Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLÄ nää imbesillit ajatteli niistää vielä 100 miljoonaa sosiaalityöstä?

Vierailija
17.04.2024 |

https://yle.fi/a/74-20084200

Tottakai just lastensuojelusta ja mielenterveys- ja päihdetyöstä kannattaa leikata, varsinkin tässä maailmanajassa. Siellähän on nykyisellään niin saa ta nas ti ylimääräistä rahaa, mistä ottaa. Samalla sitä Orpon junaa, jonka jokainen taho on todennut kannattamattomaksi, ajetaan edelleen kuin käärmettä pyssyyn. 

Ja tää ministerin pallilla istuva nauta vielä lässyttää että "tavoitteena on tietysti tehdä se sillä tavalla, että se ei karsi heidän palveluistaan." Jaa, no ei sitte varmaan mitään hätää kun on noin vit un hienot tavoitteet. 

Jum alauta mikä roskispalo tää maa on, lauma marakatteja puikoissa. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuson mielestä sote-järjestöjen säästöillä ja sosiaalihuollon leikkauksilla ei ole yhteisvaikutuksia."

Toi oikeasti vaikuttaa siltä että sillä ei ole ihan kaikki intiaanit kanootissa. 

Vierailija
2/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää maa on niin taantumassa että itkisi jos kehtaisi. Onneksi on VIELÄ kohtuullisen hyväpalkkainen työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun leikataan. Ihmiset on jo holhottu miltei hengiltä. Nyt on ihmisten aika ottaa suurempi vastuu itse omasta elämästään. 

Vierailija
4/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun leikataan. Ihmiset on jo holhottu miltei hengiltä. Nyt on ihmisten aika ottaa suurempi vastuu itse omasta elämästään. 

MITEN SE LASTENSUOJELUN TARPEESSA OLEVA PÄIVÄKOTI-IKÄINEN OTTAA VASTUUN OMASTA ELÄMÄSTÄÄN? Vastaa tähän idari tai painu vi ttu un mun internetistä. 

Vierailija
5/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu on valtiolle valtava kuluerä joten siitä voikin hieman leikata pois. Vastuu lapsista kuuluu vanhemmille, ei valtiolle.

Vierailija
6/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelkaamme sitäkin erästä pikkupoikaa. Lastensuojelusta leikataan, mahtavaa, tätä lisää!

Ai niin, ja sosiaalityöntekijöiden pätevyyksistä löysätään, saamme kenties ammattitaidotonta porukkaa sinne töihin! Ihanaa, fantastista!

Vahva ja välittävä Suomi!

Vierailija
7/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN SE LASTENSUOJELUN TARPEESSA OLEVA PÄIVÄKOTI-IKÄINEN OTTAA VASTUUN OMASTA ELÄMÄSTÄÄN? Vastaa tähän idari tai painu vi ttu un mun internetistä. 

Sen päiväkoti-ikäisen kersan yyhhoo äiti ottaa sen vastuun lapsestaan eikä haali kaiken maailman moppijätkiä kotiinsa! Ymmärräkkö sää!! Mihin hvettiin äideiltä on kadonnut vastuuntunto??

Ai jaha ja nyt vaaditaan yh äitejä olemaan ilman seksiäkin. Idiootti!

Vierailija
8/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on mahdollisuus tilata matalan kynnyksen ambulanssi  jos lukiolaista ahdistaa se, että lukiossa on läksyjä. Siis uskomatonta!!

Mielenterveystyöstä on varaakin supistaa. Turha näille itsari-mikiliukkosille on ambulansseja ja osastoja varata. Jos veitsi käy, niin sitten kuolet. Mikikin soitti itsariyritysten jälkeen lanssia kymmeniä kertoja itselleen. Tällaiseen saastaan käytetään rahaa ja todellisia sairauksia jätetään hoitojonoon.

Vierailija
9/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päiväkoti-ikäisen kersan yyhhoo äiti ottaa sen vastuun lapsestaan eikä haali kaiken maailman moppijätkiä kotiinsa! Ymmärräkkö sää!! Mihin hvettiin äideiltä on kadonnut vastuuntunto??

Kai sä ymmärrät, että kaikki eivät ota vastuuta edes itsestään  puhumattakaan lapsista, ei vaikka kuinka huutaisit. Mikä on siis ratkaisusi? Jätetään lapset kärsimään vai mikä...?

Vierailija
10/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelua tarvitaan koska nykyään kaikkien sekopäiden annetaan lisääntyä keskenään. Vanhemmuuteen pitäisi vaatia tietty tuloraja ja aviottomien lasten tekemisestä rangaistaisiin kuten koreassakin.

Vierailija
11/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella on mahdollisuus tilata matalan kynnyksen ambulanssi  jos lukiolaista ahdistaa se, että lukiossa on läksyjä. Siis uskomatonta!!

