Koronapassi oikeudenkäynti
Hanna Nohynek todisti oikeudessa kutakuinkin seuraavasti, korona rokotukset ei estänyt taudin leviämistä ja loi aiheettoman turvallisuuden tunteen rokotepassillisiin kansalaisiin.
Kunka tämmönen todistus olisi ymmärrettävä kyseisessä rokotepassi oikeudenkäynnissä?
Vieläkö tämän laatusten todisteiden valossa Suomen valtiolla/Marinin hallituksella on mahdollisuuksia selvitä voittajana tästä oikeudenkäynnistä uskottavasti ja rehellisin keinoin?
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ei suojaa ottajaansa, eikä se muodosta laumasuojaa."
USAssa vetkuteltiin rmRNA-rokotteiden aloitusta, kun "presidentti" kehitteli omia teorioitaan televisiossa.
Väkeä kuoli vasemmalla ja oikealla.
Rokotteet aloitettiin.
Kuolleisuus putosi kymmenesosaan.
"Ei suojaa, ei"
Väkeä kuoli pelkästään tilastoissa, koska valheelinen koronatesti ja tilaston soveltaminen.
Tämä on jo todistettu aikoja sitten, vileä joku mattimyöhänen tälläkin valheella koittaa repiä leiväskää.
"1.1 million Americans have died of COVID"
https://www.statista.com/statistics/1101932/coronavirus-covid19-cases-a…
"Pelkästään tilastoissa", toki.
Alfa-variantti niitti ylipainoisia, iäkkäitä ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote oli toisille hyvä suoja, toisille turha.
Koronapassi oli kaikille turha.
Ikävä kyllä en usko, että valtiota voi tässä tapauksessa voittaa, vaikka Marinin hallitus turhalla koronapassillaan rajoittikin kansalaisen perusoikeuksia eikä taannut turvaa tartunnalta.
Tsemppiäja voimia kuitenkin Mika VAUHKOSELLE.
Hyvä suorastaan loistavaa, että joku uskaltaa edes yrittää kyseenalaistaa typeryyksiä ja niitä tekeviä typeryksiä.
Jos suomen valtio keplottelee itsensä tästä keissistä voittajaksi on suomi tämän jälkeen italian tiellä, jossa viranomaiset joutuvat kulkemaan polisisaattueessa kansan vihaa peläten.
Tämä oikeuden istunto on jo nyt saanut julkisuutta kaikkialla maailmassa niin paljon ettei tätä enään pystytä lakaisemaan maton alle.
Kävi oikeudessa niin tai näin, tästä keissistä tulee dokumentti elokuv
Sulla ei ole kaikki inkkarit nyt kanootissa, raukka pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleisuus on kuitenkin noussut koronarokotteen aloittamisen jälkeen. Tämä on se mörkö mistä ei nyt puhuta. Ihmisten ikääntyminen ja korona ei riitä selittämään ylikuolleisuutta.
Näytti riittävän ammattilaisille.
https://thl.fi/-/kuolleisuus-oli-eurostatin-mukaan-suomessa-tavallista-…-
Mihin näyttöön tai tutkimukseen itse perustat väitteesi?
Olen kuullut analyyttikkojen ihmettelyä aiheesta.
Linkkiä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo on fakta. Rokote suojaa vain ottajaansa. mRNA-injektiot eivät ole rokotteita. Ne eivät suojaa ketään."
Tässä sinulle faktaa:
https://vaccination-info.europa.eu/fi/tietoa-rokotteista/miten-rokottee…
"Rokottaminen ei suojaa ainoastaan rokotteen saaneita. Se suojaa epäsuorasti myös rokottamattomia ihmisiä yhteisössä, koska tartunnalle altistumisen riski pienenee. Tämä ilmiö on nimeltään laumasuoja (myös laumaimmuniteetti)."
mRNA on ollut käytössä jo yli 30 vuotta....
Kuinka sitä jotkut jaksaa olla julkityperiä päivästä toiseen, ihan perusasioiden osalta?
Lääketentaiden tukema järjestö, joten tietyllä varauksella terveellä skeptisyydellä näihin toimijoihin on syytä suhtautua.
Toki rokotus suojaa, k-piite ei ole rokote. Tästä on tiedepiireissä täysi konsensus.
KORONAROKOTE
Vierailija kirjoitti:
"Väkeä kuoli pelkästään tilastoissa"
Hehheh.
Kyllä mun mummoni ja setäni kuolivat ihan oikeasti koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla juuri löydettiin syövän esiaste HPVn takia. Olispa mun nuoruudessa ollu rokote.. Miehillehän HPV ei aiheuta mitään tai se on paljonpaljon harvinaisempaa kuin naiselle, niin miehet tollasta paskaa voikin suoltaa HPV rokotteista..
Tuohan on yksi niistä syövistä, joiden määrä on noussut koronarokotteen aloittamisen jälkeen. Vahva epäilys, että johtuu rokotteesta.
Vahva epäilys, että hörhöt keksii omiaan.
En ottanut ainuttakaan koronarokotetta enkä ole myöskään sairastanut koronaa... naurettavaa tuo että kaikki syövät muka johtuu koronarokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väkeä kuoli pelkästään tilastoissa"
Hehheh.
Kyllä mun mummoni ja setäni kuolivat ihan oikeasti koronaan.
Itselläni meni myös lähipiirissä (ulkomailla, jossa rokotussuojan kanssa oltiin myöhässä) seitsemän tuttua kalmistoon.
Jokainen ilman rokotusta. Ikäryhmässä 30-70v.
Miksi kuolleita on paljon enemmän vuosina 2021 ja 2022 kuin 2020?
Kuolleiden määrä ei myöskään noudata ennustetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ei suojaa ottajaansa, eikä se muodosta laumasuojaa."
USAssa vetkuteltiin rmRNA-rokotteiden aloitusta, kun "presidentti" kehitteli omia teorioitaan televisiossa.
Väkeä kuoli vasemmalla ja oikealla.
Rokotteet aloitettiin.
Kuolleisuus putosi kymmenesosaan.
"Ei suojaa, ei"
Väkeä kuoli pelkästään tilastoissa, koska valheelinen koronatesti ja tilaston soveltaminen.
Tämä on jo todistettu aikoja sitten, vileä joku mattimyöhänen tälläkin valheella koittaa repiä leiväskää.
"1.1 million Americans have died of COVID"
https://www.statista.com/statistics/1101932/coronavirus-covid19-cases-a…
"Pelkästään tilastoissa", toki.
Sattuiko sielläkin sama ihmeellinen historiallinen poikkeama, että influenssa hävisi, ja siihen ei kuollut kukaan? Meillä siihen kuolee joka ikinen vuosi pääasiassa vanhusväestöä 500-700 henkilöä. Ne kuoli nyt koronaan. Piikitettynä harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Tämä ketju on perintestä spagetin räimimistä seinään.
1. Otetaan listalta seuraava väite ja toivotaan, että se tarttuisi.
2. Ei tarttunut.
3. Palaa kohtaan 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla juuri löydettiin syövän esiaste HPVn takia. Olispa mun nuoruudessa ollu rokote.. Miehillehän HPV ei aiheuta mitään tai se on paljonpaljon harvinaisempaa kuin naiselle, niin miehet tollasta paskaa voikin suoltaa HPV rokotteista..
Tuohan on yksi niistä syövistä, joiden määrä on noussut koronarokotteen aloittamisen jälkeen. Vahva epäilys, että johtuu rokotteesta.
En ottanut ainuttakaan koronarokotetta enkä ole myöskään sairastanut koronaa... naurettavaa tuo että kaikki syövät muka johtuu koronarokotteesta.
Olen siis tuo jolta syövän esiaste löytynyt.
"Sattuiko sielläkin sama ihmeellinen historiallinen poikkeama, että influenssa hävisi"
Väen käskettiin istua kotona ja käyttää maskia.
Hengitysteiden kautta leviävä tauti hävisi.
"Ihmeellinen historiallinen poikkeama", tosiaan...
Kuinka himmeää tämä antivax-väki oikein onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan väitäkään että
Tunge se proteiini hanuriisi, ääliö.
Nyt salaliittopiireissä kuhisee, kun on huomattu, että Vauhkalalla on valokuvassa käsi nyrkissä vapaamuurarityyliin! Kuuluuko hän sittenkin eliittiin, onko tässä jutussa joku koira haudattuna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan väitäkään että
No kyllä joku tuossa "vahvasti epäili" että johtuu rokotteesta :DD lol
Vierailija kirjoitti:
"Sattuiko sielläkin sama ihmeellinen historiallinen poikkeama, että influenssa hävisi"
Väen käskettiin istua kotona ja käyttää maskia.
Hengitysteiden kautta leviävä tauti hävisi.
"Ihmeellinen historiallinen poikkeama", tosiaan...
Kuinka himmeää tämä antivax-väki oikein onkaan?
Juuri noin. Tässä osoitit itse sen, mikä teki koronainjektiosta "toimivan". Huomaatko? Ei koronakuolleisuutta laskenut piikit, vaan mainitsemasi asiat. Siksi jo lähtökohtaisesti tutkimusdata sen toimivuudesta on virheellinen.
Tätä vahvistaa sekin saatu data, mikä kertoo, että vain vähän tai olemattoman rokotuskattavuuden maissa kuolleisuus oli niukkaa tai olematonta. Väestötiheyden suuruudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Spikeprotein from covid vaccine in free circulation
Mikähän väärinymmärrys tässäkin taas on?
Spike Protein on se menetelmä jolla COVID pääsee soluihin sisään.
Se ei ole mikään rokotteen aikaansaannos.
Koronapässioikeudenkäynti paremminkin.
Faktaahan tuo on. Ikärakenne ja koronan vaikutukset on suljettu pois, ylikuolleisuutta on silti.