Huumoria viikkoon. Kerro noloin oma tai toiselle sattunut vilautus
Tippuiko pyyhe väärässä kohtaa? Vilkkuiko paidan alta enemmän kuin piti? Astuiko anoppi sisään väärään aikaan?
Nolot vilautukset kuuluvat elämään, mutta niitä on hauska muistella jälkeenpäin vaikka sillä hetkellä olisi voinut kadota maanalle.
Itselleni on tapahtunut vahinko vilautuksia muutaman kerran ja todistanut niitä muillakin. Kerran nuorempana lähti pyyhe päältä tulevan appiukon edessä kun astuin vahingossa sen päälle mökkisaunan jälkeen. Kyseessä oli sellainen jättipyyhe, jonka päälle astuin kun nousin tuolilta ylös. Siinä sai tuleva appiukko koko kuvan tulevasta miniästä :D Meinasin kuolla häpeästä.
Toki kyseinen herra on itsekin vilauttanut enemmän kuin oli tarpeen. Ei ilmeisesti huomannut, että vaikka kylpytakki oli kiinni mahan kohdalta niin se oli kovin avonainen sen alapuolelta. Siinä sitten jutusteli mökkiporukalle muina miehinä ja tuskin tajusi sillä hetkellä miten paljon näkyi :D
Mutta hauskoja tilanteita nämä on ja osa elämää.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. 🤣 Mä oon kattonu että vilahtaako sillä Windowsmanillakin välillä, kun sillä on niin lyhyet shortsit. 🙈
No vilkkuuhan sillä.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,h_1687,w_3000,x_0,y_312/a…
Ai kamala! 🙈
Näillä säkeillä sitten viisuvoittoon :)
Vierailija kirjoitti:
Imetin ja ovikello soi. Luulin että mun hajamielinen mieheni on taas unohtanut avaimet ja myös sen että ei soiteta ovikelloa kun vauva voi nukkua! Ärtyneenä marssin ovella,riuhtaisin sen auki ja ärähdin jotain että "unohdat vielä pääsi!"
No siellä oli mummo ja nuori poika,jotain uskovaisia. Pojan ilme meni oudoksi ja mummolle tuli kiire saada poika pois.Peilistä sitten huomasin että toinen rinta oli jäänyt toppini ulkopuolelle.
Kerran tuli vastaan ruokaravintolassa nuori äiti, joka jostain syystä imetti kävellessään ja vauva päätti irrottaa tissistä kesken kaiken. Oli reilusti tissi esillä koko ravintolalle. Äiti laittoi rauhallisesti tissin takaisin vauvan suuhun ja jatkoi kävellen takaisin omaan pöytään. Ei ilmeisesti haitannut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olin mustassa uimapuvussa uimahallissa ja lähtiessä huomasin suihkussa sitä riisuessa, että takapuolessa on iso läpinäkyväksi kulunut "kurkistusikkuna" edellisen käyttökerran eli vesipuiston liukumäkien jäljiltä.
Pikkasen saatto nolottaa ja harmittaa etten huomannut silloin uimaan MENNESSÄ vaan vasta lähtiessä, kun olin pokkana kävellyt pitkin uimahallia eri altaiden väliä tyylikäs herutusikkuna persvakoa esitellen...
Miksei kukaan tullut sanomaan 🥲😭
Oli kyllä tosi symmetrinen ympyrä täysin keskellä persausta, tiedä sitten, jos luulivat sen olevan joku uusi muotijuttu 🤦🏼
Uimahalleissa ja kylpylöissä saattaa kulua uimavaatteet yllättävistä paikoista. Itsellänikin uimahousut kuluivat lastenaltaan pohjan karhennuksiin niin paljon, että uimahousut alkoivat olla jo läpikuultavat persuksista. Onneksi ei sentään mennyt läpi asti, mutta kankku paistoi jo läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imetin ja ovikello soi. Luulin että mun hajamielinen mieheni on taas unohtanut avaimet ja myös sen että ei soiteta ovikelloa kun vauva voi nukkua! Ärtyneenä marssin ovella,riuhtaisin sen auki ja ärähdin jotain että "unohdat vielä pääsi!"
No siellä oli mummo ja nuori poika,jotain uskovaisia. Pojan ilme meni oudoksi ja mummolle tuli kiire saada poika pois.Peilistä sitten huomasin että toinen rinta oli jäänyt toppini ulkopuolelle.
Kerran tuli vastaan ruokaravintolassa nuori äiti, joka jostain syystä imetti kävellessään ja vauva päätti irrottaa tissistä kesken kaiken. Oli reilusti tissi esillä koko ravintolalle. Äiti laittoi rauhallisesti tissin takaisin vauvan suuhun ja jatkoi kävellen takaisin omaan pöytään. Ei ilmeisesti haitannut yhtään.
Miksi haittaisi?
Noloin on, kun mies halusi näyttää kuvia reissustamme vanhemilleen ja siskonsa perheelle. Muistutin jo ennen kuvien näyttöä, että ottaa pois kansiosta kuvat, joissa istun ammeessa vauvamme kanssa (olin siis kuvassa alasti, kuva tietenkin rajattuna tyylikkäästi niin, että alapää näkyy lapsen kanssa kuvassa). Mies lupasi ja siirsikin koneella kuvat pois kansiosta. Ainut vaan, että jätti koneelle auki sen kansion, johon ne kuvat siirsi ja siihen levähti isolle telkkariruudulle heti alkajaisiksi alapääni vauvamme kanssa.
Halusin vajota maan rakoon. Mieheni oli onneksi suhtkot nopea koneen käyttäjä ja vaihtoi oikeaan kansioon, mutta sai kyllä kuulla jälkeen päin kunniansa. Itse muistan tapauksen näin yli 10 vuoden jälkeenkin, mutta onneksi se ei ole vaikuttanut sukulaissuhteisiin. En tiedä, muistavatko muut tapausta, enkä kyllä ole viitsinyt kyselläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on todella noloa. Olin töissä kahvihuoneessa ja istuin rennosti haarukset levällään. Ihmettelin naisen tapittavaa katsetta. Mulla ei ollut alkkareita ollenkaan ja housuissa ratkeama. Housut oli kyllä päällä, mutta munat, penis sekä munat roikkui tuosta raosta ulos. Se oli sen verta pitkä ratkeama ja venytttyi auki, kun istuin. Olin todella häpeissäni, kun tajusin asian. Tuollaista on vielä todella vaikea selittää. Ratkeama housuissa ja miksi ei ollut boxereita. No siksi, koska elämän hallinta oli hukassa, vaatteet likaisina ja käytettyinä jo liian pitkään. Ratkaisin ongelman käymällä suihkussa ja pukemalla pelkät päällyshousut, etten haisisi.
Tuliko vilauttelu syyte?
Ei sentään, koska olin oikeasti pelästynyt ja nolona, hän huomasi sen. Mu
En ole kirjoittaja, mutta vastaan miehenä. Jos ei ole alushousuja niin housujen ja elinten väliin jää melko runaasasti tyhjää, verrattuna kalsareihin, erityisesti jos on vähän löysemmät housut eli hyvin tuo on mahdollista, ettei huomaa eroa huoneilmaan verrattuna. Ja vaikka huomaisikin, mutta jos ei ole aavitustakaan koko asiasta ja luulee housujen olevan asiallisesti päällä niin ei välttämättä ensimmäisenä tule ajatelleeksi asian laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
No hyi helvetti. Mietippä sitä. Itseltäni menisi ruokahalu ja pelkästä imetyksestä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Noloin on, kun mies halusi näyttää kuvia reissustamme vanhemilleen ja siskonsa perheelle. Muistutin jo ennen kuvien näyttöä, että ottaa pois kansiosta kuvat, joissa istun ammeessa vauvamme kanssa (olin siis kuvassa alasti, kuva tietenkin rajattuna tyylikkäästi niin, että alapää näkyy lapsen kanssa kuvassa). Mies lupasi ja siirsikin koneella kuvat pois kansiosta. Ainut vaan, että jätti koneelle auki sen kansion, johon ne kuvat siirsi ja siihen levähti isolle telkkariruudulle heti alkajaisiksi alapääni vauvamme kanssa.
Halusin vajota maan rakoon. Mieheni oli onneksi suhtkot nopea koneen käyttäjä ja vaihtoi oikeaan kansioon, mutta sai kyllä kuulla jälkeen päin kunniansa. Itse muistan tapauksen näin yli 10 vuoden jälkeenkin, mutta onneksi se ei ole vaikuttanut sukulaissuhteisiin. En tiedä, muistavatko muut tapausta, enkä kyllä ole viitsinyt kyselläkään.
Moni kuvittelee, että jonkun nakukuvan vilahtaminen tai alastomana viuhahtaminen vaikuttaisi sukulaisuus tai ystävyyssuhteisiin, mutta tosiasia on että eivät ne kyllä vaikuta. Jälkeenpäin usein vain naurattaa ja voin sanoa, että näitä tilanteita on ollut. Jokainen ymmärtää, että vahinkoja sattuu ja ihmisillä nyt voi olla alastonkuvia, koska niiden ottaminen on helppoa. Minullakin on alastonkuvia, jotka otin raskauksien aikana nähdäkseni kehoni muutokset ja jos joku ne nyt vahingossa näkisi niin varmasti sillä hetkellä hävettäisi, mutta kyllä niistä yli pääsisin. Ehkä osaan suhtautua alastomuuteen nykyään rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
Ei imettäminen paikallaan ei häiritse suurinta osaa, mutta jos kuljeskelee yleisessä ravintolassa tissi vauvan suussa niin ehkä se on jo vähän liikaa. Aika harvoin tilanne on sellainen, että pitää kävellä vauvaa imettäen. Kotona asia erikseen.
ei nyt varsinaisesti vilautus vaan ihan kunnon paljastelu, kun kaveripariskunnan mies tuli kesäjuhlissa paljuun ilman uimahousuja. ei kuulemma ollut pakannut niitä mukaan ja ajatteli että tuskin ketään haittaa jos hän nopeasti vaan pulahtaa vedenalle. Kyllä siinä leuat aluksi loksahti kun pudotti pyyhkeen, mutta myöhemmin lähinnä vaan nauratti miehen nakuilu :D
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus aikoinaan perunakauppiaat saattoi marssia suoraan ovesta sisälle. Meilläkin tuli suoraan olohuoneen ovelle asti kyselemään olisko tarvetta. Siinä sitten isä istui hölmönä kalsareissaan sohvalla toteamassa kaverille, että juu ei ole. Ei taitaisi tänä päivänä mennä enää läpi maalaiset tavat että astutaan vaan suoraan tupaan.
Vieläkö maalla on tämä tapa? Muistan kun appiukko tuli mökillä käymään niin marssi aina suoraan sisään aivan kuin kotiinsa. On juotu aamukahviakin herran kanssa ilman että olin ehtinyt kunnolla päälle pukea.
Anoppi ja appi lähtivät reissuun,mentiin talovahdiksi mieheni kanssa eikä tiedetty että maalla vaan marssitaan sisään ovikelloa soittamatta.Tai mies luultavasti tiesi,mutta unohti mainita.. Ovi oli ollut yön lukossa mutta avattu lukosta kun oltiin käyty aamutupakalla. Kahvin ja tupakan jälkeen maistui sitten seksi olohuoneen sohvalla. Olin ilkosen alasti miehen päällä kun joku huusi "PÄIVÄÄ" ja seuraavassa hetkessä olikin naapurin ukko olohuoneen oviaukossa pällistelemässä! Aloin kiljua ja melkein putosin sohvalta,menin verhon taakse piiloon ja mieheni meni hätistelemään ukkoa ulos.
Hel vetin juntit pervot!
Vierailija kirjoitti:
Anoppi ja appi lähtivät reissuun,mentiin talovahdiksi mieheni kanssa eikä tiedetty että maalla vaan marssitaan sisään ovikelloa soittamatta.Tai mies luultavasti tiesi,mutta unohti mainita.. Ovi oli ollut yön lukossa mutta avattu lukosta kun oltiin käyty aamutupakalla. Kahvin ja tupakan jälkeen maistui sitten seksi olohuoneen sohvalla. Olin ilkosen alasti miehen päällä kun joku huusi "PÄIVÄÄ" ja seuraavassa hetkessä olikin naapurin ukko olohuoneen oviaukossa pällistelemässä! Aloin kiljua ja melkein putosin sohvalta,menin verhon taakse piiloon ja mieheni meni hätistelemään ukkoa ulos.
Hel vetin juntit pervot!
Tuskin isännällä oli pervoilut mielessä, mutta maallahan on ollut pitkään tapana marssia suoraan tupaan, jos ovi on auki. Siellähän avoin ovi tarkoittaa, että sopii tulla tupaan.
Aloitus on suoraan Ilta-Sanomien hömppäartikkelista. Sieltä nämä vastaukset varmaan kohta saadaankin lukea.
Oli noloa kun lähdin lenkkareilla liikkeelle ja kesken päivän satoikin lunta. Jouduin kahlaamaan lumihangessa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on suoraan Ilta-Sanomien hömppäartikkelista. Sieltä nämä vastaukset varmaan kohta saadaankin lukea.
Tämä ei kyllä ole toimittajan avaus. Olisi varmaan pitänyt vielä muotoilla tämä paremmin kun tälläistä heti epäillään.
AP
Joskus nuorena junnuna olin myymässä urheiluseuran tuotteita ovelta ovelle. Eräässä talossa oli ovi sisäpihalla ja olohuone ulko-oven vieressä. Olohuoneen kaihtimet oli auki ja pariskunnalla meno päällä sohvalla ja aikuisviihde pauhasi telkkarista volyymilla. Hämmennyin täydellisesti ja poistuin paikalta. En palannut sinne taloon enää koskaan.
Muistan kun joskus aikoinaan perunakauppiaat saattoi marssia suoraan ovesta sisälle. Meilläkin tuli suoraan olohuoneen ovelle asti kyselemään olisko tarvetta. Siinä sitten isä istui hölmönä kalsareissaan sohvalla toteamassa kaverille, että juu ei ole. Ei taitaisi tänä päivänä mennä enää läpi maalaiset tavat että astutaan vaan suoraan tupaan.