Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
881/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvaa tätä muiden aupairien Myy vihaa se, että täällä joku valitteli kuinka Myy:llä näkyy cameltoe mutta todellisuudessa ei näkynyt kertaakaan. Menee jo mauttomaksi tämä teidän Myy viha.

Joo ja toinen on ylistys Liisasta narubikineissä mutta eipä sellaistakaan koko sarjassa näkynyt joten säälittävää ja naurettavaa.

Älä huoli kaikki Liisaan kohdistuva krtiikki tullaan poistamaan ja kuittaamaan rasmismina.

Asia josta ilahduin, oli se, ettei Liisan alkottomuudesta tehty suurempaa kysymystä. Joskus aiemmin oli joku, joka ei juonut. Siitä sai arvosteluja muilta aupaireilta. Nyt asia todettiin ja hyväksyttiin luonnollisena asiana. 

Vierailija
882/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna ei tule ikinä ymmärtämään omaa kana-aivoista käytöstään.Täysin sokea omalle kiusaamiselleen.Terapiaan kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki otetaan aina huomioon ja kaikkien tarpeet yritetään tyydyttää. Ihan spontaanisti. Eipä nuo mitään muilta vaadi, vaikka muiden eteen vähän vaivaakin näkis. Mukavampaa, kun kaikki viihtyy ja kaikilla on mukavaa. Porukassa pärjää haastavammankin persoonan kanssa. 

Erittäin kiva juttu teille/teiltä. Se ei takoita, että kaikki muut haluaisivat tuolkaista tai edes pystyisivät siihen.

Tekee vaan kaikkien (omastakin) elämästä helpompaa ja mukavampaa. Toki olemme osa jo vähän vanhempia kuin parikymppisiä. Elämä opettaa.

Vierailija
884/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki otetaan aina huomioon ja kaikkien tarpeet yritetään tyydyttää. Ihan spontaanisti. Eipä nuo mitään muilta vaadi, vaikka muiden eteen vähän vaivaakin näkis. Mukavampaa, kun kaikki viihtyy ja kaikilla on mukavaa. Porukassa pärjää haastavammankin persoonan kanssa. 

Erittäin kiva juttu teille/teiltä. Se ei takoita, että kaikki muut haluaisivat tuolkaista tai edes pystyisivät siihen.

Tekee vaan kaikkien (omastakin) elämästä helpompaa ja mukavampaa. Toki olemme osa jo vähän vanhempia kuin parikymppisiä. Elämä opettaa.

Noh, itse olen 48. Mulla on erääseen lajiin iso kaveriporukka, jossa otetaan kaikki huomioon. Ja silti en haluaisi viettää vapaa-aikaani nälkäkiukkuilijan kanssa. Tässä mun iässä jo ymmärtää, että jos itselle joku asia on helppoa, eikä paljoa vaadi, se ei ole välttämättä sitä kaikille muille. Että ihmiset ovat erilaisia ja yksiä häiritsee yksi asia, toisia toinen ja kolmatta ei mikään. Mutta siitä mikä sopii itselle ei voi vetää sen laajempia päätelmiä.

Vierailija
885/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Okei, jos negatiiviset asiat kuorruttaa tekopirteyteen niin saa puhua? Jos äänessä kuuluu harmi, nälkä tai suru, se johtaa ihmisyhteisöissä pahimman luokan rangaistukseen, eli eristämiseen. Onpa mahtavaa ja erilaisuutta sallivaa."

Sinustako negatiivisista asioista ei voi puhua kuin tiuskien ja töksäytellen tai tekopirteyteen kuorruttamalla? Siinäkö on vaihtoehdot?

Minusta esim. Valma ja Sinna puhuivat negatiivisista asioista ilman mitään noista.

Ei, minusta niistä voi puhua ihan normaalisti kuten kaikki ohjelmassa tekivät. En ole kuullut Myyltä sen enempää töksäyttelyä tai tiuskimista kuin muiltakaan. Laivaa odottaessa hän puhui tuskastuneella äänensävyllä, mikä oli minusta myös normaalia ja ymmärrettäv

Joo, kavereiden kesken se voikin olla ok, mutta noi tytöthän eivät olleet kavereita. Olivat vasta tutustuneet ja muutaman kerran tavanneet. Ja äänensävystä riippuen voi olla epäkohteliasta myös kavereiden kesken, jos kaikkia muitakin esim. väsyttää ja vituttaa. Harva jaksaa siinä kohtaa kuunnella vielä jonkun toisen narinaa.

Täh? Kyllä mä esim yhteisen monen tunnin lentomatkan aikana tutustun ihmiseen sen verran että kehtaisin sanoa hänelle tuskaisena tarvitsevani kahvia :D Mikä ihmisiä vaivaa, ei ihme että on yksinäisyyttä kun tarvitaan vuosien ystävyys ennen kuin ollaan tarpeeksi läheisiä voidakseen sanoa noin.

Vierailija
886/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kyllä mä esim yhteisen monen tunnin lentomatkan aikana tutustun ihmiseen sen verran että kehtaisin sanoa hänelle tuskaisena tarvitsevani kahvia :D Mikä ihmisiä vaivaa, ei ihme että on yksinäisyyttä kun tarvitaan vuosien ystävyys ennen kuin ollaan tarpeeksi läheisiä voidakseen sanoa noin.

Kyse on pitkälti siitä miten sen sanoo. Ja kuinka usein.

Vierailija
887/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sitä yksinäisyyttä tulee kun ei osaa suodattaa sanomisiaan tai ole tilannetajua.

Aina ihmettelen näitä tyyppejä, jotka luulee, että on ok sanoa mitä lystää, miten lystää ja missä seurassa lystää.

Vierailija
888/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä äänensävyn vahtimista. Mun mielestä on hyvä kasvattaa omaa sietokykyä jos ahdistuu siitä että esim tuskissaan oleva sanoo jotain tuskaisella äänensävyllä.Se on toki validi pointti, että jatkuvasti sellaista äänensävyä ei varmasti kukaan jaksa kuulla. Itse kuulin Myyn käyttävän tuollaista äänensävyä ohjelmassa kerran. 

Vierailija
889/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sitä yksinäisyyttä tulee kun ei osaa suodattaa sanomisiaan tai ole tilannetajua.

Aina ihmettelen näitä tyyppejä, jotka luulee, että on ok sanoa mitä lystää, miten lystää ja missä seurassa lystää.

Ja tähän muuten sataa alapeukkuja. Sain joskus toisessa ketjussa täystyrmäyksen kun sanoin, että ei ole ok esim. työpaikan kahvihuoneessa valitella pikkulapsiarjen rankkuutta, jos tietää samassa kahvihuoneessa paikalla olijan kärsivän lapsettomuudesta. En ole itse kumpikaan. Vastaukset olivat tasoa en kyllä jaksa tuollaisia miettiä. Puhun ja valitan mitä haluan.

Vierailija
890/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eristämisen puolustajat tuntuvat keksimällä keksivän Myyn käytöksestä ja olemuksesta syitä, joiden perusteella on ikään kuin ok sulkea ihminen ulkopuolelle. Myy ei edes ohjelmassa tiuskinut kenellekään. 

Mites vaikka se kun Valma piereskeli muiden seurassa? Se varmaan on ok, mutta ei se, että Myy sanoo tarvitsevansa sokeria.

Vierailija
891/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos jonkun tilannetaju kertoo että on epäsopivaa paljastaa olevansa sokerintarpeessa niin aika harvan kanssa voi olla tekemisissä. Oman sokerintarpeen kertominenhan ei ole sama asia kuin että sanoisi mitä lystää kenelle lystää. Jos ei tuossa näe mitään eroa niin oma tilannetaju taitaa olla aika rajattu.

Vierailija
892/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä äänensävyn vahtimista. Mun mielestä on hyvä kasvattaa omaa sietokykyä jos ahdistuu siitä että esim tuskissaan oleva sanoo jotain tuskaisella äänensävyllä.Se on toki validi pointti, että jatkuvasti sellaista äänensävyä ei varmasti kukaan jaksa kuulla. Itse kuulin Myyn käyttävän tuollaista äänensävyä ohjelmassa kerran. 

Tiesithän, että kommunikaatiosta 80% on sanatonta. Siksi äänensävyllä on merkitystä ja sitä ei erikseen tarvitse kytätä.  Onko täällä kommentoijat kirjolla, kun eivät näitä huomaa tai niiden merkitystä ymmärrä?

Vierailija
893/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ahdistumista, jos ei jaksa kuunnella turhaa nitinää vapaa-ajallaan.

Vierailija
894/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kauden Aadahan on Sinnan bestis. Aada oli ohjelmassa alussa tosi maassa sen perheensä takia. Kävi myös ilmi, että Aada on tosi järjestelmällinen ja haluaa selkeät säännöt. Mun mielestä Aada oli vähän Myyn tyyppinen, jotenkin aika erilainen kuin Sinna.

Mitähän Aada ajattelee Sinnan käytöksestä katsoessaan kautta?

Vierailija
895/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuo Myy on lähes aina noissa urheilutrikoissa. Sisilian reissullakin muut on pukeutuneet kunnolla, niin hänellä taas nuo trikoot päällä. Sanoi vielä että pitäisi pysyä lämpimänä, niin luulis esim. farkkujen olevan paremmat. Ja lahjaksi Valmalle kuivaa valkkaria vaikka tiesi tämän pitävän makeasta. Ja tätä piti oikein korostaa. Outo tyyppi.

Vierailija
896/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei käynyt kettu kolossa kellään?

Vierailija
897/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuo Myy on lähes aina noissa urheilutrikoissa. Sisilian reissullakin muut on pukeutuneet kunnolla, niin hänellä taas nuo trikoot päällä. Sanoi vielä että pitäisi pysyä lämpimänä, niin luulis esim. farkkujen olevan paremmat. Ja lahjaksi Valmalle kuivaa valkkaria vaikka tiesi tämän pitävän makeasta. Ja tätä piti oikein korostaa. Outo tyyppi.

Joo, tuo valkkarijuttu oli tosi outo. Miksei voinut ostaa sitä, mistä toinen pitää.

Vierailija
898/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat Sisiliassa siinä kohtauksessa menossa Etnalle, ei mihinkään kaupunkikierrokselle. 

Ihmetytti kun Sinna ja Liisa jättivät tuossa lahja-asiassakin Myyn ulkopuolelle. Olivat tehneet yllätyksen Valmalle, mutta eivät pyytäneet siihen Myytä mukaan. Myy sitten hankki Valmalle viiniä itsekseen. 

Vierailija
899/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo valkkarijuttu oli tosi outo. Miksei voinut ostaa sitä, mistä toinen pitää.

Ehkä Myy ei tiedä makeista viineistä ja osti siksi itse hyväksi havaittua viiniä? Tai ehkä hänellä oli se pullo valmiiksi ja päätti vasta sitten, että tuonhan voisi antaa lahjaksi?

Vierailija
900/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraaliton koko ohjelma. Au pair -työ on tuttu ongelmistaan. Miksi suomalaisia nuoria lähetetään ylipäätään näihin maihin, jotka eivät saa edes lastenhoitoa ja varhaiskasvatusta järjestettyä omille kansalaisilleen? Ja vieläpä perheisiin, jossa äiti työskentelee 12 t päivässä jne. Tästä tehdään sitten viihdettä kiusaamismausteella. Häpeällistä Yleisradiolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän