Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS ja huonouden tunne,elämä aina silloin päin persettä

Vierailija
22.01.2007 |

Moikka

Mulla ne menkat sitten vasta tekevät tuloaan kun tossa toisessa ketjussa puhutaan menkoista. Mieli tekis mättää kaikki mahdollinen ruoka, ei väliä mitä, kunhan saa syödä paljon. Parisuhde ei meinaa kestää millään näitä kuukausittaisia raivokohtauksia. Pimahdan ihan pienistä, mm. siitä että mies ei ole siivonnut tai käynyt vaikka kaupassa.

Itseäni ärsyttää kaikki.. Työ, kotihommat ja parisuhde etenkin.. Ei viitsis millään katella koko miestä vaikka se hyvä mies onkin, mutta jotenkin kaikki ärsyttävät asiat aina pakkaa päälle näin ennen menkkoja. Turvottaa, vituttaa, syöpötyttää, päätäki särkee.. Mitään ei saa aikaiseksi.

Nytkin lähinnä laiskottaa ja vituttaa, siivota pitäis ku kämppä ihan kauheessa kunnossa ja mulla on vapaapäivä ja hyvää aikaa, mutta kun ei jaksa.

Miten sinä selviät pms:stä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yh ja koko meidän perhe KÄRSII minun pms-ajastani. Olen väsynyt, kiukkuinen, turvonnut, en kestä ääniä, pinnani palaa KAIKESTA! Meillä on takana ihan hirveä vkl, olen huutanut kuin heikkopäinen lapsille. Hermot menee siitäkin, kun kynä tippuu lattialle. Olen kuin toinen ihminen, en tunnista itseäni siitä tyypistä, joka riehui meillä viikonloppuna.

Juuri pms-aikaa kaipaisi sitä toista puoliskoa, joka ottaisi vastuun lapsista, jotta minä voisin selvittää hullua päätäni jossain etäämmällä.

Vierailija
2/2 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää aina et mun menkat on alkamassa kun rupeen narisemaan kaikesta. Vitsailee, että hänen pitäis muuttaa viikoks aina muualle.

Hermot saattaa tosiaan mennä millon mistäkin. Miehelle olen sanonut, että en halua olla sellainen, mutta en vaan voi sille mitään kun koko ajan ärsyttää.. hohhoijaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä