Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako meikkituotetta sinulla suunnilleen on?

Vierailija
17.04.2024 |

Onko joukossa vanhentuneita?

Minulla on todnäk noin 30 tuotetta, joista noin 80% on vanhentuneita! Ne ovat siltä ajalta, kun vielä meikkasin. Nyt vain pesen ja kosteutan naamaani ja iho voi paljon paremmin.

Pitäisi kenties heittää vanhat pois...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen ja nekin varmasti jo vanhentuneita.

Vierailija
2/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että mulla on niitä varmaan lähemmäs sata. Osan olenkin jo heittänyt pois, loput heitän, kunhan saan aikaiseksi. Lopetin meikkaamisen pari vuotta sitten ja nyt on kaikki meikit vanhentuneet. En vaan enää jaksa vaivautua, kun naama on niin rupsahtanut viime vuosina, menopaussin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 kpl. Meikkaan ehkä kolmesti vuodessa. Pitäis uusia kaikki, vanhentuneita ovat

Vierailija
4/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, osa käytössä joka päivä (valokynä ja kulmaväri) ja osa muutaman kerran viikossa (cc-voide, puuteri, poskipuna, ripsari, luomiväri, rajauskynä). Olen vähentänyt meikkaamista paljon viime aikoina, kun en ole työelämässä. 

Vierailija
5/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kirpputorille, siellä näyttää olevan.

Vierailija
6/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain 40. Päivittäiskäytössä niistä on reilut 10 (bb-voide, tummien silmänalusten peitevoide, punoituksen peiteaine, puuteri, kulmakynä, voidemainen luomiväri, ripsari, muutama eri sävyinen sävyttävä huulikiilto, aurinkopuuteri, poskipuna). 

"Nyt vain pesen ja kosteutan naamaani ja iho voi paljon paremmin."

Itse olin koko korona-ajan noin, iho ei voinut mitenkään paremmin. Itse asiassa päinvastoin, talviaikaan kuivui paljon pahemmin kuin normaalisti. Meikkipohja estää kosteuden haihtumista, sen takia kai. Ja suojaahan se auringoltakin.

Vierailija
7/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen innoittamana kävin läpi huulipunani. Heitin pois 5 noin 5 vuotta vanhaa Cliniquen huulipunaa ja muutamia huulirasvoja. Muihin meikkeihin en raaskinut vielä kajota.

Ap

Vierailija
8/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että mulla on niitä varmaan lähemmäs sata. Osan olenkin jo heittänyt pois, loput heitän, kunhan saan aikaiseksi. Lopetin meikkaamisen pari vuotta sitten ja nyt on kaikki meikit vanhentuneet. En vaan enää jaksa vaivautua, kun naama on niin rupsahtanut viime vuosina, menopaussin jälkeen.

Minä laitoin huulipunia raivatessani kokeeksi huulipunaa ja näytin niin vieraalta, että otin sen pois! Olen reilu nelikymppinen. Ap

Vierailija
9/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie kirpputorille, siellä näyttää olevan.

Hyi kauhistus, jonkun vanhoja meikkejä...

Vierailija
10/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käyttää vaikkapa vuosikausia vanhaa nestemäistä meikkivoidetta? Onko ne bakteerisia vai jotenkin myrkyllisiä vai pilaantuneita vai mitä? Luomiväri varmaan ei paljon pahene. Ripsaria en uskaltaisi vanhaa käyttää. Huulipunaa uskaltaisin.

Mulla ehkä 100 meikkituotetta josta käytössä varmaan joku 15, ja en meikkaa joka päivä. Todella useat sietäisi heittää menemään!

Vierailija
11/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mikäli hammastahna lasketaan meikkituotteeksi.

Vierailija
12/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nelikymppisenä tuntui, että nyt se meikki vaikuttaa enemmän kuin koskaan ennen. Alkavaa kasvojen roikkumista sai hyvin peitettyä esim. varjostuksilla ja korostuksilla. Hyvin nukutun yön jälkeen meikattuna näytti melkein samalta kuin 25-vuotiaana, kun meikittä näytti väsyneeltä ja vanhalta. Nyt päälle viisikymppisenä menopaussin jälkeen, eipä auta meikki enää, joten olen lopettanut meikkaamasta. Kaikki meikkipohjat korostavat ryppyjä ja kuivuutta, eikä niin isoja roikkumisia tai silmien syvällä tummissa kuopissa olemisia kuin nyt enää mikään meikki peitä. Mutta eipä se mitään, vanhana saa rauhassa näyttää vanhalta.

Vierailija
13/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia meikkejä ei yhtään ellei sitten kosteusvoidetta lasketa meikiksi. Joskus teininä oli mutta sitten päätin että koko homma on turhaa ja myös käytetyt eläinkokeet auttoivat päätöksen teossa. Miksi eläimiä piti kiusata (ei kai enää) että joku saa turvallisen turhan kaunistautumistuotteen.

Vierailija
14/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voide

Peitevoide

Värinkorjausvoide

Puuteri

2 luomiväriä

Ripsiväri (kiinteä, koska käytän niin vähän ettei nestemäistä kannata ostaa)

Arkisin käytän yleensä 2, joskus 3 tuotetta. 

Vierailija
15/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB-voide

Peitevoide

Värinkorjausvoide

Puuteri

2 luomiväriä

Mutta eikö tuon jälkeen näytä luonnottomalta?

Vierailija
16/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kynsilakkaa(lasketaanko nämä edes?)

Yksi kosteusvoide(en tiedä lasketaanko tätäkään)

Yksi huulikiilto

Vierailija
17/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin huulipunia raivatessani kokeeksi huulipunaa ja näytin niin vieraalta, että otin sen pois! Olen reilu nelikymppinen. Ap

Mulla on huulet vuosien varrella jotenkin niin kutistuneet, että en mä oikein tiedä mihin sitä huulipunaa enää edes laittaisi? Mulla on aina ollut pieni suppusuu, mutta nuorempana huulet sentään oli täyteläiset. Nyt ne on vain kadonneet jonnekin 🤷

Vierailija
18/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan. 

Vierailija
19/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-voide

Peitevoide

Värinkorjausvoide

Puuteri

2 luomiväriä

Mutta eikö tuon jälkeen näytä luonnottomalta?

? Arkisin käytän bb-voidetta ja peitevoidetta, joskus ripsiväriä. En tykkää paksun pakkelin tunnusta iholla, joten käytän hyvin kevyesti, sävy sellainen ettei erotu, tietysti. Ripsiväri on ruskea, luomivärit varsin vaaleita, värinkorjausvoidetta laitan juhliin, arkisin en jaksa välittää siitä että naama helposti punoittaa. Puuteria myöskin juhliin siinä toivossa että meikki pysyy paremmin (jälkeen kevyesti).

Useamman kerran oon saanut kysymyksiä siitä meikkaanko ollenkaan, mut ehkä mä sitten teen niin luonnottoman näköisen meikin et ihmiset ei huomaa sitä?

Vierailija
20/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 ei yhtään meikkituotetta, ainoastaan kosteusvoide. Viimeksi käyttänyt meikkiä 2016