Koronapassi oikeudenkäynti
Hanna Nohynek todisti oikeudessa kutakuinkin seuraavasti, korona rokotukset ei estänyt taudin leviämistä ja loi aiheettoman turvallisuuden tunteen rokotepassillisiin kansalaisiin.
Kunka tämmönen todistus olisi ymmärrettävä kyseisessä rokotepassi oikeudenkäynnissä?
Vieläkö tämän laatusten todisteiden valossa Suomen valtiolla/Marinin hallituksella on mahdollisuuksia selvitä voittajana tästä oikeudenkäynnistä uskottavasti ja rehellisin keinoin?
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tosiaan ihan sama missä Helsingin jupit syövät aamupalansa. Huvittavinta maaseudun isäntien oja/ oikopolku-riitojen jälkeen.
Sivusta olen seurannut , nk. Uskovaiset ovat monesti yhteiskuntakielteisiä ja koska ovat nimenomaan helposti johdateltavissa uskovat helposti myös salaliitot tästä koronasta, litteän maan, kemikaalivanat, heitä on pienpuolueissa ottamassa kantaa valkoisen suomen puolesta jne
////
Ne uskovaiset jotka minä tunnen, ovat yhteiskuntamyönteislä ja tottelevat kiltisti valtaapitäviä. Käyvät äänestämässä kepua, kokoomusta, kristillisiä tai persuja. Hyvin sovinnaisia kuten sinäkin vaikutat olevan.
Mahtava yleistys sulla. Maailmasi on mustavalkoinen ja hyvin kapeakatseinen. Ota iisimmin.
Maailma on täynnä eril. ihmisiä.
Tämän haastajan tiedän helsingin uskispiireistä. Onko sinusta Ano hartaine kavereineen yhteiskuntamyönteinen?
525/525
En osaa sanoa koska en tiedä tarpeeksi heistä. Mutta Suomen perustuslain mukaan heilläkin on uskonnonvapaus. Ainakin vielä.
Kai se ihan väitöskirjatutkimusta jokaiselle täyspäiselle oli selvä ettei kaikki koronaan sairastuneet olleet teholla.
Tehohoitopaikkoja per kaupunki ei ole hirveän paljon, pyrkivät pitämään hätätilanteita varten vapaita paikkoja.
Tottakai oli infarktipotilaita yms teholla.
Luetteko te koskaan oikeita sanomalehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Kai se ihan väitöskirjatutkimusta jokaiselle täyspäiselle oli selvä ettei kaikki koronaan sairastuneet olleet teholla.
Tehohoitopaikkoja per kaupunki ei ole hirveän paljon, pyrkivät pitämään hätätilanteita varten vapaita paikkoja.
Kerrotko pari suomalaista OIKEAA sanomalehteä jonka omistajatahoilla ei ole big pharman osakkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään piikitetyn k-liemen kaikkialle elimistöön livahtamisen syyn kysyminen halvaannuttaa koko korona rokote yhteisön siirtämään keskustelua putinisteihin yms..
Näin yksinkertaiseen kysymykseen ei kyetä selkokielellä vastaamaan vaan puolustellaan itsepintaisesti epäkelpoa ja haitalliseksi osoittautunutta k-"rokotetta".
Puuttuu vain ne todisteet siitä livahtamisesta.
Helppo se on jankuttaa, vaikeampi etsiä päteviä todisteita
Yli 30 000 fimean rokotehaitta ilmoitusta riitää tolkun ihmisille todisteeksi.
Kertoo todellakin ihmisen vähä-älyisyydesta ylipäätään tivata yleisesti tiedossa olevalle asialle todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko pari suomalaista OIKEAA sanomalehteä jonka omistajatahoilla ei ole big pharman osakkeita?
Se on hienoa kun on kaltaisiasi ihmisiä jotka eivät missään nimessä huolisi lääkkeitä ees syöpäänsä.
Muistathan katsoa että se hopeavetesi ja d-vitamiinisi on jonkun nyrkkipajan valmistama eikä lääketehtaan. Tottapuhuen minä ennemmin ostan d-vitamiinin tunnetun lääketehtaan valmistamana kuin tilaisin netistä epämääräisen tuotteen piraattina
Sinähän voit perehtyä yhtiöitten omistuksiin, minä en aikaani käytä siihe .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään piikitetyn k-liemen kaikkialle elimistöön livahtamisen syyn kysyminen halvaannuttaa koko korona rokote yhteisön siirtämään keskustelua putinisteihin yms..
Näin yksinkertaiseen kysymykseen ei kyetä selkokielellä vastaamaan vaan puolustellaan itsepintaisesti epäkelpoa ja haitalliseksi osoittautunutta k-"rokotetta".
Puuttuu vain ne todisteet siitä livahtamisesta.
Helppo se on jankuttaa, vaikeampi etsiä päteviä todisteita
Yli 30 000 fimean rokotehaitta ilmoitusta riitää tolkun ihmisille todisteeksi.
Kertoo todellakin ihmisen vähä-älyisyydesta ylipäätään tivata yleisesti tiedossa olevalle asialle todisteita.
Rokotehaittoja voi olla kaikista rokotteista. Jopa neuvolassa piti viivytellä lapsen kanssa ettei tule sitä shokkia.
Tiedät itsekin ettei noin paljon ole kuin ehkä kipeä olkavarsi tai päivän kuume .
Ja jos et ole rokotetta ottanut, mikä hätä sinulla niistä on? Ei kukaan sitä sinulle tule antamaan, itse pitää mennä jostain se pyytämään.
Oikeudenkäynti ei ole rokotteesta vaan passista mikä ei edellyttänyt rokotusta. Ja ihanasta Fazerin brunssista
Vierailija kirjoitti:
525/525
En osaa sanoa koska en tiedä tarpeeksi heistä. Mutta Suomen perustuslain mukaan heilläkin on uskonnonvapaus. Ainakin vielä.
Suomessa oli myös oikeus ottaa rokote ketkä sen halusivat. Itse ainakin kolmesti tilasin ihan itse ajan, kahdesti kävin ostoskeskunsen rokotusjonossa. Mutta hörhöt yrittää puuttua siihen ja sanoa minua tyhmäksi ja vaikka miksi kieltäen sen minun itseajatteluni.
Heillehän itseajattelu tarkoittaa ulkomaisen propagandan ja suomalaisten blogeja, kritiikittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa kun on kaltaisiasi ihmisiä jotka eivät missään nimessä huolisi lääkkeitä ees syöpäänsä.
Muistathan katsoa että se hopeavetesi ja d-vitamiinisi on jonkun nyrkkipajan valmistama eikä lääketehtaan. Tottapuhuen minä en
Ainakin syöpäsairaat, miniäni ja lankoni, ennen korona-aikoja , söivät sytostaattikuurien välissä myös pillereitä, hirvittävän kalliita.
Hörhöys menee jo liian pitkälle jos syytät syövästä ihmisiä itseään. Miksi niitä olisi jo vauvoilla? Vaarini kuoli sodan jälkeen vatsasyöpään, maaseudun uumenissa asuva, vaatimatonta perusruokaa syövä entinen torppari.
Ajatelkaa itse, kaikkea ei ole pakko uskoa mitä teille luettavaksi annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan katsoa että se hopeavetesi ja d-vitamiinisi on jonkun nyrkkipajan valmistama eikä lääketehtaan. Tottapuhuen minä en
Sinä voit uskoa pekonin syöntiin ja siihen että kolesterolin pitää olla vähintään 10, suositusarvot humpuukia. Touvottavasti elät yhtä vanhaksi kuin minä nyt, maalaisjärkeni kanssa. Ilman hörhötieteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä luotat niihin nigerian mustiin saarnaajiin jotka rapsodiassa vastustavat lääketiedettä. Sekaisin taikauskoa ja lahkolaisuutta.
Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
525/525
Suomessa oli myös oikeus ottaa rokote ketkä sen halusivat. Itse ainakin kolmesti tilasin ihan itse ajan, kahdesti kävin ostoskeskunsen rokotusjonossa. Mutta hörhöt yrittää puuttua siihen ja sanoa minua tyhmäksi ja vaikka miksi kieltäen sen minun itseajatteluni.
Heillehän itseajattelu tarkoittaa ulkomaisen propagandan ja suomalaisten blogeja, kritiikittä.
Sinua tarkoituksellisesti pelotteli "tiede" valheillaan läntinen valtamedia.
Et sinä itsenäistä päätöstä tehnyt, teit valheelliseen uutisointiin perustuvan ratkaisun, ja nyt kannat siitä ihan itse vastuun samalla kun kuormitat valheisiin uskomattomia veron korotuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan katsoa että se hopeavetesi ja d-vitamiinisi on jonkun nyrkkipajan valmistama eik
Nyt tulee järjen ääntä.
En minä iltapaska ja hesarin juttuihin oskokkaan, myös Yle,n tietyistä asioista vaikeneminen kertoo missä ajassa elämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
525/525
Sinua tarkoituksellisesti pelotteli "tiede" valheillaan läntinen valtamedia.
Et sinä itsenäistä päätöstä tehnyt, teit valheelliseen uutisointiin perustuvan ratkaisun, ja nyt kannat siitä ihan itse vastuun sa
Höpöheijaa taas. Kyllä me asian pohdimme perhepiirissä johon kuuluu mm. Yksi tohtoriksi väitellyt jonka ala sivuaa lääketiedettä.
Älä pidä ihmisiä tyhminä, se kertoo sinusta itsestäsi niin paljon. "Kun oon lukenut paljon propagandaa josta osaa en ees ymmärtänyt, olen suomen viisain ja itseajattelevin "
Miksi koronatanssi on poistettu? Se kuvasi hyvin korona-aikaa. Sairaanhoitajilla oli aikaa opetella tanssikuvioita tyhjissä sairaaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan katsoa että se hopeavetesi ja d-vitamiinisi on jonkun nyrkkipajan valmistama eik
niin serkkunikin syö pillerin päivässä määrätyn aikaa, rintasyöpä leikattu jo muutama aika taaksepäin
Vierailija kirjoitti:
Miksi koronatanssi on poistettu? Se kuvasi hyvin korona-aikaa. Sairaanhoitajilla oli aikaa opetella tanssikuvioita tyhjissä sairaaloissa.
Ja teillä netin vieressä istuvilla on käsitys että se kuvattiin työn lomassa.
Miten lapsellisia oikein olette, en tiedä itkisinkö vaiko nauraisin.
Italiassa ex terveysministeri liikkuu poliisisaattueessa aamusta iltaan koska kansalle on paljastunut valheet korona piikkien takaa ja kymmenien miljardien eurojen outo katoamine "korona hoidon" nimissä.
Näistä levottomuuksista suomen valtamedia ei katso aiheelliseksi uutisoida mitään, liekkö kaikki työaika kuluu arvostellessa israelia ja venäjää joka asiasta.
Kiista koronapandemian synnystä on noussut suurvaltapolitiikan keskiöön.
Yhdysvaltain liittovaltion poliisin FBI:n johtaja Christopher Wray sanoi Fox News -uutiskanavan haastattelussa, että FBI uskoo SARS-CoV-2 -viruksen olevan lähtöisin kiinalaisesta laboratoriosta.
FBI on jo pitkään arvioinut, että virus on syntynyt laboratoriossa, Wray sanoi.
Hän myös syytti Kiinaa siitä, että maa estää ja hankaloittaa selvityksiä koronapandemian synnystä.
Katsoin tämän haasteen nostajan fb-sivua. Siellä oli joitakin arvostelevia kommentteja mutta hetken päästä ne oli poistettu.
Hän syyttää nyt salaliittomaisesti kun yrityssivullaan on vääriä tietoja. Eiköhän ne tarvitse ihan itse hoitaa senkin tiedot, pitää ajan tasalla.