Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: millainen olisi unelmiesi ilta aviomiehesi kanssa?

Vierailija
17.04.2024 |

Olisi kiva kuulla, millainen olisi sinun unelmiesi ilta aviomiehesi kanssa? Mitä siihen kuuluisi? Mikä olisi sellaista, josta jäisi mukava fiilis? Voi sisältää seksiä, muttei toki ole pakko.

Haluaisin nimittäin tehdä vaimolleni ihanan viikonlopun ja haen vähän ideoita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku edes!

Vierailija
2/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mieheni käskisi minut sänkyyn selälleen, kytkisi minut x-asentoon käsi- ja jalkaraudoilla kiinni sängyn päätyihin. Sitten hän peittäisi silmäni, ja hetken kuluttua muutama hänen kaverinsa saapuisi paikalle. He leikkaisivat vaatteet päältäni, tunnustelisivat ja puristelisivat kehoani joka paikasta, ja lopulta laskisivat lastinsa minun päälleni - vatsalle, rinnoille ja kasvoille. Sitten he lähtisivät, paitsi mieheni vielä panisi minua. Ihan viimeiseksi katsottaisiin videolta, miltä minä tuossa näytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku omaperäisempi olis paras, mistä just sun puoliso tykkää, oli se sitten geokätkeilyä tai postimerkkien liimaamista. Mut noin muuten itse tykkäisin just nyt esim ihan vaan siitä et joku ottaa isoon haliin kun tulee töistä, sitten laittaa lasin viiniä käteen, ruokaa pöytään ja sitten juteltais kaikesta :) Loppuilta Netflix and chill ja se olis siinä, ei aina tarvii mitään superihmeellistä.

N32

Vierailija
4/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitkästä aikaa oikeasti hyvään ravintolaan syömään monen ruokalajin illallisen. Edellisestä on yli vuosi aikaa... pitäisi saada jälkikasvu jonnekin hoitoon.

Seksikin on yleensä kiinnostanut kivan illan jälkeen.

Vierailija
5/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että mieheni käskisi minut sänkyyn selälleen, kytkisi minut x-asentoon käsi- ja jalkaraudoilla kiinni sängyn päätyihin. Sitten hän peittäisi silmäni, ja hetken kuluttua muutama hänen kaverinsa saapuisi paikalle. He leikkaisivat vaatteet päältäni, tunnustelisivat ja puristelisivat kehoani joka paikasta, ja lopulta laskisivat lastinsa minun päälleni - vatsalle, rinnoille ja kasvoille. Sitten he lähtisivät, paitsi mieheni vielä panisi minua. Ihan viimeiseksi katsottaisiin videolta, miltä minä tuossa näytin.

Kysyttiin naisen toiveita, ei miehen runkkailumielikuvia!

Vierailija
6/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pitkästä aikaa oikeasti hyvään ravintolaan syömään monen ruokalajin illallisen. Edellisestä on yli vuosi aikaa... pitäisi saada jälkikasvu jonnekin hoitoon.

Meillä käy aina niin, että nainen ylensyö ja sitten turvottaa, jonka myötä ei seksi sitten enää kiinnosta. Ainakin näin miehenä sitä on oppinut jo aika varhain, että jos on treffit niin olisi kohteliasta toista kohtaan, jos ei joisi tai söisi aivan överisti liikaa.

Vierailija
7/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä rentoutumista/vaikka retki metsään tai muuta yhteistä tekemistä, kevyt herkullinen ruoka, suihku yhdessä, mieheltä selkähieronta pitkällä kaavalla kiusoitellen joka jatkuisi suuseksiin ja siitä muunlaiseenkin seksiin. Päivän aikana myös pientä vihjailua kevyellä koskettamisella tms että tietää jotain olevan myöhemmin tulossa.

Vierailija
8/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy aina niin, että nainen ylensyö ja sitten turvottaa, jonka myötä ei seksi sitten enää kiinnosta. Ainakin näin miehenä sitä on oppinut jo aika varhain, että jos on treffit niin olisi kohteliasta toista kohtaan, jos ei joisi tai söisi aivan överisti liikaa.

Meillä sama. Vaimo ylensyö ja loppuilta meneekin hotellihuoneessa makoiluun. Voihan se olla taktinen veto ettei tarvi alkaa seksiä äheltää. 

Vierailija
9/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylässä rentoutumista/vaikka retki metsään tai muuta yhteistä tekemistä, kevyt herkullinen ruoka, suihku yhdessä, mieheltä selkähieronta pitkällä kaavalla kiusoitellen joka jatkuisi suuseksiin ja siitä muunlaiseenkin seksiin. Päivän aikana myös pientä vihjailua kevyellä koskettamisella tms että tietää jotain olevan myöhemmin tulossa.

Kuulostaapa mukavalta!

Vierailija
10/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mies tulisi kotiin mukana kukkia, suklaata ja shampanjaa. Tämän jälkeen jonnekin hienoon ravintolaan syömään ja parille drinksulle. Kotona hyvä hieronta ja jos fiilis menisi oikeaan suuntaan, niin seksiäkin (ei ollenkaan pakollista).

Vierailija
11/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi mies tulisi kotiin mukana kukkia, suklaata ja shampanjaa. Tämän jälkeen jonnekin hienoon ravintolaan syömään ja parille drinksulle. Kotona hyvä hieronta ja jos fiilis menisi oikeaan suuntaan, niin seksiäkin (ei ollenkaan pakollista).

Eli ei seksiä! 

Vierailija
12/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei seksiä! 

Oma havainto myös, että käytännössä jos vietetään ilta naisen toiveiden mukaan niin siihen ei ikinä sisälly seksi. Kai ne naisen himot kohdistuu sitten johonkin toisiin kuin puolisoihin. Meilläkin vaimo pettänyt.

Vierailija
13/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei seksiä! 

Miehelle siis mahdollisesti tiedossa karvas pettymys ja viiltävä vitutus. Ehkä jopa kyynel tai kaksi ja riepova itsesääli.

Vierailija
14/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten mielestä onnistunut parisuhdeilta vaatii seksiä??? Milestäni tärkeintä on parisuhteen luottamuksen ja rakkauden vahvistaminen, eikä miehen "pakkoliikkeet" parisuhteeseen, jotta saisi seksiä.

Tämän kun miehet ymmärtäisivät, niin parisuhde voisi paljon paremmin. On todella ikävää, jos saamme vapaata parisuhdeaikaa, niin miehen oletus tästä on seksi. Oikeasti koko ilta menee taatusti pilalle, koska jo miehen tieto siitä, että lapset ovat vaikkapa mummolassa, saa hänbet suunnittelemaan vain ja pelkästään seksiä.

Tärkeintä on siis tehdä yhdessä jotain. Ravintola on aina toimiva, jopa teatteri tai konsertti, mutta seksiä on jos illasta saa fiilikset että minua rakastetaan. Jos taas fiilisi on se, että mies tekee temppuja saadakseedn seksiä, niin koko ilta on pilalla.

Vierailija
15/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Aivan kuten minun suustani!

Vierailija
16/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vähän toisenlaista naisnäkökulmaa; unelmailta (tai -hetki mihin aikaan päivästä hyvänsä) sisältäisi nimenomaan seksiä.

Ensin voitaisiin käydä vaikka kylpylässä rentoutumassa. Mies osoittaisi eleillä, katseilla yms., että olen haluttava ja että luvassa on myöhemmin kuumaa seksiä. 

Sitten mentäisiin joko hotelliin tai kotiin niin, että teinit ovat omissa menoissaan ja saadaan olla keskenämme riittävän kauan ja harrastaa seksiä pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
17/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten mielestä onnistunut parisuhdeilta vaatii seksiä??? Milestäni tärkeintä on parisuhteen luottamuksen ja rakkauden vahvistaminen, eikä miehen "pakkoliikkeet" parisuhteeseen, jotta saisi seksiä.

Tämän kun miehet ymmärtäisivät, niin parisuhde voisi paljon paremmin. On todella ikävää, jos saamme vapaata parisuhdeaikaa, niin miehen oletus tästä on seksi. Oikeasti koko ilta menee taatusti pilalle, koska jo miehen tieto siitä, että lapset ovat vaikkapa mummolassa, saa hänbet suunnittelemaan vain ja pelkästään seksiä.

Tärkeintä on siis tehdä yhdessä jotain. Ravintola on aina toimiva, jopa teatteri tai konsertti, mutta seksiä on jos illasta saa fiilikset että minua rakastetaan. Jos taas fiilisi on se, että mies tekee temppuja saadakseedn seksiä, niin koko ilta on pilalla.

Vaan kuvitellaanpa tilanne, että vaimo olisi illan aikana virittäytynyt seksiin. Illan lopuksi makuuhuoneeseen siirryttäessä alkaa hieromaan miestä sieltä ja täältä. Silloin mies ilmoittaisi että "minä niin arvasin että mulkkua sitä vain vailla ollaan! Kerrankin olisi ollut mukava ilta hyvän ruuan ja parisuhdeajan merkeissä, miksi sinun pitää pilata kiva ilta mulkkua vonkaamalla....!"

Valistunut arvaus on, että moisen jälkeen varsin pian keskusteltaisiin kyseisen parisuhteen tulevaisuudesta vakavaan sävyyn. Miksi? No siksi että naisen antamat pakit seksialoitteeseen ikäänkuin "kuuluu asiaan". Sen sijaan jos mies kieltäytyy seksistä, se on verinen loukkaus naista, parisuhdetta ja yhteistä tulevaisuutta kohtaan.

Tyhmä kysymys kuuluu, miksi näin? Eikös parisuhteessa(kin) pitäisi vallita tasa- arvo? Tämä voi tulla suurelle osalle naisista yllätyksenä, mutta ei se pakkien saanti tunnu hyvältä, olipa sitten mies tai nainen pakkien saavana osapuolena.

Vierailija
18/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kuvitellaanpa tilanne, että vaimo olisi illan aikana virittäytynyt seksiin.

Ei tarvitse kuvitella. Kyllä meitä naisiakin on, joilla halut ovat suuremmat kuin miehellä, vaikka useammin asia kai onkin toisin päin.

Eipä siinä naisenakaan auta kuin sopeutua. Aikani pakkeja saatuani olen lakannut vonkaamasta. Sanaton sopimus on, että kerran viikossa saan mieheltä hyvää seksiä ja tällä menään. Parisuhdetta ja perhettä en tämän vuoksi aio rikkoa, mutta rakastajaa olen harkinnut. Tähän siis on mieheltä ihan lupa. 

Vierailija
19/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi paria kymmenestä on haluiltaan suunnilleen samantasoisia.

Noin kaksi paria kymmenestä sellaisia että nainen haluaa enemmän.

Noin kuusi paria kymmenestä sellaisia että mies haluaa enemmän.

Sinulla vain kävi parisuhdelotossa tuommoinen tuuri. Deal with it.

Vierailija
20/25 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme