Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaikki ikkunaverhot avaatte päivittäin ja missä kohtaa päivää?

Vierailija
17.04.2024 |

Herättääkö teissä huomiota, jos naapureilla tai muilla on lähes 24/7 melkein kaikki verhot kiinni?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa koska pidän itse 24/7 melkein kaikkia verhoja kiinni. Keittiössä on aina auki.

Vierailija
2/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä. On omat verhot kii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta naapureiden verhot.

Vierailija
4/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneiden verhot ovat aina kiinni, muut ovat aina auki.

Vierailija
5/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä huomiota. Itse avaan verhot tarpeen mukaan. Esim makuuhuoneessa aamulla ja jos vietän aikaa työhuoneessa vaikkapa klo 11 alkaen niin silloin ne verhot sitten ja ihan tilanteen mukaan. Joitain verhoja en avaa ollenkaan joka päivä. En näe järkeä joka aamu ja ilta käydä läpi jokaista yli 200 neliön talomme huonetta ja ikkunaa vaan ihan tilanteen ja tarpeen mukaan mennään. 

Vierailija
6/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen ja työhuoneen. Makkarin verhot on aina kiinni. Enkä paljon muiden verhoja katsele.

Vierailija
7/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina kaikkia verhoja auki. Meille ei yksikään naapuri näe.

Vierailija
8/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka herää ensin, avaa keittiön ja olohuoneen kaihtimet, lapset omista huoneistaan kun herää, meidän makkarista se kumpi herää viimeisenä. Työhuoneessa on aina auki kun sinne ei näy kuin omalta pihalta. Ei kiinnosta naapurien verhot tai kaihtimet. 

Vierailija
9/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole avannut verhoja moneen vuoteen.

Vierailija
10/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän aina kaikkia verhoja auki. Meille ei yksikään naapuri näe.

Olen joskus miettinyt, että jos asuisi vastaavanlaisessa tilanteessa, niin tulisiko edes laitettua verhoja.

Vierailija
11/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka herää ensin, avaa keittiön ja olohuoneen kaihtimet, lapset omista huoneistaan kun herää, meidän makkarista se kumpi herää viimeisenä. Työhuoneessa on aina auki kun sinne ei näy kuin omalta pihalta. Ei kiinnosta naapurien verhot tai kaihtimet. 

Ja siksi avataan aikaisin aamulla, koska huoneissa on valoa tarvitsevia kasveja.

Vierailija
12/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En availe enkä sulje muita kuin olohuoneen säleverhoa jos aurinko paistaa silmiin ja telkkariin. Minulla ei ole edes kangasverhoja kaikissa huoneissa.

Vierailija
13/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennän yöksi vain makuuhuoneen ja työhuoneen (sieltä heijastuu katuvaloja makuuhuoneeseen asti). Avaan verhot aamulla. En seuraile naapureiden verhotilannetta.

Vierailija
14/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei kiinnosta naapurit. Voi olla vaikka yöt töissä tai joku migreenivaiva. 

2. Kaikki ei haluu että ihmiset kyttää niiden ikkunoista sisään. 

3. Täällä maaseudulla naapureiden ikkunoita ei edes näy 

Vierailija
15/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi ikkuna. Avaan verhon joskus jos haluan. Leffat näkyy paremmin kun verho on alhaalla/kiinni.

Vierailija
16/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot aina auki. Minun nukkumistani ei valo häiritse, varmaan siksi kun olen Lapissa syntynyt ja varttunut.

Eikä naapurit, kun asun kattohuoneistossa.

Mökillä myös verhot aina auki, eli,ei joku muu niitä vedä kiinni.

Vierailija
17/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis näkyy 

Vierailija
18/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan makuuhuoneen verhot aamulla, kun olen pukeutunut ja pedannut sängyn. Keittiössä on ohuehko sivuverhot puolittain kiinni ja kapat. Olohuoneessa nostan rullaverhot aamulla ja illalla vastaavasti suljen.

Kahdessa makuuhuoneessa ja takkahuoneessa on verhot aina auki, koska makuuhuoneet eivät ole käytössä ja takkahuoneen ikkunasta ei näy naapurustoa.

Vierailija
19/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena olohuoneen ja keittiön verhot auki töistä tullessa, paitsi talvella jos on jo hämärtymässä. Vapaapäivinä olohuoneen ja keittiön verhot auki heti aamusta ja kiinni kun tulee pimeää. Makuuhuoneen verhoja en jaksa availla, kun käyn siellä vain nukkumassa.

Vierailija
20/30 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot on yötäpäivää auki. Poikkeuksena oma makuuhuoneeni, johon paistaa nouseva aurinko. Siellä ne on yötäpäivää kiinni. Ei näy naapurin ikkunat tänne, enkä niitä katsele muutenkaan ohikulkiessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän