Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassi oikeudenkäynti

Vierailija
17.04.2024 |

Hanna Nohynek todisti oikeudessa kutakuinkin seuraavasti, korona rokotukset ei estänyt taudin leviämistä ja loi aiheettoman turvallisuuden tunteen rokotepassillisiin kansalaisiin.

Kunka tämmönen todistus olisi ymmärrettävä kyseisessä rokotepassi oikeudenkäynnissä?

Vieläkö tämän laatusten todisteiden valossa Suomen valtiolla/Marinin hallituksella on mahdollisuuksia selvitä voittajana tästä oikeudenkäynnistä uskottavasti ja rehellisin keinoin?

Kommentit (547)

Vierailija
181/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenmaan sulku oli täysin absurdi. En unohda koskaan. 

Oliko siitä sulle paljonkin haittaa?

Mun elämääni se ei vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
182/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona oli suuri kusetus ja ihmettelen suunnattomasti miten tyhmiä suurin osa maailman ihmisistä on kun lähtivät kusetukseen mukaan.

Jos korona oli kusetus niin mikä tappoi ne miljoonat ihmiset?

Siis ihan oikeasti vielä kysyt? 

Eikö jo sokea kanakin ymmärrä syy-yhteyttä...

Katso koska alkoi piikitys ja koska alkoi ylikuolleisuus. Yksi yhteen menee aikajana näiden välillä. Ei tarvitse olla nero ymmärtääkseen logiikan.

Sokea kana jätti väliin sen tiedon, että ylikuolleisuutta oli myös niissä maissa missä ei rokotettu. Kun se sotkisi hienon foliohattuilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen jotkut käyttää maskia. 

Mitä sitten? Onko siitä sulle jotain haittaa?

Vierailija
184/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona oli suuri kusetus ja ihmettelen suunnattomasti miten tyhmiä suurin osa maailman ihmisistä on kun lähtivät kusetukseen mukaan.

Katso koska alkoi piikitys ja koska alkoi ylikuolleisuus. Yksi yhteen menee aikajana näiden välillä. Ei tarvitse olla nero ymmärtääkseen logiikan.

Siis et ole ottanut ja hysteerisenä mesoat?  Onks siinä enää järkeä?  Eihän sinulla mitään hätää ole, rauhoitu.  Me rokotetut elämme normaalia elämää.

Tällä viikolla huomannut, kolme junan alle, yhtä monta kai rekan alle.  Noille asioille pitäsi jotain tehdä, aina on vanhoja ihmisiä kuollut, olivatpa nyt yli taikka ali sitten.

Vierailija
185/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, piikkipellet sanoivat uskovansa tieteeseen ja tiede oli, kuten muistatte Iam The Science Fauci.

JessusMaria miten pösilöö porukkaa tää maa on pullollaan, kut vyyreri komentaa tsuhna tottelee.

Laita korkki jo kiinni ja mene nukkumaan, pusi, pusi.

Vierailija
186/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikit tietysti, etkö millään voi tajuta??!!

Vierailija
187/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuu puoli sukua uudellamaalla, puolet muualla.  Ei ollut mitään haittaa , tokko kukaan ees sitä silleen huomasi.

Tollanen kierroksilla käyminen ei oo hyväksi.

Vierailija
188/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ne ennen rokotteita kuolleet miljoonat ihmiset? Mihin he kuolivat.

Vierailija
189/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ihmiset? Mainitsemistasi kuolemista ei ole olemassa tilastoa, ainoa tilasto oli se joka oli manipuloitu, myöhemmin perusteita muutettiin koska liikaa negaa ja julkista huomiota.

Suomessa kuoli -2020 556 ihmistä väitetysti koronaan ja 0 ihmistä kausi infulessaan. Kummallinen lukupari joka meille tilasto matematiikasta hiukan enemmän tajuaville kertoi koko tulevan kurona vedätyksen arkkitehtuurin.

Joten kaikki jotka kertoivat omaistensa kuolleen valehtelevat, just joo. Uskomatonta paskaa.

Vierailija
190/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, piikkipellet sanoivat uskovansa tieteeseen ja tiede oli, kuten muistatte Iam The Science Fauci.

JessusMaria miten pösilöö porukkaa tää maa on pullollaan, kut vyyreri komentaa tsuhna tottelee.

Oletko miettinyt että piikkipelkosi ja vaihtoehtomedian uskominen ei enää ihan okei?  Voisit sä keskustella jonkun kanssa noista peloistasi?  Ajatella muutakin välillä kun näitä juttuja?

Vierailija
191/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan jo aika keskittyä tähän päivään kun oikeisto tuhoaa suomea mieltä vailla?

Vasemmistohan jo kerkisikin t uhota kansaa myrkkypiikein jo 40% y likuolleisuuteen asti ja osa kituu vielä. 

En kidu eikä kukaan muukaan tuntemani.

Vierailija
192/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin hoitajana ja sain tietää, että vanhuksia pistettiin ikiuneen huonekunnittain eräällä

Meitä eläkeläisiä on vieläkin liikaa,  sitä te hörhöt muistatte täällä aina kertoa.   Ja hoitolaitokset tupaten täynnä. Hyvä vaan että alalta on poistunut porukkaa joka on enempi ruokasoodaporukkaa.

Vierailija
193/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ole idiootti foliohattu kuten sinä.

Vierailija
194/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin hoitajana ja sain tietää, että vanhuksia pistettiin ikiuneen huonekunnittain eräällä

Todisteethan sulta löytyy?

Vierailija
195/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ennen rokotuksia kuolleet, syy?

Vierailija
196/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole hoitajaa nähnyt kuin unissasi, uskomatonta puhetta jostain myrkkyruiskeesta.

Minä olen vanhusten palvelutalossa töissä ja siellä kysyttiin vanhuksilta ja omaisilta haluavatko rokotteen, ketään ei pakotettu sitä ottamaan.

Vierailija
197/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität kusettaa muita, joten olet tyhmin kaikista.

Vitut.........kun tajusit että täysin turhaan otit piikit ja kuljit maski naamalla?

Ei vituttanut, eikä vituta edelleenkään. Kun olen hengissä ilman oireita kolmen rokotteen jälkeenkin. Miksi siis hörhöt tekee näitä rokotealoituksia, eikä me rokotetut? Häh?

Jos meitä vituttaisi, niin kai ME täällä mekastettaisiin, mutta miksi ne kovaäänisimmät on ne rokottamattomat, joilla ei pitäisi olla syytä?

Kyllä nähdäkseni jollain tasolla ahdistaa mieltä, aloitit lauseen

Te olette niin hassuja.  Minä olen terveempi kuin vuonna 2019.    Vaikka on viisi rokotusta ja ikää on.   Vaikka olen iäkäs minulla on muuta elämää niin paljon etten ajattele jotain piikkejä aamusta iltaan.

Älkää noilla pakkomielteillänne laiminlykö lapsianne, puolisoitanne , ystäviänne.  Lapset tarvitsee huomiota, läsnäoloa, ei piikkihysteeristä vanhempaa.

Toki tiedän että ystävät voivat haihtua pahasti pakkomielteiseltä.   Sekä tyttäreni että poikani ovat sanomansa mukaan poistaneet tai piilottaneet näitä mvlehteä linkittäviä rokotehysteerikkoja. Kummalkakin jotain 700 eri kautta tulleita tuttuja tai puolituttuja.    Ja poika ottanut live-eroa kaveriinsa joka alkoi noi jutut kans ja riehui miekkareissa kuin tei i poliisia vastustaen.

Vierailija
198/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekkaan, ikinä en ole helssinkiin ollu menossa mutta tiesin siitä huolimatta että siinä loukataan ihmisen vapaata liikkuvuutta ja itsemääräämisoikeutta.

Minä teen elämässäni paljonkin asioita joista itse en hyödy mitää mutta moni muu hyötyy, en ole lahjottavissa enkä itsekeskeinen pas kakasa.

Elän niin kun toivoisin muittenkin elävän, näin emme tarvitsisi lainkaan tykkejä, lahjottuja epärehellisiä virkamiehiä ei olisi.

Vierailija
199/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullekkaan, ikinä en ole helssinkiin ollu menossa mutta tiesin siitä huolimatta että siinä loukataan ihmisen vapaata liikkuvuutta ja itsemääräämisoikeutta.

Minä teen elämässäni paljonkin asioita joista itse en hyödy mitää mutta moni muu hyötyy, en ole lahjottavissa enkä itsekeskeinen pas kakasa.

Elän niin kun toivoisin muittenkin elävän, näin emme tarvitsisi lainkaan tykkejä, lahjottuja epärehellisiä virkamiehiä ei olisi.

Onko sulla muita harrastuksia kuin pohtia vuosia 2020 - 2022?     Kaikkee kivaa näin kesällä voi tehdä, pyöräillä, frisbeegolfata, retkeillä, vaeltaa.    Ja jos on lapsia touhuta heidän kanssaan.     Rokotejutut heitä jo pois.

Vierailija
200/547 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Follarit jyräävät muiden mielipiteet asioista koska vain he ovat oikeassa, omasta mielestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme