Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
961/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva luopuu peruskivasta miehestään. Eli jos nuorena käy pariutumislotossa huono mäihä ja saat luonnehäiriöisen miehen, vaikea tätä on keski-iässä enää korjata. Vaihtoehtoina on joko uusi luonnehäiriöinen, salasuhde varattuun, tai elät yksin. 

Tosin yksinkin on aina parempi kuin luonnehäiriöisen kanssa. 

Vierailija
962/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ongelma seuran löytämiseen on ainoastaan oma nirsous. Joka nainen löytää seuraa kun laskee omia vaatimuksia. Miehet ei saa seuraa edes ilman vaatimuksia kun eihön miehillä saa muutenkaan olla mitään vaatimuksia naista kohtaan.

Kaikilla saa olla vaatimuksia. Ydin lienee se, että toivotunlaista seuraa ei löydy. Siinä pitää miettiä, kuinka kipeästi sitä seuraa kaipaa. Jos seurankaipuu on suurempi kuin halu löytää mieluinen kumppani, silloin laskee vaatimuksia. Jos taas mieluisen kumppanin löytäminen on tärkeämpää, kuin kunhan on joku vaan, silloin ei vaatimuksistaan tingi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on kyse heteroista, aina kun nainen löytää parisuhteen, niin mies löytää parisuhteen. Yhtä helposti siis löytävät. Toki jotkut eroavatkin. Mutta sitten taas mies ja nainen löytävät uuden suhteen. Jos ei löydä ketään, kannattaa tehdä jotain itselleen tai vaatimuksilleen.  

Toinen on tehnyt aloitteita ja saanut pakkeja kerta toisensa jälkeen ja sinnikkään yrittämisen seurauksena vihdoin onnistunut. Toinen jakaa pakkeja, kunnes kiinnostava teki aloitteen. Oliko se kummallekin yhtä helppoa?

Onhan seuranhaku naiselle nyt älyttömän paljon helpompaa kuin miehelle. Mutta älä miehenä huoli; näet työelämässä me sitten saadaan ne johtotason paikat ja korkeampi palkka kun naiset keskittyy kahvin keittoon. Sellaista se elämä on, joskus voittaa ja jo

"Ei naisia syrjitä työelämässä"

Ei syrjitäkään. Jokainen saa minkä ansaitsee.

Vierailija
964/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ainakin 10 krt helpompaa deittailu.

Määrittele nainen. Onko siis rumilla, lihavilla, yli kolmekymppisillä, likaisilla ja hampaattomilla tai rutiköyhillä ja kouluttamattomilla naisilla myös kissanpäivät deittimarkkinoilla?

On joo, ongelma noilla naisilla on siinä että ne hakee niitä samoja top 5% miehiä mitä muutkin naiset.

Vierailija
965/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei naisia syrjitä työelämässä"

Totta kai syrjitään, mutta se tehdään sillain huomaamattomasti tai ainakin yritetään tehdä. Ihan loogiset perusteet siihen löytyy kun miettii miesten ja naisten eroja aktiivisuudessa ja aloitekyvykkyydessä vaikkapa deittimarkkinoilla. Ei deittimarkkinat ja seuranhaku ole mikään oma kuplansa, mikä ei yhtään vaikuta mihinkään muualle mm. asenteisiin työnhaussa. Sitä saa mitä tilaa, naiset. Toisaalta sitten te nautitte easy modesta siellä seuranhaussa, joten nauttikaa nyt siitä kaikin rinnoin.

Ihmiset ovat yleensä aktiivisia sitä asiaa kohtaan mikä kiinnostaa. Ei voi vetää yhtäläisyysmerkkejä: ei aloitteellinen deittimarkkinoilla = ei aloitteellinen töissä. Aivan naurettava ajatus. 

I

Siksi miehiä palkataan ja he nousevat johtoasemiin, koska mies nähdään aloitteellisena ja aikaansaavan sukupuolena. Nainen nähdään passiivisena ja kauneuden kautta objektina. Deal with it.

Tsihii. 

N45, oma yritys

Tiedät varmaan mikä osuus yrittäjistä on naisia?

Vierailija
966/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sukupuolilla ongelmana on se, etteivät he hyväksy kumppanikseen niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia jotka ottaisivat heidät kumppaniksi.

Onneksi jokainen voi elää hyvän elämän myös yksin.

Vierailija
967/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös sitä mieltä, että naisella 300 seksikumppania on yhtä hyvä tai neutraali asia kuin omalla kohdallasi? 

Totta kai samat "säännöt" koskevat molempia sukupuolia, eli minun vastaus on kyllä.

Vierailija
968/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suurin osa naisista ei ole nähnyt edes kaikkien kaupunkien miehiä. 

Vierailija
969/988 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla sukupuolilla ongelmana on se, etteivät he hyväksy kumppanikseen niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia jotka ottaisivat heidät kumppaniksi.

Voi hyvinkin olla noin. Tai sitten ongelma on, että ei tyydytä siihen riittävän hyvään, joka olisi tarjolla, vaan jatketaan etsimistä siinä toivossa, että löytyisi vielä parempi. Se voisi olla järkevä strategia, jos ihmiset olisivat kuolemattomia, eivätkä vanhenisi, koska silloin etsintää voisi jatkaa loputtomasti. Mutta kun ihmiset vanhenevat ja kuolevat, puoliso on löydettävä nopeammin. Järkeviä strategiavaihtoehtoja on oikeastaan vain pari.

Ensimmäinen on, että määritellään riittävän hyvän puolison ominaisuudet ja valitaan ensimmäinen ehdot täyttävä ehdokas. Toinen mahdollisuus on matemaattisempi eli valitaan sopiva vertailuotos, selvitetään, kuka otoksen yksilöistä on paras ja sen jälkeen valitaan ensimmäinen tarjolla oleva ehdokas, joka on vähintään yhtä hyvä kuin otoksen paras ehdokas. Molemmissa vaihtoehdoissa on huonot puolensa. Ensimmäisessä saatetaan päätyä valitsemaan ehdokas, joka on huonompi kuin paras realistisesti saatavilla oleva ehdokas. Toisessa taas saatetaan päätyä tilanteeseen, jossa paras tarjolla oleva ehdokas kuului vertailuotokseen ja päätyi hylätyksi, eikä yhtä hyvää ehdokasta löydy, kun aletaan etsiä puolisoa. Jonkinlainen yhdistelmä näistä vaihtoehdoista voisi olla järkevin.

Vierailija
970/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin niin olin villi ja vapaa Tinderissä. Ikää n 50v. 

Sain ehkä kerran päivässä matchin ja noin joka toinen viikko minulla oli uusi seksikumppani. Huomattavasti enemmän olisi ollut ellen olisi hakenut vähintään 10v nuorempia "itsestään huolta pitäviä". Partnereiden keski-ikä oli n 30. Nyt minulla on 25v vakirakastajatar. Akateeminen ja sporttinen.

Ulkonäöllisesti en herätä huomiota, kaljuuntuva ja voisin laihduttaa 15kg mutta olen taitava sängyssä ja minusta näkee että löytyy lihaksia.

Eli ei se Tinderi ole täysin mahdoton miehille mutta kyllä se vaatii kovaa työtä.

Vierailija
971/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ehkä kerran päivässä matchin ja noin joka toinen viikko minulla oli uusi seksikumppani. Huomattavasti enemmän olisi ollut ellen olisi hakenut vähintään 10v nuorempia "itsestään huolta pitäviä". Partnereiden keski-ikä oli n 30. Nyt minulla on 25v vakirakastajatar. Akateeminen ja sporttinen.

Ulkonäöllisesti en herätä huomiota, kaljuuntuva ja voisin laihduttaa 15kg mutta olen taitava sängyssä ja minusta näkee että löytyy lihaksia.

Eli ei se Tinderi ole täysin mahdoton miehille mutta kyllä se vaatii kovaa työtä.

Kuulostaa voimafantasialta. Mutta hieno homma jos totta.

Vierailija
972/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% tämä, ainakin siis minun tapauksessani. Jäin ilman kumppania ja lapsia, koska en yksinkertaisesti vaan kelpuuttanut yhtäkään niistä, jotka olisivat minut halunneet. Halusin parempaa, mutta ongelma vaan oli että ne paremmat eivät halunneet minua :D

Vierailija
973/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Naisille on paljon useammin ongelma, jos miehellä on alhaisempi koulutus- ja tulotaso. Katso vaikka viimeisin VATT:n talousraportti. 35-vuotiaissa miehissä on 50% enemmän lapsettomia kuin naisissa, suurin syy ylivoimaisesti on kumppanin puute.

"35-vuotiaissa miehissä on 50% enemmän lapsettomia kuin naisissa"

Mitä helvettiä? Voiko tämä olla totta? Eihän toi voi olla noin?

Vierailija
974/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa voimafantasialta. Mutta hieno homma jos totta.

Kieltämättä kuullostaa fantasialta, välillä ei itsekään usko, mutta se on minun elämäni. Hyvässä ja huonossa. Juuri nyt elämä on vähän limbossa. En hae aktiiviseti mitään ns oikeaa suhdetta. Tästä sitten (tilastollisesti) kärsivät ne 40+ naiset jotka etsivät fiksua miestä.

Vierailija
975/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös sitä mieltä, että naisella 300 seksikumppania on yhtä hyvä tai neutraali asia kuin omalla kohdallasi? 

Totta kai samat "säännöt" koskevat molempia sukupuolia, eli minun vastaus on kyllä.

Jotta mies pystyy saamaan pillua 300 naiselta, hänen pitää olla poikkeuksellisen komea, karismaattinen, sosiaalisesti taitava yms yms. (Maksullisia ei tietenkään lasketa).

Jotta nainen saa munaa 300 mieheltä, hänen pitää vaan laittaa profiili tinderiin ja kirjoittaa profiilitekstiin "I'm ready boys 😉". 

300 kaadettua naista on mieheltä todella kova suoritus, johon pystyy ehkä yksi mies sadasta. 300 eri miehen pantavana oleminen on naiselle vain h*oraamista, ja siihen pystyy lähes kuka tahansa nainen.

Vierailija
976/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen ongelma Länsimaissa on se, että monet naiset yrittävät tavoitella itseään tasokkaampaa miestä. Tämä tarkoittaa, että naisilla on usein ylisuuria käsityksiä itsestään, ts. narsistiset piirteet ovat ylikorostuneita.

Yleinen ongelma on se, että monet miehet yrittävät tavoitella itseään tasokkaampaa naista. Tämä tarkoittaa, että miehillä on usein ylisuuria käsityksiä itsestään, ts. narsistiset piirteet ovat ylikorostuneita.

Vierailija
977/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa kyllä hyvin vahvasti niiltä tapauksilta, että ne helpoimmat vuodet saada seuraa on humputeltu ympäriinsä, ja sitten ollaan ihmeissään, että missäs ne kaikki "hyvät miehet" on, kun mua nyt huvittaisi asettua aloilleen. 

Vierailija
978/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se seura kellekin tarkoittaa.

Kokeeko miehet yleensä, että kuka tahansa nainen olis hyvää seuraa? Toivon kaikille "kuka vaan käy" -miehille kunnon draamamuijjia vähäksi aikaa suhteeseen, niin oppivat nekin vähän valkkaamaan. 

Vierailija
979/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa on vaikea löytää, jos oma tunne-elämä ja siitä nouseva sosiaalisuus sakkaavat. Tämä on yleisin syy sinkkuuteen niin miehillä kuin naisillakin. On torjuva asenne ihmisiin jo valmiiksi. Se näkyy helposti ulos päin, vaikka ihminen itse olisi toista mieltä. 

Vierailija
980/988 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Naisille on paljon useammin ongelma, jos miehellä on alhaisempi koulutus- ja tulotaso. Katso vaikka viimeisin VATT:n talousraportti. 35-vuotiaissa miehissä on 50% enemmän lapsettomia kuin naisissa, suurin syy ylivoimaisesti on kumppanin puute.

"35-vuotiaissa miehissä on 50% enemmän lapsettomia kuin naisissa"

Mitä helvettiä? Voiko tämä olla totta? Eihän toi voi olla noin?

Tietenkin voi. Naisilla biologisen kellon asettama raja tulee vastaan selkeämpänä. 35-vuotias mies vielä haahuilee, vaikka sukusolut kovaa vauhtia happanevatkin. Tindermiehet erityisesti pitävät useampaa naista kevyt- tai jojosuhteessa ja karttavat sitoutumista kuin ruttoa.

Se 35-vuotias nainen odottaa lasta 37,5-vuotiaalle miehelleen, mutta tässä tilastossa tämä ei näy.