Mielenterveystyöstä on varaakin supistaa. Turha näille itsari-mikiliukkosille on ambulansseja ja osastoja varata. Jos veitsi käy, niin sitten kuolet. Mikikin soitti itsariyritysten jälkeen lanssia kymmeniä kertoja itselleen. Tällaiseen saastaan käytetään rahaa ja todellisia sairauksia jätetään hoitojonoon.

Semmonen, tää sama kaveri mm levittää pycca propagandaa muissa ketjuissa, yrittää usuttaa valheilla suomalaiset toistensa kimppuun.

Vierailija
12/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on katastrofi! En kuuna päivänä olisi uskonut näkeväni, että Suomessa on tällainen kauhu hallitus! Millainen kansa tämä oikein on, kun jotkut nuo apukoululaiset on tuonne pakosti äänestänyt! On ollut helvetin hyvä, että iso osa äänestäjistä on ollut nukkuvia, nyt nähdään mitä heikko aines äänestys käyttäytymisellään saa aikaan!

Vierailija
13/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen, tää sama kaveri mm levittää pycca propagandaa muissa ketjuissa, yrittää usuttaa valheilla suomalaiset toistensa kimppuun.

Juu, perskokkare alkaa oleen tuttu kaveri jo kaikille, rattaat pyörii taustalla et tää saasta saadaan vastuuseen, se vaan vie aikaa lun ollaan maassa missä lakeja tarvii seurata ja maanpetturi käyttää sitä hyväkseen.

Vierailija
14/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelua tarvitaan koska nykyään kaikkien sekopäiden annetaan lisääntyä keskenään. Vanhemmuuteen pitäisi vaatia tietty tuloraja ja aviottomien lasten tekemisestä rangaistaisiin kuten koreassakin.

Sä voit mennä sinne Koreaan ja me muut voidaan vaikka yrittää pitää Suomi sivistysvaltiona.

Vierailija
15/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä vastuuttomien ihmisten lapsille tapahtuu. Ei hetkauta joensuun kersa,ei viertolan ipanat,ei eliset eikä muutkaan turhakkeiden tuotokset. Ja kyllä, olen sympaattinen ja empaattinen ihminen,pidän läheisistäni huolta ja olen myös erittäin lojaali niin läheisilleni kuin rahallekkin."

Semmonen empaattinen ja välittävä maanpetturi siellä määrittelee todellisuuden mieleisekseen. :' D

Vierailija
16/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät, että kaikki eivät ota vastuuta edes itsestään  puhumattakaan lapsista, ei vaikka kuinka huutaisit. Mikä on siis ratkaisusi? Jätetään lapset kärsimään vai mikä...?

Empaattinen et ole. Oman määritelmäsi mukaan ehkä, mutta et aidosti. 

Vierailija
17/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä vastuuttomien ihmisten lapsille tapahtuu. Ei hetkauta joensuun kersa,ei viertolan ipanat,ei eliset eikä muutkaan turhakkeiden tuotokset. Ja kyllä, olen sympaattinen ja empaattinen ihminen,pidän läheisistäni huolta ja olen myös erittäin lojaali niin läheisilleni kuin rahallekkin."

Sä käytit sanoja sympaattinen, empaattinen ja lojaali nyt väärin, meinasit varmaan niiden vastakohtia herra maanpetturi omien hankeen hylkääjä?

Vierailija
18/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellulla keulii nyt aika psykopaatin tavalla :' DDD

Petä hei vähän lisää oma maas.

Vierailija
19/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kamala määrä hankkeita, jotka koordinoi ja organisoi ja vain muutamia, jotka tekevät asiakastyötä. Kaikki turha kokeilu ja byrokratia ja projektien raportointi pois ja tilalle asiakkaiden kohtaaminen. Siellä asiantuntijat on moneen kertaan todenneet, että kyse ei ole rahasta, kyse on toimintatavoista ja olisi vihdoinkin aika unohtaa saman asian keksiminen vuodesta toiseen ja keskittyä työhön. Yhdellä lastensuojelun sossulla on 6 esihenkilöä, niistä 4 joutaa kentälle.

Vierailija
20/62 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä vastuuttomien ihmisten lapsille tapahtuu. Ei hetkauta joensuun kersa,ei viertolan ipanat,ei eliset eikä muutkaan turhakkeiden tuotokset. Ja kyllä, olen sympaattinen ja empaattinen ihminen,pidän läheisistäni huolta ja olen myös erittäin lojaali niin läheisilleni kuin rahallekkin.

Ihan uutta tietoa, että sympatia ja empatia onkin pois kytkettäviä luonteenpiirteitä?!  Miten tämä sinulla käytänössä toimii?  Onko sinussa jokin mekaaninen kytkin, jonka laitat Off- asentoon aina kun poistut kotoa ja painat On-kytkintä, kun saavut taas kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän