Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako meikkituotetta sinulla suunnilleen on?

Vierailija
17.04.2024 |

Onko joukossa vanhentuneita?

Minulla on todnäk noin 30 tuotetta, joista noin 80% on vanhentuneita! Ne ovat siltä ajalta, kun vielä meikkasin. Nyt vain pesen ja kosteutan naamaani ja iho voi paljon paremmin.

Pitäisi kenties heittää vanhat pois...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari, peitevoide, meikkipuuteri. 

Vierailija
22/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aktiivisessa käytössä, muuten varmaan joku 10-15. Meikkivoiteet vois nakata roskiin, kynät ja puuterit/luomivärit tuskin silleen vanhenee että pitäis piitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri on, käytän sitä joskus juhlissa, kun tiedän että valokuvia otetaan. 

Vierailija
24/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä jotain 25? Meikkaan kun jaksan, vähintään kerran viikossa kuitenkin. Enkä usko mihinkään vanhentuneisiin meikkeihin, esimerkiksi mun eye-liner on jotain kahdeksan vuotta vanha, kajal-kynä vielä vanhempi, pari huulipunaa on varmaan jostain 2010-luvulta. Kaikki toimivat moitteetta edelleen. Joskus 2000-luvulla käytin vielä äidin vanhaa kajalia jostain 80-luvulta, ei mitään ongelmaa. Kuka muka ostelee jotain luomivärejä kerran vuodessa kun säilyvät helposti vuosikymmeniä.

Vierailija
25/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri käytä enää meikkiä. On mulla suht uudet meikkivoide ja CC olemassa, jos on joku juhlatilanne tms. Silmämeikitkin olisi, mutta en voi silmien kutinan takia enää käyttää. Huulipunaa en ole ikinä käyttänytkään.

N55

Vierailija
26/26 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä on, on liki päivittäisessä käytössä. Kotona tai liikuntaa harrastaessa en pidä meikkiä. CC-voide, peitevoide, poskipuna, bronzer, huuliöljy, huultenrajauskynä ja värillinen hydrocolor huulirasva huulipunan sijaan. Ripsi- ja kulmaväri. Siinäpä ne. Iho hyvässä kunnossa eikä vielä juonteita tai ryppyjä, ikää 49.