G: Miten, milloin ja kenelle menetit neitsyytesi? (ov)
Itse olin vasta 18-vuotias ja seurustellut pojan kanssa jotain 2-3 kuukautta. Poika oli lähdössä armeijaan. Yritettiin seksiä jo aiemmin, mutta pojalla ei seissyt! :) Taisi olla niin hermostunut eka kerrasta. Kumpikaan meistä ei tiennyt, että se oli kummallekin eka kerta, joten melkoista touhua se oli. No sitten yritettiin muutaman viikon päästä uudelleen ja sitten se onnistui. Ei se kauaa kestänyt ja musta se ei tuntunut yhtään miltään ja poikakin oli sen loputtua vähän, että häh??? Mutta hyvät orkut se kuitenkin sai. Seurusteltiin melkein 4 vuotta ja seksielämä oli toooodella upeaa, ehkä juuri siksi, että sai harjoitella ihan kaikkea tutun ja turvallisen miehen kanssa.
Ja kaikki tämä tapahtui aina poikaystäväni kotona, sillai jopa, että sen vanhemmat kotona. :)
Kommentit (31)
Olin 16v ja seukkasin naapurin 20v inttikundin kanssa. Tais neitsyys mennä 1kk seurustelun jäleen. Lemppas mut heti kun pääsi intistä pois.
Yhdessä heinäladossa naapurimme lapradille. Olin nähdyt aiemmin äitini antavan medän koiralle takaapäin ja se kiihotti tosi kovasti. Olin 14 juuri täyttänyt. Ei vieläkään kaduta tuntui niin hyvältä.
Olin 19v, mies oli 24v ja on nykyään aviomieheni.
Se tapahtui 18-vuotiaana, juhannusfestareilla vieraassa teltassa sammuneena. Heräsin huono-oloisena rytmikkääseen nylkytykseen ja yökkäilyyn, kun aiemmin illalla tapaamani ja silloin mukavan tuntuinen, tosin mua hiukan vanhempi poika nai mua täysillä ja tietenkin ilman kortsua. Sain tuupattua jannun pois ennen laukeamistaan, mutta reisille ja karvoitukselleni kuivuneesta töhnästä päätelin ja aloin tivaamaan kaverilta, mitä yöllä oli tapahtunut ja sain kaverin viimein tunnutamaan, et se oli pannut mua jo yön aikana ilmeisesti kahdesti ja molemmilla kerroilla lauennut sisään, kun oli luullut, että mulla on pillerit. Onneksi en tullut noista kerroista raskaaksi, enkä saanut edes mitään tauteja. Eipä oo paljon tehnyt mieli neitsyyteni menetystä jälkeenpäin muistella.
18-vuotiaana sen jälkeen kun kaveri oli valistanut, ettei kannata odottaa sitä oikeaa, vaan neitsyydestä on syytä päästä eroon heti.
etsin sitten poikaystäväksi tyypin, joka oli mua viitisen vuotta vanhempi ja 90-luvun tyylisesti ruskettunut ja hiukset oli vaalennettu ja vaatteet viimeistä tyyliä.
en tykännyt tyypistä yhtään. ihmettelen, miksi pihtasin seksiä joidenkin aiempien ihanien suutelijoiden kanssa, joiden kanssa menin aika pitkälle, mutta en loppuun asti. olisi kannattanut hoitaa eka kerta jonkun niistä kanssa, olisi ollut parempi kokemus.
eka kerta oli sitten todella tekninen suoritus, istuin miehen päälle varovasti, ettei sattuisi. ei tuntunut juuri missään. mies ei ollut kovin kokenut eikä mun mielestä hyvä tai innostav sängyssä millään tavalla.
meni aika monta vuotta ennenkuin löysin ekan ihanan tyypin, jonka kanssa seksi oli nautittavaa ja kiihottavaa.
17-vuotiaana kaverin 24-vuotiaalle isoveljelle, jota epävirallisesti tapailin (koko homma kesti ehkä kuukauden). Ei pahaa sanaa koko hommasta, en usko, että se olisi voinut tietyssä mielessä paremmin mennä, vaikka mistään rakkaudesta ei ollutkaan kyse. Muistelen tyyppiä edelleen hyvällä. Itse aktista en muista mitään erityistä, paitsi sen, ettei sattunut.
17-vuotiaana silloiselle poikaystävälleni, joka oli 18. Oltiin seurusteltu reilut puoli vuotta ja muutettu väliaikaisesti yhteen siskoni tyhillään olevaan asuntoon jokunen viikko sitten. Romanttinen ilta, viiniä, kynttilöitä... ja loppujen lopuksi kaatokänni = mitään ei itse tapauksesta muistettu jälkeenpäin.
19 v. junan makuuvaunussa poitsukaverille, nykyiselle miehelleni
itse olin 21-vuotias kun menetin neitsyyteni poikakaverilleni. puol vuotta oli seurusteltu kun sitä sit mentiin :) ei harmittanu yhtään. Mukava kokemus josta kummatkin nautittiin.