5-vuotias lapsi oksentelee kun jollain on liikaa hajusteita
Ymmärtäkää jo että kyse ei ole vain pahasta hajusta vaan hajusteet voi aiheuttaa ihan oikeita oireita!
Kommentit (46)
Nykyään pieni murto-osa yrittää vaatia käyttäytymään oman mielensä mukaan joka asiassa. Minä käytän kyllä jatkossakin hajuvettä kohtuudella, max 2 suihkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa ulkomaalaisten vaatteissa ja iholla se tunkkainen ihme mauste/parfyymihaju. Osaako joku sanoa mikä se on? Ja on ihan hemmetin vahva. Koko kauppa haisee, jos yksi tälläinen on jollakin osastolla pyörimässä. Eikö tälläinen pitäisi kieltää ja velvoittaa heidät peseytymään normaalisti eikä peittämään paskan hajua omilla hajusteillaan. YÖk.
Tää on varmaan suitsuke. Ainoa haju, joka myös itsellä saa aikaan (hyvin lievää) pahoinvointia. Tosi tunkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tekee muutama tuoksu samoin: varsa turpoaa, tulee todella kuvottava olo, muutaman kerran olen oksentanut. Menee ohi n.vajaassa tunnissa, yleensä laukeaa siihen kun alan aivastelemaan ihan älyttömästi. Mm. eräs hajuvesi aiheuttanut tämän ja Aasiassa suitsukkeet
Turpoaako ainoastaan varsa, ettei myös vasikka?
Kyllä tässä on varsat jo kaukana :D
Mulle tulee huono olo vain pyykinpesu- ja pyykinhuuhteluaineista. Hajuvedet eivät haise niin voimakkaalle kuin joidenkin pyykit/vaatteet.
Onko nämä niitä partaisia pikkupoikia?