Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumoria viikkoon. Kerro noloin oma tai toiselle sattunut vilautus

Vierailija
17.04.2024 |

Tippuiko pyyhe väärässä kohtaa? Vilkkuiko paidan alta enemmän kuin piti? Astuiko anoppi sisään väärään aikaan?

Nolot vilautukset kuuluvat elämään, mutta niitä on hauska muistella jälkeenpäin vaikka sillä hetkellä olisi voinut kadota maanalle. 

Itselleni on tapahtunut vahinko vilautuksia muutaman kerran ja todistanut niitä muillakin. Kerran nuorempana lähti pyyhe päältä tulevan appiukon edessä kun astuin vahingossa sen päälle mökkisaunan jälkeen. Kyseessä oli sellainen jättipyyhe, jonka päälle astuin kun nousin tuolilta ylös. Siinä sai tuleva appiukko koko kuvan tulevasta miniästä :D Meinasin kuolla häpeästä.

Toki kyseinen herra on itsekin vilauttanut enemmän kuin oli tarpeen. Ei ilmeisesti huomannut, että vaikka kylpytakki oli kiinni mahan kohdalta niin se oli kovin avonainen sen alapuolelta. Siinä sitten jutusteli mökkiporukalle muina miehinä ja tuskin tajusi sillä hetkellä miten paljon näkyi :D

Mutta hauskoja tilanteita nämä on ja osa elämää.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
22/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä on todella noloa. Olin töissä kahvihuoneessa ja istuin rennosti haarukset levällään. Ihmettelin naisen tapittavaa katsetta. Mulla ei ollut alkkareita ollenkaan ja housuissa ratkeama. Housut oli kyllä päällä, mutta munat, penis sekä munat roikkui tuosta raosta ulos. Se oli sen verta pitkä ratkeama ja venytttyi auki, kun istuin. Olin todella häpeissäni, kun tajusin asian. Tuollaista on vielä todella vaikea selittää. Ratkeama housuissa ja miksi ei ollut boxereita. No siksi, koska elämän hallinta oli hukassa, vaatteet likaisina ja käytettyinä jo liian pitkään. Ratkaisin ongelman käymällä suihkussa ja pukemalla pelkät päällyshousut, etten haisisi.

Ja asiaa vielä edisti se, että housut oli aika tyköistuvat. Eli muna työntyi niistä ulos ihan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on todella noloa. Olin töissä kahvihuoneessa ja istuin rennosti haarukset levällään. Ihmettelin naisen tapittavaa katsetta. Mulla ei ollut alkkareita ollenkaan ja housuissa ratkeama. Housut oli kyllä päällä, mutta munat, penis sekä munat roikkui tuosta raosta ulos. Se oli sen verta pitkä ratkeama ja venytttyi auki, kun istuin. Olin todella häpeissäni, kun tajusin asian. Tuollaista on vielä todella vaikea selittää. Ratkeama housuissa ja miksi ei ollut boxereita. No siksi, koska elämän hallinta oli hukassa, vaatteet likaisina ja käytettyinä jo liian pitkään. Ratkaisin ongelman käymällä suihkussa ja pukemalla pelkät päällyshousut, etten haisisi.

Ja asiaa vielä edisti se, että housut oli aika tyköistuvat. Eli muna työntyi niistä ulos ihan kokonaan.

En ollut minä. Oikea kirjoittaja, tässä. Tosin elimeni kyllä työntyivät siitä ulos.

Vierailija
24/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vilauttelu syyte?

Ei sentään, koska olin oikeasti pelästynyt ja nolona, hän huomasi sen. Mutta se tunne, kun katson, että ei *elvetti, mitä t

Mulla on revennyt shortsit haaroista kun maalasin taloa, jolloin pullahti nyytit ulos. Oli aika nolo tilanne, kun kädet on maalissa ja ei voinut mitään laittaa takaisin. Onneksi onneksi pääsin vaihtamaan housut ennen kuin kukaan muu talkooporukasta näki.

Vierailija
25/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mustassa uimapuvussa uimahallissa ja lähtiessä huomasin suihkussa sitä riisuessa, että takapuolessa on iso läpinäkyväksi kulunut "kurkistusikkuna" edellisen käyttökerran eli vesipuiston liukumäkien jäljiltä.

Pikkasen saatto nolottaa ja harmittaa etten huomannut silloin uimaan MENNESSÄ vaan vasta lähtiessä, kun olin pokkana kävellyt pitkin uimahallia eri altaiden väliä tyylikäs herutusikkuna persvakoa esitellen...

Miksei kukaan tullut sanomaan 🥲😭

Oli kyllä tosi symmetrinen ympyrä täysin keskellä persausta, tiedä sitten, jos luulivat sen olevan joku uusi muotijuttu 🤦🏼

Vierailija
28/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole vilautus, mutta kerron silti. Olen todella ujo ja hillitty käytökseltäni. Vähän matkan päässä asuva naapuri sai idean kutsua minut bileisiin. Olin todella iloinen, koska minua ei yleensä kutsuta mihinkään. Siellä juotiin shotteja, joihin en ole tottunut. Jossain vaiheessa havahduin siihen, että tanssin siellä alasti. Olin sen jälkeen istunut tuolille, jonka päälle olin kakannut. Tein kaikkea muutakin, mutta jos sen kertoisin, niin kukaan ei edes uskoisi. Häpesin niin paljon, että muutin pois paikkakunnalta. En kehdannut sitä ennen edes roskia viedä muuten kuin keskellä yötä. En koskaan toivu häpeästä, vaikka kuluisi 50v.

Vierailija
29/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole vilautus, mutta kerron silti. Olen todella ujo ja hillitty käytökseltäni. Vähän matkan päässä asuva naapuri sai idean kutsua minut bileisiin. Olin todella iloinen, koska minua ei yleensä kutsuta mihinkään. Siellä juotiin shotteja, joihin en ole tottunut. Jossain vaiheessa havahduin siihen, että tanssin siellä alasti. Olin sen jälkeen istunut tuolille, jonka päälle olin kakannut. Tein kaikkea muutakin, mutta jos sen kertoisin, niin kukaan ei edes uskoisi. Häpesin niin paljon, että muutin pois paikkakunnalta. En kehdannut sitä ennen edes roskia viedä muuten kuin keskellä yötä. En koskaan toivu häpeästä, vaikka kuluisi 50v.

Oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen? Olivatko muut kovassa humalassa myös? Oliko tämä ennen kamerapuhelimia?

Vierailija
30/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on varmaan jo ainakin kymmenisen vuotta aikaa mutta oleilen joskus vapaapäivänä kotona koko päivän pyjamassa ilman rintsikoita jos mihinkään ei tarvitse lähteä, kerran sattui olemaan tosi reikäinen päällä kun ovikello soi, noh menin sitä ovea sitten avaamaan ja siellä oli postimies paketin kanssa, hieman mietin että miksi katsoo noin oudosti ja katoaa nopeasti paikalta, oven suljettuani tajusin että toinen rinnoista oli päättänyt sujauttaa just sopivasti yhdestä suht isokokoisestä reiästä nännin ja osan rintaa esille.

Vierailija
31/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. 🤣 Mä oon kattonu että vilahtaako sillä Windowsmanillakin välillä, kun sillä on niin lyhyet shortsit. 🙈

Vierailija
32/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. 🤣 Mä oon kattonu että vilahtaako sillä Windowsmanillakin välillä, kun sillä on niin lyhyet shortsit. 🙈

No vilkkuuhan sillä. 

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,h_1687,w_3000,x_0,y_312/a…

Vierailija
33/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla jäi vetskari auki kun kiivettiin portaat ylös kerrostalon yhteisen saunan löylyjen jälkeen. Ei tainnut haluta laittaa enää samoja kalsareita jalkaansa pesun jäljiltä.

Siinä asunnolleni portaita tepsutellessa sen pippeli oli heilahtanut housujen ulkopuolelle. Naapurihan siinä tuli vastaan ja vähän naureskeli. Kaveri tajusi vasta ylhäällä kämpässä, että "oho, jäi näköjään vetskari auki." Sujautti pilinsä takaisin housujen sisään ja asia oli siinä samassa taputeltu.

Vierailija
34/87 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltin pitkä takki jääkööt yläkertaan täksi kesäksi, kun ei ole varaa ravintoloihin, niin aina voi sentään kulkea ohitse.

Vierailija
35/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan kiersin nuohoojana talosta taloon ja silloin tuli nähtyä yhtä sun toista. Esimerkiksi kerran talon isäntä tuli suihkusta suoraan avaamaan ovea ja kylpytakki oli jäänyt osittain auki ja sieltä se tonttu kurkisteli. Oli kyllä ehtinyt pukemaan päälle kun tulin katolta alas. 

On tullut vastaan keski-ikäinen nainen läpikuultavassa yöpaidassa ja alushousuissa ja kävi kyllä mielessä että taisi tehdä ihan tarkoituksella, koska sen verran auliisti tarjosi näkymiä yöpaidan alle kun tein töitä ja oli hirveän kiinnostunut miltä siellä takassa näyttää.  Halusi ilmeisesti kiusata nuorta miestä, mutta jos sai siitä jotain iloa niin siitä vaan. Minua tuo vain huvitti.

Vierailija
36/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan kiersin nuohoojana talosta taloon ja silloin tuli nähtyä yhtä sun toista. Esimerkiksi kerran talon isäntä tuli suihkusta suoraan avaamaan ovea ja kylpytakki oli jäänyt osittain auki ja sieltä se tonttu kurkisteli. Oli kyllä ehtinyt pukemaan päälle kun tulin katolta alas. 

On tullut vastaan keski-ikäinen nainen läpikuultavassa yöpaidassa ja alushousuissa ja kävi kyllä mielessä että taisi tehdä ihan tarkoituksella, koska sen verran auliisti tarjosi näkymiä yöpaidan alle kun tein töitä ja oli hirveän kiinnostunut miltä siellä takassa näyttää.  Halusi ilmeisesti kiusata nuorta miestä, mutta jos sai siitä jotain iloa niin siitä vaan. Minua tuo vain huvitti.

Samantapaisin muistoja nuoruuden postinkantajan hommista.

Yhteen asuntoon tuli usein kirjattuja kirjeitä ja asukkaana nuori nainen.

Avasi oven aina aamutakissa ja kun annoin paperit kuitattavaksi, aina, joka ikinen kerta aamutakki avautui ja näkymät olivat makeat.

Teki sitä tahallaan kiusatakseen nuorta miestä :-)

Vierailija
37/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams palaveri ja päällä tunika, ei alushousuja. Palaveri oli loppumassa, olin sulkevinani kameran ja nousin ylös. Tunika oli rullautunut vyötärölle, kamera olikin päällä ja kuvasi suoraan alakertaa... Joku yskäisi ja totesi, et hei Oho..  tajusin tilanteen. Poistuin langoilta häpeämään.

Vierailija
38/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teams palaveri ja päällä tunika, ei alushousuja. Palaveri oli loppumassa, olin sulkevinani kameran ja nousin ylös. Tunika oli rullautunut vyötärölle, kamera olikin päällä ja kuvasi suoraan alakertaa... Joku yskäisi ja totesi, et hei Oho..  tajusin tilanteen. Poistuin langoilta häpeämään.

Yhdessä Teams-palaverissa pomon vaimo vilahti alusvaatteissa, kun ei huomannut, että kamera oli päällä. Kukaan ei sanonut mitään, mutta nauratti kyllä jälkeenpäin.

Vierailija
39/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vilkkuuhan sillä. 

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,h_1687,w_3000,x_0,y_312/a…

Ai kamala! 🙈

Vierailija
40/87 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin ja ovikello soi. Luulin että mun hajamielinen mieheni on taas unohtanut avaimet ja myös sen että ei soiteta ovikelloa kun vauva voi nukkua! Ärtyneenä marssin ovella,riuhtaisin sen auki ja ärähdin jotain että "unohdat vielä pääsi!"

No siellä oli mummo ja nuori poika,jotain uskovaisia. Pojan ilme meni oudoksi ja mummolle tuli kiire saada poika pois.Peilistä sitten huomasin että toinen rinta oli jäänyt toppini ulkopuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä