Mitä yhteisiä harrastuksia teillä on miehen kanssa?
Haluaisin niin harrastaa mieheni kanssa jotain. Itse haluaisin paritanssia, mutta mies ei...
Kommentit (19)
Luistelu, hiihto, laskettelu, pyöräily, lenkkeily, matkustelu... Oikeastaan tehdään kaikkea yhdessä. Ainoastaan mieheni pelaa kaukalopalloa jossa en ole mukana. Käydään toki lasten kanssa katsomassa pelejä, joten toisaalta sekin on yhteinen harrastus.
Vierailija:
Luistelu, hiihto, laskettelu, pyöräily, lenkkeily, matkustelu... Oikeastaan tehdään kaikkea yhdessä. Ainoastaan mieheni pelaa kaukalopalloa jossa en ole mukana. Käydään toki lasten kanssa katsomassa pelejä, joten toisaalta sekin on yhteinen harrastus.
piti mennä, mutta ei keretty, mennään seuraavalle alkavalle.. Lentopalloa harrastetaan, lenkkeilyä, siis vaikka mitä.. Miehen ralli harrastukseen en kovin puutu, välillä käyn kyydissä istumassa.. Tehdään yhdessä ja lasten kaa mitä mieleen juolahtaa..
mukavaa kokoperheen harastamista.
Sisätää ammunnan lisäkis leireilyjä, juhlia, vaelluksia jne....
tartteeko siihen jotain lupia tms.? mitä pitää ottaa huomioon?
siis lajeja on monia. siten riippuu missä päin vaikutat.
Mutta hesassa ainakin on ollut siäamuntarata ( en tiedä onko enään) sinne voi mennä kokeilemaan.
mutta jos haluaa omia aseita niin siten niitä anotaan ja ostetaan poliisin luvalla. Ja monet viranomaiset haluavat että aseen ostaja kuuluu johonkin amunta seuraan.
Ite kuulun tosiaan tuohon länkäri amunta seuraan. Muta seuroja on paljon.
Aseilla saa ampua vain ampumaradalla tai esim taajamanulkopulelaa turvalisella alueella maanomistajan luvalla ja siloinkin on otettava huomioon varomatkat ja sen selaiset.
Ampuminen on hauska ahrastus niin anisille kuin miehillekkin ja yleensä miehet inostuu tuosta suunattomasti.
niihinkin oma ostolupansa ( ainakin meillä on selainen)
Koitin aikoinaan houkutella, mikään ei kelvannut.
Nykyisin ei olisi lapsenvahtiakaan eikä miehenkään seura voisi vähempää kiinnostaa.
Yhdessä tekemiset on lähinnä ruuanlaitto, katsotaan elokuvia, ja tehdään arkisia asioita yhdessä. Harrastukset on kummankin omia juttuja, mua ei kiinnosta joukkuelajit (salibandy, jalkapallo) eikä miestäni mun lajit (baletti, aerobic, käsityöt).
Mieheni työpäivät venyy pitkiksi ja sen jälkeen joskus käy salilla. Minä en harrasta muuta kuin kaverien luona kahvittelua ja shoppailua. Niihinkin olen tyytyväinen. ;)
Ennen lasten tuloa kyllä retkeiltiin yhdessä ja edelleen retkeillään lasten sallimissa puitteissa. Ehkä sitä voisi jonkinlaiseksi yhteiseksi harrastukseksi sanoa.
Mies ei osaa tannssia, ei välitä lenkkeilystä, kun työssä joutuu paljon liikkumaan, lukee paljon, minä myös, hän pelaa pokeria netissä- minä en, joten aloinkin pelata miehen kanssa kotona vapaa-ajalla pokeria. Ostettiin pelisalkku, jossa sipsit ym. tarpeellinen, aikuinen poika teki pokeripöydän meille ja sitten pelaamaan...
Mies tekniikkapuolella, minä lavalla.
Eli harrastamme samoja asioita, mutta omien kavereiden kanssa vuorotellen.
Minulla lisäksi ratsastus ja aerobic, miehellä tennis ja salilla käynti.
Talvella käydään juoksulenkeillä 3-5 krt / vko.
mökkeily, matkustelu. haluaisimme lisää liikuntaa listalle, mutta kolme alle 5-vuotiasta ei anna oikein periksi ehkä muutaman vuoden päästä.
Kovasti ollaan yritetty keksiä, mutta ei sellaista harrastusta tunnu löytyvät, josta molemmat tykkäisi. Rannalla tykätään käydä kesäisin koko perheen voimin, mutta siihen ne " harrastukset" jääkin. Mä oon ehdottanut uimahalli, tanssitunnit, tennis, kuntosali, jopa kielikurssin, jne. mutta mies ei oikein lämpene millekään eikä kuitenkaan itse osaa mitään muuta ehdottaa kuin metsästystä... joka täällä pk-seudulla on vähän vaikea järjestää...