Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5-vuotias lapsi oksentelee kun jollain on liikaa hajusteita

Vierailija
16.04.2024 |

Ymmärtäkää jo että kyse ei ole vain pahasta hajusta vaan hajusteet voi aiheuttaa ihan oikeita oireita!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän ongelma on ihan uudella tasolla kun mikään muu ihmisryhmä ei tuoksu hajuvedelle paitsi 13v.-16v. pikkupojat jotka liikkuu ryhmässä ja se koko ryhmä haisee kilometrin päähän!

Onnea vaan yrityksille saada tuoksuttomuusjankutus näille pojille perille, niinkuin kilteille aikuisille naisille saatiin. Aikuinen suomalainen nainen laittaa "jotain ihan mietoa" hajuvettä ihan vähän ja arasti vapisevin käsin  niin ettei kukaan vaan haista mitään!

Onko nämä niitä partaisia pikkupoikia?

Vierailija
42/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pieni murto-osa yrittää vaatia käyttäytymään oman mielensä mukaan joka asiassa. Minä käytän kyllä jatkossakin hajuvettä kohtuudella, max 2 suihkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa ulkomaalaisten vaatteissa ja iholla se tunkkainen ihme mauste/parfyymihaju. Osaako joku sanoa mikä se on? Ja on ihan hemmetin vahva. Koko kauppa haisee, jos yksi tälläinen on jollakin osastolla pyörimässä. Eikö tälläinen pitäisi kieltää ja velvoittaa heidät peseytymään normaalisti eikä peittämään paskan hajua omilla hajusteillaan. YÖk.

Tää on varmaan suitsuke. Ainoa haju, joka myös itsellä saa aikaan (hyvin lievää) pahoinvointia. Tosi tunkkainen.

Vierailija
44/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tekee muutama tuoksu samoin: varsa turpoaa, tulee todella kuvottava olo, muutaman kerran olen oksentanut. Menee ohi n.vajaassa tunnissa, yleensä laukeaa siihen kun alan aivastelemaan ihan älyttömästi. Mm. eräs hajuvesi aiheuttanut tämän ja Aasiassa suitsukkeet

Turpoaako ainoastaan varsa, ettei myös vasikka?

Kyllä tässä on varsat jo kaukana :D

Vierailija
45/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan migreeniä... 

Vierailija
46/46 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee huono olo vain pyykinpesu- ja pyykinhuuhteluaineista. Hajuvedet eivät haise niin voimakkaalle kuin joidenkin pyykit/vaatteet.