Jenkit varoittavat Suomea ja Baltiaa Venäjän hyökkäyksestä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09ff3fbf-7df7-40b3-9593-957e1def4…
No nii! Jenkit tietävät jo mikä on Venäjän seuraava kohde kunhan Ukraina kaatuu. Nyt on sota vasta alussa😅 Venäjä vahvistuu koko ajan.
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan yli 60 miljardia aseavusta äänestetään tänä lauantaina Yhdysvalloissa. Läpimenoa pidetään varmana.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10
Miksi linkität tänne yli kuukauden vanhoja uutisia?! Viimeksi tänä aamuna Ylen ykkösaamussa käsitelty Ukrainan valtavaa materiaalipulaa.
En ole linkittäjä, mutta "yli kuukauden vanhoja uutisia"? Linkki on tuoreimpaan uutisketjuun Ukrainasta, ja äänestys on kahden päivän päässä TULEVAISUUDESSA.
Taitaa vaan harmittaa kun apua on tulossa muualtakin kuin trumpistien pilaamasta USAsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito huom! Tämän juoppoputinistin aloittaman rikollisrysylän vajaaälyistä propagandaa jakavan hevonpaskaketjun voisi poistaa.
antaa olla, saa se vähän päästellä höyryjään ettei pää räjähdä
Jaa meinaat kuten tässä:
juurikin sitä ja meinasin saman laittaakin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan yli 60 miljardia aseavusta äänestetään tänä lauantaina Yhdysvalloissa. Läpimenoa pidetään varmana.
Lauantaina USA hyväksyy yli 60 miljardin aseavun Ukrainalle!
Sveitsi ja Viro löytäneet Ukrainalle yhteensä 3 miljoonaa tykistökranaattia.
Ne alkaa virrata ja russukkaa menee multiin
Jne...
Jo olisi aikakin. Materiaalipuute on ikävällä tavalla haitannut Ukrainaan tunkeutuneiden kidutusraiskureiden säkittämistä, mutta jospa se lähtisi taas tuosta entistäkin parempaan vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi linkität tänne yli kuukauden vanhoja uutisia?! Viimeksi tänä aamuna Ylen ykkösaamussa käsitelty Ukrainan valtavaa materiaalipulaa.
Onko putinisti tosiaan niin tyhmä ja/tai juoppo, että luulee eilistä uutista yli kuukauden vanhaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ilmari Käihkö: Venäjä ei ehkä yritäkään suurhyökkäystä keino Ukrainan nujertamiseen voi olla paljon häijympi
Sotatutkijan mukaan Ukraina on tehnyt hyvin vakavan virheen, kun se ei aloittanut linnoittamista ajoissa.
https://yle.fi/a/74-20084201
Vai sellaista Aleksanteri-instituutista tällä kertaa.
Jenkeillä on yleensä hyvää tietoa, viimeksi varoittivat putinia terroristi iskusta. Saas nähä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina USA hyväksyy yli 60 miljardin aseavun Ukrainalle!
Sveitsi ja Viro löytäneet Ukrainalle yhteensä 3 miljoonaa tykistökranaattia.
Ne alkaa virrata ja russukkaa menee multiin
Jne...
Jo olisi aikakin. Materiaalipuute on ikävällä tavalla haitannut Ukrainaan tunkeutuneiden kidutusraiskureiden säkittämistä, mutta jospa se lähtisi taas tuosta entistäkin parempaan vauhtiin.
Meneehän noita tasaiseen 700-1100 tahtiin ilman apujakin.
Ovat niin kovia tunkemaan itsensä avomaalle avorekoissa.
Ehkä nuo numerot vielä tuplataan kun saadaan apu taas täysillä rullaamaan?
Vierailija kirjoitti:
" Samalle päivälle ukrainan ilmoittama kokonaismäärä OLI 230 260 raatoa, eli 3313 kpl VÄHEMMÄN kuin ryssssien itsensä ilmoittama.Kyllä ne ukrainan lukemat on likipitäen oikeita, jokunen aina jää jonnekin piiloon kameroilta, kaikki ei ola laskuissa mukana.
Ota linkki talteen, se on ihan rysssssien itsensä laatimaa tietoa, niin ei tarvi ketjusta toiseen jankata.
https://donpress-com.translate.goog/news/04-07-2023-bolee-chetverti-mil"
Olet hauska. Ainakin minä uskon mieluummin USAn Saksan tukikohdassa olevan virkaa tekevän kenraali Cavolin suoraa lainausta lehdestä kuin jotain höpö linkkiä milloin mistäkin. Noo, jotkut vaan sorvailee jotta agendaan sopii...
Tietysti uskot USA:n kenraalia. Siis silloin, kun USA:n kentaali puhuu putinistiselta kantiltasi agendaasi sopivia asioita. Kaikkina niinä kertoina kun ei puhu, et tietenkään usko sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
" Samalle päivälle ukrainan ilmoittama kokonaismäärä OLI 230 260 raatoa, eli 3313 kpl VÄHEMMÄN kuin ryssssien itsensä ilmoittama.Kyllä ne ukrainan lukemat on likipitäen oikeita, jokunen aina jää jonnekin piiloon kameroilta, kaikki ei ola laskuissa mukana.
Ota linkki talteen, se on ihan rysssssien itsensä laatimaa tietoa, niin ei tarvi ketjusta toiseen jankata.
Olet hauska. Ainakin minä uskon mieluummin USAn Saksan tukikohdassa olevan virkaa tekevän kenraali Cavolin suoraa lainausta lehdestä kuin jotain höpö linkkiä milloin mistäkin. Noo, jotkut vaan sorvailee jotta agendaan sopii...
no johan nyt, kun ryssssä ei usko omiaan, tuossahan se on ihan omiensa ministeriön lausumana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti uskot USA:n kenraalia. Siis silloin, kun USA:n kentaali puhuu putinistiselta kantiltasi agendaasi sopivia asioita. Kaikkina niinä kertoina kun ei puhu, et tietenkään usko sanaakaan.
Nythän sinä sorrut jo sekoilemaan. Hyvä mies, koeta koota ittesi.
"Olet hauska. Ainakin minä uskon mieluummin USAn Saksan tukikohdassa olevan virkaa tekevän kenraali Cavolin suoraa lainausta lehdestä kuin jotain höpö linkkiä milloin mistäkin. Noo, jotkut vaan sorvailee jotta agendaan sopii..."
Venäjän tappiot ovat hänen mukaan vain 1/3 osa vauvapalstalaisen "tiedonjakajan" tuhansista ilmoituksista.
Ja kenraalihan oli ja on Yhdysvaltojen euroopan joukkojen komentaja. Kumpaahan minä uskoisin...mmm?
Jos sittenkin uskoisi näitä vauvapalstan sekoilijoita...? Een taida sittenkään..
"Olet hauska. Ainakin minä uskon mieluummin USAn Saksan tukikohdassa olevan virkaa tekevän kenraali Cavolin suoraa lainausta lehdestä kuin jotain höpö linkkiä milloin mistäkin. Noo, jotkut vaan sorvailee jotta agendaan sopii..."
Venäjän tappiot ovat hänen mukaan vain 1/3 osa vauvapalstalaisen "tiedonjakajan" tuhansista ilmoituksista.
Ja kenraalihan oli ja on Yhdysvaltojen euroopan joukkojen komentaja. Kumpaahan minä uskoisin...mmm?
Jos sittenkin uskoisi näitä vauvapalstan sekoilijoita...? Een taida sittenkään..
Pakko laittaa vielä kerta kun trolli poistaa viestejä:
Jos se varoitus tulee tiedustelupalvelulta, niin ollaan aika kovan äärellä. Kiina ja lähi-itä on arvaamaton myös. Pohjois-Korea on idioottimainen ja tekee kaikkea idioottimaista. Venäjä haluaa näyttää ja Putin jäädä historiaan keinolla millä hyvänsä. Venäjä yllättää tekemällä huonoja, mutta isoja siirtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no johan nyt, kun ryssssä ei usko omiaan, tuossahan se on ihan omiensa ministeriön lausumana
Jep. Jo on aikoihin eletty, kun putinistikin uskoo mielummin USA:n kenraalia kuin rysylän omia mafiaviranomaisia. 😂
Juoppoputinisti meni taas ikilooppiin ja postaa samaa hevonpaskaviestiään kymmenen kertaa peräkkäin. 😂
Pentagonin mukaan rysyläisten miestappiot oli pitkälti yli 300 000 jo ennen kun laittoivat tänä vuonna aivan uuden vaihteen käyntiin omien kidutusraiskureidensa teollisen mittakaavan tapattamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Juoppoputinisti meni taas ikilooppiin ja postaa samaa hevonpaskaviestiään kymmenen kertaa peräkkäin. 😂
Av mammojen täytyy nyt viimeinkin säikähtää, lyödä kämmenet yhteen, vetäistä huivinkulmat tiukemmin leuan alle, kerätä helmansa ja juosta.