Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Moni makeispussi voi pian maksaa yli 5 euroa

Vierailija
16.04.2024 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000010364695.html

Josko tämä edes ohjaisi kansaa pois näistä karkeista. Ennen koronaa pari euroa maksanut karkkipussi maksaa jo kohta vitosen. Suklaapatukka joka oli ennen 50 senttiä on nyt 1,25€. Suklaalevy joka oli ennen 2 euroa on nyt 3,65 euroa.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset varsinkin hedelmät ja marjat ovat ihan älyttömän kalliita. 

Ilmaisia ovat, kun viitsii nähdä vaivaa. 

Vierailija
82/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteen kuuluu karkit ja väärin lapsia kohtaan. Itse olen 59-vuotias ja voin luopua karkeista kokonaan. En edes tykkää suklaasta. 

Ei kuulu. Lapsillekin tekee hyvää syödä vaikka marjoja karkkien sijaan. 

Kyllä kuuluu ja kerro sinä paljonko ostit marjoja pakkaseen. Ei kuulu muuten köyhien ruokavalioon. Me ostettiin 5 laatikkoa marjoja pakkaseen. Vaikka syö makeisia niin syödään myös Kotimaisia marjoja. On muuten jo kaikki syöty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteen kuuluu karkit ja väärin lapsia kohtaan. Itse olen 59-vuotias ja voin luopua karkeista kokonaan. En edes tykkää suklaasta. 

Lapsuuteen kuuluu karkkipäivänä PIENI määrä namuja. Nyt usein kahdella eurolla saa puoli kiloa 

ei hyvä ollenkaan 

Vierailija
84/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ole, kun osaa hyödyntää sesonkeja eikä osta 8€/kilo mauttomia tomaatteja tammikuussa tms. 

Vierailija
85/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille karkit on pahasta 

Vierailija
86/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluu ja kerro sinä paljonko ostit marjoja pakkaseen. Ei kuulu muuten köyhien ruokavalioon. Me ostettiin 5 laatikkoa marjoja pakkaseen. Vaikka syö makeisia niin syödään myös Kotimaisia marjoja. On muuten jo kaikki syöty.

Ei kuulu enkä ostanut marjoja lainkaan, vaan keräsin ne ihan itse. 

Vierailija
87/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ruveta kuulumaan, metsät täynnä ilmaiseksi!

T. Sijoittaja-Marjastaja

Vierailija
88/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei käy niin, että ne jotka ostavat makeisia, ostavat niitä yhtä paljon ja silloin jää vähemmän rahaa muuhun ruokaan. Köyhimmillä lapsiperheillä ei ole varaa kohta karkkipäivää. En itse syö lainkaan makeisia. 

Tekee itse kermatoffeeta, leipoo pullaa, kuivakakkuja ja kääretorttua kalliin karkin sijaan. Eikös vanilija kermajäätelö ole vielä aika edullista.

Vierailija
89/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Fazer menee konkkaan joten sille ei enää kannata antaa yritystukia

Vierailija
90/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: tänä kesänä ei saa marjojakaan kun thaikkujen pääsy suomalaisten marjanpoimijoiksi estetää. 

Vierailija
91/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta meidän talouteen mitenkään, kun ei makeisia muutenkaan kulu 

Toivottavasti veronkorotus tulee myös mäkkärien ja hesejen mätöille. Nythän ne nauttii roskaruokansa kanssa alennettua alv verokantaa 

Vierailija
92/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluvat nimenomaan köyhien ruokavalioon, koska ovat ilmaisia. Toisin kuin sikahintaiset karkit. 

Vierailija
93/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä Haaparantaan ole pitkä matka, taidankin alkaa trokaamaan karkkeja.

Ei sinne ole meiltäkään kuin noin 800 kilometriä.

Vierailija
94/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole talous karkkien hinnasta kiinni. Pystyn ostamaan sen 3-4 pussia vuodessa, vaikka hinta olisi 10€/pussi. 

Vierailija
95/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä on ongelma?

No se ongelma kuule että mammoilla ei ole karkkiin kohta varaa!

Vierailija
96/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotus on pieni mutta kun kauppias huomaa tilaisuutensa laittaa hintoihin vielä 5% lisää. Näin on tehty joka kerta aiemmin ja tehdään nytkin joten toimittajat valppaina miten paljon totteeseen tulee ahneusveroa noin 1-2kk sisällä

Vierailija
97/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteen kuuluu karkkipäivänä PIENI määrä namuja. Nyt usein kahdella eurolla saa puoli kiloa 

ei hyvä ollenkaan 

Just katsoin kaupassa, että irtokarkit 3,95 kilo 

Vierailija
98/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä on ongelma?

No se ongelma kuule että mammoilla ei ole karkkiin kohta varaa!

Sellaista tilannetta ei tulekaan, etteikö mammoilla olisi varaa suklaaseen ja sipsiin ja karkkin. Ennemmin jättävät oikean ruuan kokonaan ostamatta kuin luopuvat mässyistään. 

Vierailija
99/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ole, kun osaa hyödyntää sesonkeja eikä osta 8€/kilo mauttomia tomaatteja tammikuussa tms. 

Jos tarvitsen tomaatteja tammikuussa niin en osta niitä kesäkuussa kun ne on halpoja. Doh. 

Vierailija
100/169 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aloituksesta maku kun laskutkin on päin honkia. Onko ap tyhmä vai idiootti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan