Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumoria viikkoon. Kerro noloin oma tai toiselle sattunut vilautus

Vierailija
17.04.2024 |

Tippuiko pyyhe väärässä kohtaa? Vilkkuiko paidan alta enemmän kuin piti? Astuiko anoppi sisään väärään aikaan?

Nolot vilautukset kuuluvat elämään, mutta niitä on hauska muistella jälkeenpäin vaikka sillä hetkellä olisi voinut kadota maanalle. 

Itselleni on tapahtunut vahinko vilautuksia muutaman kerran ja todistanut niitä muillakin. Kerran nuorempana lähti pyyhe päältä tulevan appiukon edessä kun astuin vahingossa sen päälle mökkisaunan jälkeen. Kyseessä oli sellainen jättipyyhe, jonka päälle astuin kun nousin tuolilta ylös. Siinä sai tuleva appiukko koko kuvan tulevasta miniästä :D Meinasin kuolla häpeästä.

Toki kyseinen herra on itsekin vilauttanut enemmän kuin oli tarpeen. Ei ilmeisesti huomannut, että vaikka kylpytakki oli kiinni mahan kohdalta niin se oli kovin avonainen sen alapuolelta. Siinä sitten jutusteli mökkiporukalle muina miehinä ja tuskin tajusi sillä hetkellä miten paljon näkyi :D

Mutta hauskoja tilanteita nämä on ja osa elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin vieraalla pikkupaikkakunnalla, kun iski ihan järkyttävä pissahätä. Tuohon aikaan kaupoissa ei ollut asiakasvessoja ja kun alkoi tuntua siltä, että en pysty enää pidättelemään etsin jonkun omasta mielestäni syrjäisen pusikon mihin menin puskapissalle. Mennessäni ketään ei näkynyt missään, mutta siinä kyykkiessäni housut kintuissa joku paikallinen mummo käveli suoraan minua kohti. Sain hillittömän nauruhepulin, kaaduin lumihankeen selälleni edelleen housut kintuissa ja kusin kaaressa mummon katsellessa ihmeissään kauempaa. Hävetti aivan julmetun paljon ja kun naurusta ei meinannut tulla loppua, minulla meni jonkin aikaa päästä lumihangesta ylös ja saada housut jalkaani. 

Muita varsinaisia vilautuksia en muista, mutta kerran ollessani lapsen päiväkodin juhlassa ihmettelin kun joku mies todella röyhkeästi tuijotti rintojani. Jostain syystä oli noussut maito rintoihin niin, että näyttivät lähinnä silikoneilta ja nännit paistoivat liivinsuojista huolimatta kilometrin päähän. Loppuillan yritin pitää vauvan sylissä siten, että rinnat jäi hänen taakseen piiloon. 

Vierailija
82/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä olin vieraalla pikkupaikkakunnalla, kun iski ihan järkyttävä pissahätä. Tuohon aikaan kaupoissa ei ollut asiakasvessoja ja kun alkoi tuntua siltä, että en pysty enää pidättelemään etsin jonkun omasta mielestäni syrjäisen pusikon mihin menin puskapissalle. Mennessäni ketään ei näkynyt missään, mutta siinä kyykkiessäni housut kintuissa joku paikallinen mummo käveli suoraan minua kohti. Sain hillittömän nauruhepulin, kaaduin lumihankeen selälleni edelleen housut kintuissa ja kusin kaaressa mummon katsellessa ihmeissään kauempaa. Hävetti aivan julmetun paljon ja kun naurusta ei meinannut tulla loppua, minulla meni jonkin aikaa päästä lumihangesta ylös ja saada housut jalkaani. 

Muita varsinaisia vilautuksia en muista, mutta kerran ollessani lapsen päiväkodin juhlassa ihmettelin kun joku mies todella röyhkeästi tuijotti rintojani. Jostain syystä oli noussut maito rintoihin niin, että näyttivät lähinnä silikoneilta ja nän

Nuorempana tuli käytyä muun nuorison kanssa eräässä saaressa juhlimassa ja siellä oli yleistä että mennään rantaan kuselle. Siellä saattoi olla yhtäaikaa kymmenenkin tyttöä pyllyt paljaana ja näkyi niitä jätkiäkin siellä vehkeet kädessä kusella osa melkein vieressä. Kerran muistan myös kaatuneeni selälleni humalasta johtuen ja kusi lensi komeassa kaaressa osittain housuille. Pari jätkää sai siinä enemmänkin nähtävää kun näkivät tilanteen, mutta siinä hetkessä enemmän vitutti ne märät housut kuin vilautus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni rintavarustus on aika massiivinen. Oltiin kesämökillä sukulaisten kanssa. Avasin uunin luukun että sisko ottaa pannaripellin ulos. Kyykistyi ottamaan sitä ja samalla toinen rinta karkasi paidan alta kokonaan ulos. Oli selin muihin päin joten jäi vain minun nähtäväksi. Joskus vitsaillut sille, kun kotona tehnyt pannaria, että tarviiko minua kaveriksi avaamaan luukkua. Meillä on samanlainen pervo huumorintaju. 

Vierailija
84/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä oli kolmekymppinen pariskunta kahden pienen lapsen kanssa. Naisella oli melko niukat bikinit ja pystyt rinnat (tod. näk. silikonit) ja hän nyki yläosaa vähän väliä. Kun vaihdoin allasta tasannetta pitkin, oli nainen altaan "piilopoukamassa" korjaamassa yläosaansa siten, että ruskeat nännit vilahtivat ollessani kohdalla. Siinä nainen säikähtäen huomasi minut ja vaihdoimme vaivaantuneet katseet.

Vierailija
85/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo nuori nainen. En käyttänyt rintsikoita, koska rintani olivat pienet, vaan käytin löysiä puseroita. 

Kerran ajelin polkupyörällä kotiin, kun alkoi sataa. Paitani kastui läpimäräksi ja rintani olivat täysin näytillä. Viereeni ajoi vanhempi mies, joka ei saanut katsettaan irti rinnoistani ja halusi muutenkin jututtaa minua. 

Silloin taisin pelästyä tuota miestä ja poljin vauhdilla kotiin.  

Vierailija
86/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tyttö, entinen kilpauimari, aavistuksen liian tiukassa kilpauimapuvussa. 

Puku kerran sitten antoi periksi. Harmi kyllä veden alla. Minulla oli miellyttävä tehtävä hakea oma pyyhkeen ja auttaa neitoa hädässä. En jäänyt aivan osattomaksi tuon kauniin naisen suloista kun pitelin sitä pyyhettä ja Estin muita näkemästä miten tuo nykyajan afrodite nousi meren vaahdosta. Tavattiin sen jälkeen ja tyttö osoitti kiitollisuutensa kun lupasin etten kerro kellekään. 

Söpö tarina, mutta kilpauikkarit ei anna periksi.

Eikä kukaan jäisi odottelemaan että mies hakee pyyhettä, vaan kipittäisi pukkariin.

Eikä varsinkaan "osoittaisi kiitollisuutta" tuollaisen pikkujutun takia.

Kyllä ne vaan repeilee....ja kaipa sitä noinkin voi tutustua

Vierailija
87/87 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tahattomasta mutta omituisesta asuvalinnasta.

Ollessani opiskeluaikoina kaupassa töissä asiakkaaksi tuli yksi nainen jolla oli päällään läpinäkyvä sadetakki eikä sitten mitään muuta. Takin läpi näkyivät tussu ja tissit. Yäk

Hän oli varmaan Bianca Censori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan