G: Miten, milloin ja kenelle menetit neitsyytesi? (ov)
Itse olin vasta 18-vuotias ja seurustellut pojan kanssa jotain 2-3 kuukautta. Poika oli lähdössä armeijaan. Yritettiin seksiä jo aiemmin, mutta pojalla ei seissyt! :) Taisi olla niin hermostunut eka kerrasta. Kumpikaan meistä ei tiennyt, että se oli kummallekin eka kerta, joten melkoista touhua se oli. No sitten yritettiin muutaman viikon päästä uudelleen ja sitten se onnistui. Ei se kauaa kestänyt ja musta se ei tuntunut yhtään miltään ja poikakin oli sen loputtua vähän, että häh??? Mutta hyvät orkut se kuitenkin sai. Seurusteltiin melkein 4 vuotta ja seksielämä oli toooodella upeaa, ehkä juuri siksi, että sai harjoitella ihan kaikkea tutun ja turvallisen miehen kanssa.
Ja kaikki tämä tapahtui aina poikaystäväni kotona, sillai jopa, että sen vanhemmat kotona. :)
Kommentit (31)
nykyiselle aviomiehelleni. Oltiin seurusteltu 2kk. Ja ikää oli mulla 15 ja miehellä 16.
Ihan vaan mielekiinnosta kyselen, että eikö sua yhtään kiinnosta tietää, että millaista seksi on jonkun toisen miehen kanssa? Me erottiin just tän mun ekan poikaystävän kanssa siitä syystä, että haluttiin kokemuksia myös eri ihmisten kanssa. Itselläni ollut vain jotain 5-6 seksipartneria ja nyt onnellisesti naimisissa. Mutta kyllä olen sitä mieltä, että hyvää teki nähdä seksiä myös muiden kanssa. Tämä mun eka poikaystävä myönsi noin vuosi sitten kun nähtin, että haluais mut edelleen takas...
oli kova kiire päästä neitsyydestä eroon, kun ajattelin että olen ainoa korkkaamaton kaveripiirissä. Toisesta kaupungista tullut upea tyyppi tuli hyvään saumaan. Ekalla kerralla hommasta ei tullut mitään, mutta parin kuukauden päästä nähtiin uudelleen ja verestä päätellen se tuli perille asti.
Itse muistan vaan kivun ja veret lakanalla. Peuhattiin pojan sukulaisen (jonka luo se oli tullut kylään) kämpässä. Jännitin, tuleeko se kesken kaiken paikalle mut ei muistakseni tullut.
Suhdetta ei syntynyt. Minä menetin tyypille sydämeni, mutta ei sitä nuorena jaksanut kauaa murehtia - uutta suoleen vaan :)
Mies oli hieman yli 30. Se tapahtu sen meihen kotona, oltiin jonkun aikaa tapailtu. Siitä jäi ihan hyvät muistot vaikka ei se mitään maata järisyttävää ollu. Seurusteltiin kolme kuukautta ja meillä oli ihan ok seksiä. Jätin sen sitten kun aloin seurusteleen nykyiseni kanssa jaka oli siihen asti ollu vaan kaveri.
Sattu ihan sutena, onneksi oli kolmen promillen känni alla. Ihan kamala kokemus.
jotkut äijät on ollu kun 2-3kybäset on pannu jotain ihan mukuloita?!
Emme alkaneet seurustella. Hänellä oli omat kuviot ja minulla omat. Minulla oli kaksi suhdetta seksin kera kun sitten joku ajoi meidät suhteeseen. T:5
ja sängyssä, selvin päin. silloin oltiin tunnettu 3kk. nyt jo 10v yhdessä.
kun joku tuossa aiemmin ihmetteli, että eikö vain yhden kanssa ollut halua tietää millaista seksi on muiden kanssa, niin vastaan: en ainankaan minä. Miksi haluisin? Minulla on mieheni kanssa hyvä suhde, ja seksi toimii. Ei minua ainankaan ole koskaan kaduttanut, en osaa ollenkaan ajatella niin. Miksi ihmeessä kaduttaisi?
Minä en kyllä tuntenut silloin olevani enää mikään lapsi. Eikä se mies tuntunut mitenkää aikuisemmalta kuin minä.
hääyönä omalle miehelle :)
yhdessä on harjoiteltu niin että olemme toisillemme ihan korvaamattomat sängyssä.
menettäneet neitsyytenne nykyiselle miehelle: mistä voitta olla varmoja, että olette toisillenne korvaamattomat sängyssä? Eihän teillä ole kokemuksia muista ollenkaan! Itselläni ei ole paljonkaan seksikumppaneita ollut ja jo ekan kanssa luulin kuuluvani yhteen niin henkisesti kuin seksuaalisestikin. Ei pitänyt paikkaansa ollenkaan :) Nykyinen mieheni (6. seksikumppani) näytti minulle miten ihan oikeasti pääsee taivaisiin sängyssä :)
Aika moni joka on mennyt naimisiin ensirakkautensa (ja ekan seksikumppanin) kanssa on tänä päivänä jo eronnut :( Siis minun tuttavapiiristäni ja minä olenkin jo 39v.
Ja 16, tuo on omituinen ajattelutapa, tuolla logiikalla nykyisestä miehestä ei voi olla varma onko se juuri se oikea sänkyhommiin, mutta ei voi olla varma onko nykyinen asuntokaan välttämättä paras mahdollinen, kun ei ole kaikissa asuttu. Tai olisiko joku toinen työpaikka parempi, ei voi tietää kuin kokeilemalla?! Entäs se paras ystävä, tuntuu, että ollaan sielunkumppanit, mutta olisiko joku toinen vielä enemmän? Kaikkea ei voi kokeilla tässä maailmassa, vaan pitää olla onnellinen siitä mitä on ja vaikka vielä vähän "jalostaa" sitä onnellisuutta ja kehittyä ihmisenä, vaimona, äitinä, ystävänä.
menettäneet neitsyytenne nykyiselle miehelle: mistä voitta olla varmoja, että olette toisillenne korvaamattomat sängyssä? Eihän teillä ole kokemuksia muista ollenkaan! Itselläni ei ole paljonkaan seksikumppaneita ollut ja jo ekan kanssa luulin kuuluvani yhteen niin henkisesti kuin seksuaalisestikin. Ei pitänyt paikkaansa ollenkaan :) Nykyinen mieheni (6. seksikumppani) näytti minulle miten ihan oikeasti pääsee taivaisiin sängyssä :)
Aika moni joka on mennyt naimisiin ensirakkautensa (ja ekan seksikumppanin) kanssa on tänä päivänä jo eronnut :( Siis minun tuttavapiiristäni ja minä olenkin jo 39v.
Jaksatko todella murehtia toisten seksielämää? Miksi muiden pitäisi nyt epäillä omien tunteidensa varmuutta vain siksi, että sinulle kävi noin?! Vaikka heille olisikin joku "parempi" vielä jossain, onko sillä mitään merkitystä, jos ihmiset ovat elämäänsä tyytyväisiä?!
Minulla on nyt elämäni toinen seksikumppani aviomiehenä ja meillä on kolmen lapsen jälkeen edelleen mielettömän hyvää seksiä (siis todella). Pitäisikö minun nyt varmuuden vuoksi hankkia neljä kumppania lisää, jotta voisi olla varma, että se kuudes ei olisi vielä nykyistäni parempi :D?!
Ja kyseessä oli nykyinen mieheni. Miehelläni oli ollut 2 seksikumppania ennen minua.
Ikimuistoinen kerta, positiivisesti. Enkä ole koskaan muita haikaillut.
Nyt olen 28v ja seksielämä on edelleen upeaa
16-vuotiaana, nykyisen mieheni, silloisen poikaystäväni kanssa. Miehen kotona, sen huoneessa. Oltiin seurusteltu 5 kk. Seksi on kyllä siitä kerrasta parantunut HUIMASTI! :)
Joku kyseli aikaisemmin, että eikö tee mieli kokeilla seksiä muiden kanssa. Ja kyllä on tehnyt, mutta tällä hetkellä ei taas tee. Joskus mietin, että pettäisin jossain laivalla tms. jonkun tuntemattoman kanssa ja kokeilisin vain miltä tuntuu, mutta ei ole tullut tarpeeksi hyvää vastaan. Joskus oli lähellä, kun opiskeltiin eri paikkakunnilla. Kummallakin oli varmaan jotain vipinää tykönään. Miehellä kyllä kokemuksia ennen minuakin.
Mihin sitä huippumiestä vaihtaisi turhan syrjähypyn ja kokeilunhalun vuoksi!
Seurustelin pojan kanssa josta en edes välittänyt ( en tiedä itsekään miksi)
Kun en sitten lämmennyt hänen seksin kärttämiseen, hän toimikin oikein "fiksusti" ... Laittoi raflassa salaa mun juomaan pirtua, ja pieni ja hoikka kun olin, sammuin. Siitä sitten näppäränä poikana vei kotiinsa ja pani mua kun olin tiedottomana.
Että näin ihana eka kerta...
Terveiset vaan V:lle...
Mistä sinä tiedät, ettei se nro 25. olisikin se jättipotti, joka peittoaisi kaikki aiemmat ;)? Eli nyt vaan kokeilemaan lisää reippaasti!
Itse menetin vasta 19 vee pojalle, joka oli myöskin aloittelija mutta olimme jo "vakavassa" suhteessa.
menettäneet neitsyytenne nykyiselle miehelle: mistä voitta olla varmoja, että olette toisillenne korvaamattomat sängyssä? Eihän teillä ole kokemuksia muista ollenkaan!
Miksi vaihtaa jos nykyisessä ei ole vikaa?
Miksi muuten itse asut Suomessa, oletko varmasti muistanut asua jokaisessa muussakin maailman maassa nähdäksesi olisiko jokin muu parempi?
itse menetin 14v ja vanhemmalle pojalle,ystävälleni kerrottuani oli hän myös menettänyt neitsyytensä samalle pojalle....siis etsiskeli vain neitsyitä...vuosia myöhemmin törmäsin häneen apteekissa oli siis siellä kassan toisella puolella niin tuli heti tää juttu mieleen...
Niinkin romanttista. Olin tavannut pojan 3 tuntia aikaisemmin. Enkä nähnyt enää koskaan. Kaupan päälle sain tältä inttikundilta satiaisia! Että näin. Onneksi sen jälkeen on ollut myös miellyttävämpiä seksikokemuksia 22 vuotta.