Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortteja tekevät lääkärit ovat joukkomurhaajia

Vierailija
06.09.2008 |

Eivätkö edes pientä pistoa tunne sydämmessään kun ovat tuhoneet monen monta elämää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syytenimikkeenä on vähintäänkin avunanto murhaan. Äidille nimikkeeksi yllytys murhaan.

Vierailija
2/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapahtuu abortissa. Mutta lain mukaanhan se ei ole kiellettyä, joten mikään rikos se ei ole.

Vierailija
4/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio tai sikiö ei ole elossa niin kauan, kun se ei voi elää, jos äidin keho ei pidä sitä elossa. Niin kauan kuin sikiö kuolee, jos äiti kuolee, ei ole mitään itsenäistä elävää olentoa, jonka voisi murhata.

Vierailija
5/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette noin mustavalkoisia

Vierailija
6/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole syntynyt, ei ole elossa, eikä voida murhata.

Niin tapahtuu abortissa. Mutta lain mukaanhan se ei ole kiellettyä, joten mikään rikos se ei ole.

Vierailija
7/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on elossa, jos on syntynyt ja vetänyt yhdenkin hengenvedon. Jos ei, niin ei ole ollut elossa. Sikiö on voinut olla elossa siinä kuin siittiökin, mutta ihminen se ei ole ollut.

Vierailija
8/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti termiä ei ole käytetty enää aikoihin. Joskus sitä on käytetty tietynasteisesti kehitysvammaisista. Järkyttävää eikö vaan?

Vierailija
9/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten rikosilmoitus asiasta lääkäreitä vastaan!

Vierailija
10/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti termiä ei ole käytetty enää aikoihin. Joskus sitä on käytetty tietynasteisesti kehitysvammaisista. Järkyttävää eikö vaan?

Vierailija
11/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon, että sitä he eivät ole, koska laillinen abortti ei ole rikos. Ja minä olen idiootti vänkääjä? Eihän tässä tiedä miten pitäisi olla.

Vierailija
12/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei siitä parane että sanot samassa keskustelussa saman asian sata kertaa, ja jatkat seuraavaan amanaiheiseen keskusteluun sanomaan samoja asioita uudelleen. Kaikki tietävät jo, että vastustat mustavalkoisesti abortteja. Sitä minä ainakaan en tiedä, onko sinulla minkäännäköistä kokemusta raskaudesta, joka on esimerkiksi alkanut raiskauksesta, insestistä, tai alle 15-vuotiaana?

Vierailija
13/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka teistä ottaa sitten vastuun kaikista niistä ei toivotuista lapsista jotka joutuvat elämään ties missä olosuhteissa.

Entä vammaiset lapset joita vanhemmat eivät halua tai jaksa hoitaa.

Jos abortin mahdollisuutta ei olisi niin kuinkahan paljon vauvoja hylättäisiin kaduille kuolemaan tai pahoinpideltaisiin tai muuten kohdeltaisiin huonosti?

Vierailija
14/14 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkkini ei olekaan siivetön. En vastusta abortteja, se on tullut esiin monta kertaa kirjoituksissani. Niihin vaan on mielestäni oltava syy. Ja ne syyt, jotka minä hyväksyn, olen kertonut useaan otteeseen. Minä sanon oman mielipiteeni ja vaikka miljoona kertaa. Kyllä täällä muutkin jaarittelevat päivästä toiseen ja samoistakin asioista. Nimimerkillisiä vaan on niin helppo ottaa silmätikuiksi. Laittakaapa kaikki nimimerkit esiin, niin on reilumpaa tämä keskustelu täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä