Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten olet helpottanut perheen ruoanlaittoa?

Vierailija
16.04.2024 |

Olen itse alkanut ostaa valmiiksi pestyjä ja silputtuja salaattipusseja. Lisäksi kaapissa on vararuokana pinaatti- ja porkkanalettu jauheseoksia (parempaa kun paistaa itse kun ostaa valmiit letut). 

Ihanteellinen tilanne olisi kokata sunnuntaisin kaksi isoa annosta eri ruokaa (lasagne ja keitto), joista toisen laittaa jääkaappiin ja toisen pakastaa. Huomaan vain että tässäkin tarvittaisiin isompi jääkaappi ja pakastin. Haastavaa yhdellä kaapilla. 

Menen kuitenkin kaikessa maku edellä, en osta perunamuussi jauhetta, toki hieman työlästä tehdä se muussi itse mutta se jauhemössö jää syömättä. 

Muilla hyviä ideoita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti sillä tavalla, että tee  mahdollisimman ison satsin kerralla ja heitän pakkaseen , mistä nappaan sen sitten edellisenä iltana sulamaan jääkaappiin seuraavan päivän syöntiä varten . Jos unohdan ottaa, ni kyllä sulaa mikrossa., mutta se ei toimi niin hyvin jos kaikki syö eri aikaan päivästä. Silloin on hyvä olla useamassa rasiassa.

Tämä sopii minulle laiskalle ja pihille kokkaajalle. TILAAN aina suuria pakkauksia ruoka-aineksia. Helppoa ja edullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän