Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ajattelee, että bikineihin...

Vierailija
22.01.2007 |

voi pukeutua kuka vain joka uskaltaa?

Vain huonon itsetunnnon omaava ei voi laittaa bikinejä päälleen.

itse olen kahden lapsen äiti, normaalipainoinen, mutta maha vähän roikkuu ja selluakin on, ja silti meinaan laittaa taas ensi kesänä bikinit päälle. Joissakin ketjuissa kun lukee että vain hyväkroppaiset voivat pitää bikinejä...ai niin, maha on täynnä raskausarpia, ja sektioarpi, eipä ne mua häiritse, häiritseekö muita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus arpia hieman.. aion raskaana ollessanikin ensikesänä mennä bikineissä rantsuun..

Vierailija
2/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toiset päällänsä laittaa. Sitä paitsi, minusta siinä ei ole paljoa eroa onko uimapuku vai bikinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän miehetkään häpeile vaikka olisivat millaisia paksukaisia..

Vierailija
4/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiselle, joka kehtaa, nostan hattua

Vierailija
5/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on kauhean näköistä kun yritetään peittää uimapuvulla ja siinä alaosassa olevalla liehukkeella ballerinamekon tyyppisellä uimapuvulla!!

Vierailija
6/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelevat ja nokkivat toisiaan, mikäli joku arvostaa omaa itseään sellaisena kuin on. Ei miehetkään tee niin.

Vierailija
7/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika surkuhupaisa ilmestys. kaikkien 99kg kanssa ja lukuisien raskausarpien.. joten taidan tyytyä uimapukuun ;)

Ja tuosta kun joku snaoi että 60 kiloa on liikaa bikineihin niin just joo.. siten lähes kaikki malit ja missit on liika läskejä kasiosaiseen uima-asuun.... Mä meinaan ainakin 60 kg olin kuin luuranko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi