Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kehui eksän seksitaitoja ja mulla meni totaalisesti fiilis, ylireagoinko?

Vierailija
17.04.2024 |

Juteltiin ihan leppoisasti jotain entisistä elämistä ja kun kysyin eksästään jotain ihan muuta asiaa, hän siinä sivulauseessa hyvin iloisena heitti että oli muuten pirun hyvä ottamaan suihin. Mulla keitti saman tien ja hirveä tappelu siitä tuli. Mies väitti mua niuhoksi joka elää menneessä, että miten toi muka tähän elämään vaikuttaa. Ei tajunnut pätkääkään, kun yritin ratakiskosta vääntää että ei noita asioita kumppanille yksinkertaisesti sanota. Tietysti jokaisella on ties mitä upeita kokemuksia menneisyydessä, mutta hitto vie niitä muistellaan iloisesti ihan itsekseen! 

Nyt mua ei ole viikkoon kiinnostanut edes jutella koko miehen kanssa, enkä tiedä kiinnostaako nähdä enää ikinä. Olenko mä niuho draamakuningatar? 😒

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin ihmisen joka on noin typerä. Ihan siksi koska omaa kumppania pitää voida katsoa kunnioittavasti ja ihaillen. Mitä elämää se on parisuhteessa ja toisen näkemisestä tulee mieleen kuinka typerä ajattelematon moukka on.

Vierailija
42/47 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vertailuja saa tehdä ja kertoa uudelle, miten hän voisi parantaa toimintaansa saatujen kokemusten perusteella. Ei siitä pitäisi loukkaantua ja mimosaa leikkiä.Ei oppi ojaan kaada!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vertailuja saa tehdä ja kertoa uudelle, miten hän voisi parantaa toimintaansa saatujen kokemusten perusteella. Ei siitä pitäisi loukkaantua ja mimosaa leikkiä.Ei oppi ojaan kaada!

Kaksi eri asiaa. Opettaa voi vertailematta entisiin. En minäkään miehenä halua kuulla, kuinka taivaallista kielihoitoa nainen on saanut edelliseltä kumppaniltaan, mutta toki haluan hänen kertovan, jos voin tehdä suuseksissä jotain paremmin.

Vierailija
44/47 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös se olekaan niin että "kaikesta pitää puhua ja olla ehdottoman rehellinen"?

Eikös se nyt sitten kelpaakaan?

Vtun vam mainen 

Vierailija
45/47 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo mies. Nyt on ihan oma mokasi jos tuollaista kauemmin hyysaat.

Varmaan mies tykkaisi jos kehuisit silmat sateillen etta eksallasi oli sellainen meisseli etta oksat pois! Ja ettet ole sen veroista nahnyt ennen etka jalkeen.

Tuon lajin tolloja saa ihan luvan kanssa verbaalisesti potkaista siihen pehmeimpaan kohtaan....

Vierailija
46/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvat kiinni vanhojen kumppaneiden määrästä, taidoista, vehkeiden ominaisuuksista ja ulkonäöstä molemmin puolin. Tämä on toiminut ainakin omissa suhteissani. Sen lisäksi jos näen tv-ohjelmassa naisen jolta mielellään nu..sisin aivot pellolle, niin pidän yhdessä  ohjelmaa katsellessamme tämän omana tietonani. Mielestäni nämä kuuluvat itsestään selvänä hyviin käytöstapoihin.

Vierailija
47/47 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen oletko niuho draamakuningatar vastaan kyllä. Niin ovat kaikki tapaamani naiset enemmän tai vähemmän. Tosin ei miestäsikään voi hienotunteiseksi kehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi