Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
841/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Myy muka valitti maalauksesta? En mä ainakaan semmoista kuullut!

Sanoi, ettei ollut yhtään tyytyväinen siihen. Olisiko haukkunut vielä rumaksi.

Vierailija
842/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, ettei ollut tyytyväinen suoritukseensa. Koska kyseessä oli Myy, tämä oli kiellettyä. Esim. Valman oli täysin sallittua valittaa omasta suoriutumisestaan biljardipelissä ja kiukutella huonona häviäjänä. Sitä ei kukaan edes muista, koska kyseessä ei ollut iso asia. Niin ei olleet myöskään Myyn fiilikset maalauksen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Okei, jos negatiiviset asiat kuorruttaa tekopirteyteen niin saa puhua? Jos äänessä kuuluu harmi, nälkä tai suru, se johtaa ihmisyhteisöissä pahimman luokan rangaistukseen, eli eristämiseen. Onpa mahtavaa ja erilaisuutta sallivaa."

Sinustako negatiivisista asioista ei voi puhua kuin tiuskien ja töksäytellen tai tekopirteyteen kuorruttamalla? Siinäkö on vaihtoehdot?

Minusta esim. Valma ja Sinna puhuivat negatiivisista asioista ilman mitään noista.

Ei, minusta niistä voi puhua ihan normaalisti kuten kaikki ohjelmassa tekivät. En ole kuullut Myyltä sen enempää töksäyttelyä tai tiuskimista kuin muiltakaan. Laivaa odottaessa hän puhui tuskastuneella äänensävyllä, mikä oli minusta myös normaalia ja ymmärrettävää.

Vierailija
844/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettikää, ohjaajat on varmaan ehdottaneet, että kokoontuvat puimaan tuota Myyn ulosjättämistä ja varmaan senkin ehdottaneet, että kertovat Myylle asiasta, mutta eivät sitten saaneet suutaan auki. Mun mielestä törkeää tehdä kiusaamisesta viihdettä tällä tavalla.

Vierailija
845/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, ettei ollut tyytyväinen suoritukseensa. Koska kyseessä oli Myy, tämä oli kiellettyä. Esim. Valman oli täysin sallittua valittaa omasta suoriutumisestaan biljardipelissä ja kiukutella huonona häviäjänä. Sitä ei kukaan edes muista, koska kyseessä ei ollut iso asia. Niin ei olleet myöskään Myyn fiilikset maalauksen suhteen.

No kyllä se Valmankin kiukuttelu oli näin katsojan silmin aivan harvinaisen lapsellista ja raskasta käytöstä. Yleisesti ottaen Valman sosiaalinen pelisilmä oli kuitenkin parempi.

Vierailija
846/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Okei, jos negatiiviset asiat kuorruttaa tekopirteyteen niin saa puhua? Jos äänessä kuuluu harmi, nälkä tai suru, se johtaa ihmisyhteisöissä pahimman luokan rangaistukseen, eli eristämiseen. Onpa mahtavaa ja erilaisuutta sallivaa."

Sinustako negatiivisista asioista ei voi puhua kuin tiuskien ja töksäytellen tai tekopirteyteen kuorruttamalla? Siinäkö on vaihtoehdot?

Minusta esim. Valma ja Sinna puhuivat negatiivisista asioista ilman mitään noista.

Ei, minusta niistä voi puhua ihan normaalisti kuten kaikki ohjelmassa tekivät. En ole kuullut Myyltä sen enempää töksäyttelyä tai tiuskimista kuin muiltakaan. Laivaa odottaessa hän puhui tuskastuneella äänensävyllä, mikä oli minusta myös normaalia ja ymmärrettävää.

No minusta ei ollut normaalia eikä ymmärrettävää. Hänen oma vikansahan se oli, kun hän ei ollut ottanut evästä mukaan, mutta hän teki ulinallaan siitä myös muiden ongelman, mitä sen ei olisi pitänyt olla.

Vierailija
847/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miettikää, ohjaajat on varmaan ehdottaneet, että kokoontuvat puimaan tuota Myyn ulosjättämistä ja varmaan senkin ehdottaneet, että kertovat Myylle asiasta, mutta eivät sitten saaneet suutaan auki. Mun mielestä törkeää tehdä kiusaamisesta viihdettä tällä tavalla.

Ei ole kiusaamista viettää vapaa-aikansa itselleen mieluisassa seurassa.

Vierailija
848/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ohjelmassa kuullut Myyn tiuskimista tai töksäyttelyä. Mun mielestä ihan normaalisti siinä oli ja käyttäytyi hyvin. Sitähän ei tiedä mitä kuvauksien ulkopuolella on tapahtunut, mutta näkemän perusteella en pidä Myytä huonosti tai negatiivisesti käyttäytyneenä. 

Vierailija
849/1176 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta ei ollut normaalia eikä ymmärrettävää. Hänen oma vikansa

Ollaan erilaisia ihmisiä. Minusta ihminen voi valittaa myös asioista jotka ovat oma vika. Ei siinä ketään muuta kuitenkaan syytetä. Itse olen ihan hirveä kahviaddikti ja jos en olisi juonut aamukahvia niin saattaisin sanoa kaverille että "mun on saatava kahvia" jos odotettaisiin vaikkapa laivaan pääsyä. Siitä huolimatta että on oma vika jos en ole sitä aamulla keittänyt. Onneksi mulla on kuitenkin kavereita jotka eivät rankaise mua tästä. 

Vierailija
850/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna igssä puhuu tasa-arvosta jne omissa postauksissaan. Ehkä hieman huvittaa, kuka tää likka oikein on? Haluaa vaikuttaa yhteiskunnallisesti, mutta silti käyttäytyy kuin teini. 

Näköjään tämä kiusaamiskeissi jätettiin nopeasti taakse ja halutaan kysymyksiä reissusta. Sinnasta seuraava kestojulkkis? 

Vierailija
851/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta ei ollut n

Joo, kavereiden kesken se voikin olla ok, mutta noi tytöthän eivät olleet kavereita. Olivat vasta tutustuneet ja muutaman kerran tavanneet. Ja äänensävystä riippuen voi olla epäkohteliasta myös kavereiden kesken, jos kaikkia muitakin esim. väsyttää ja vituttaa. Harva jaksaa siinä kohtaa kuunnella vielä jonkun toisen narinaa.

Vierailija
852/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinna igssä puhuu tasa-arvosta jne omissa postauksissaan. Ehkä hieman huvittaa, kuka tää likka oikein on? Haluaa vaikuttaa yhteiskunnallisesti, mutta silti käyttäytyy kuin teini. 

Näköjään tämä kiusaamiskeissi jätettiin nopeasti taakse ja halutaan kysymyksiä reissusta. Sinnasta seuraava kestojulkkis? 

Eihän hän paljon teiniä vanhempi vielä olekaan. Vasta 20.

Vierailija
853/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan väärään sävyyn, tiuskien ja töksäytellen. Negatiivisesta puhuminen ei ollut kiellettyä sinänsä.

Niinpä! Olis ollut niinkun muut haluaa, laulanut mukana ja nauranut muiden jutuille! Posin kautta hei!

Ihan normaalit käytötavat, tilanteen/tunnelman lukeminen ja muiden huomioiminen riittää.

Eihän sille mitään voi, jos ei siihen kykene, mutta sitten pitää myös hyväksyä, etteivät kaikki välttämättä innostu ystävystymään.

Vierailija
854/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnalla oli selvästi itsellään ongelmia. Hänhän itki jatkuvasti ja kameralle kertoi kuinka ei pysty lopettamaan itkemistä tms. Varmaan oli tosi kuormittavaa itsellä, kun on paha olla, mutta pitää esittää pirteetä. En ymmärrä itse, miksei hän sallinut muuta kuin "posin kautta", mutta selvästi tuo osui myös omaan nilkkaan.

Varmasti, kun kärsii itse hiljaa sisäisesti, hyökkää sellaisen ihmisen kimppuun, joka käsittelee tunteensa puhumalla ääneen. Myy myös hoiti asiansa. Hän tarttui asioihin suoraan ja yritti aktiivisesti muuttaa niitä. Silloinkin kun kaipasi muita, sanoi sen suoraan ruokapöydässä. Muut eivät kyenneet sanomaan mitään.

Vaikka reissu meni näin, niin uskon Myyn asenteen vievän häntä elämässä eteenpäin paremmin, kuin negatiiviset tunteet sisälleen patoavien ihmisten. Hänhän nautti perheestään ja ajastaan, toisin kuin esim. host äitiään demoniksi haukkunut.

Vierailija
855/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ovat sitä mieltä, että tytöt tekivät jotenkin väärin, kun eivät viettäneet yhtä paljon VAPAA-AIKAA Myyn kanssa, niin vietättekö itse vapaa-aikanne ihmisten kanssa joista ette pidä? Minä en vietä enkä pyydä sitä anteeksi.

Tuntuu hurskastelulta.

Kyse oli nyt kuitenkin 8 viikon realityn kuvauksista ulkomailla, ei mistään normaalista arkielämästä. Suosittelen sinulle ettet ikinä hakeudu vastaavaan mukaan, niin saat ihan rauhassa valita ihmiset joiden kanssa haluat vapaa-aikaasi viettää. Toivottavasti löydät elämääsi ihmisiä jotka haluaa viettää vapaa-aikansa sinun kanssa. Minä en haluaisi.

Vierailija
856/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ovat sitä mieltä, että tytöt tekivät jotenkin väärin, kun eivät viettäneet yhtä paljon VAPAA-AIKAA Myyn kanssa, niin vietättekö itse vapaa-aikanne ihmisten kanssa joista ette pidä? Minä en vietä enkä pyydä sitä anteeksi.

Tuntuu hurskastelulta.

Kyse oli nyt kuitenkin 8 viikon realityn kuvauksista ulkomailla, ei mistään normaalista arkielämästä. Suosittelen sinulle ettet ikinä hakeudu vastaavaan mukaan, niin saat ihan rauhassa valita ihmiset joiden kanssa haluat vapaa-aikaasi viettää. Toivottavasti löydät elämääsi ihmisiä jotka haluaa viettää vapaa-aikansa sinun kanssa. Minä en haluaisi.

Ymmärrätköhän miten hassulta kuulostaa, kun samassa kappaleessa moitit toista siitä, että hän valitsee seuransa ja lopuksi toteat, että säkin teet niin. Oikein pata kattilaa soimaa.

-eri, en ole tuo jolle kommentoit

Vierailija
857/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valma näyttäis olevan 1.luokan opena Vantaalla. Oli aiemmin päiväkodissa töissä ja mainitsi ohjelmassa, ettei mene enää samaan työpaikkaan. 

Voi ei. Kyllä ekalla luokalla pitäis olla pätevä koulutettu luokanopettaja. Niin paljon tärkeitä asioita. Vaikka Valma varmasti lasten mieleen, niin kyllä open koulutus vaan on oleellinen asia.

Vierailija
858/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvaa tätä muiden aupairien Myy vihaa se, että täällä joku valitteli kuinka Myy:llä näkyy cameltoe mutta todellisuudessa ei näkynyt kertaakaan. Menee jo mauttomaksi tämä teidän Myy viha.

Vierailija
859/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvaa tätä muiden aupairien Myy vihaa se, että täällä joku valitteli kuinka Myy:llä näkyy cameltoe mutta todellisuudessa ei näkynyt kertaakaan. Menee jo mauttomaksi tämä teidän Myy viha.

Joo ja toinen on ylistys Liisasta narubikineissä mutta eipä sellaistakaan koko sarjassa näkynyt joten säälittävää ja naurettavaa.

Vierailija
860/1176 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna terapiaan hoitamaan passiivisagressiivista masennustaan. Pois muita kiusaamasta ja tylyyn elöämänasenteeseen muutos! Valma pois opetöistä pilaamasta luokallisen verran koululaisia. Kolmas värillinen ei edes oppiensa mukaan elä tässä maailmassa. 

Myylle voimia, pärjäät kyllä. Ignooraa ja estä nämä kolme ikävää tyhjän toimittajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi