Kertokaa mistä tunnistaa valehtelijan? Merkit? (ev)
Kommentit (22)
Ja hermostun usein hänelle kun kysyy noin 20 kertaa päivässä että onko sulla joku toinen, kenen kanssa puhuit puhelimessa, kenelle tekstaat, pilkun tarkalleen mitä olen tehnyt hänen poissa ollessaan... Ja hän sanoo että valehtelen, koska hermostun hänen kyselyistään! En vaan siedä että ihan kaikkea tekemistäni epäillään ja kysellään, en saa mennä edes vessaan ilman että mies kysyy miksi sinne menen... Ja joka ikinen kerta kun näkee että minulla on kännykkä kädessä (katson siitä kelloa tai muuta) niin heti kysellään että kenelles sä nyt aiot soittaa tai tekstata... Ja kaiken lisäksi olen raskaana puolessa välissä! Joo ihan varmasti pokailen miehiä tässä tilassa... Niin että en todellakaan valehtele hänelle, ikinä en ole valehdellut, eikä ole siihen tarvetta, mutta kyllä usein hermostun silti hänen kyselyistään...
Mitäs jos miehesi pettääkin sinua? Sori, mut tuli nyt vaan mieleen...
Sillä omista puheluistaan, viesteistään, menemisistään ei kerro mitään. Mutta en jaksa asiasta välittää, jos pettää niin pettäköön. Siksi en häneltä mitään kysykään ikinä. Eläköön itse tunnontuskiensa kanssa jos näin on, minun omatuntoni ainakin on puhdas.
Mitäs jos miehesi pettääkin sinua? Sori, mut tuli nyt vaan mieleen...