Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ SUURPERHEKUUMEILIJAT ♥ viikko 4

22.01.2007 |

Uutta pinoa olkaa hyvät....

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaanmenopuuhissa tässä ollaan, mutta pikaisesti piti tulla vähän kirjoittamaan. Ekat työpäivät menivät hienosti, mutta olo on ollut aika väsy. Nyt saa onneks nauttia monesta vapaapäivästä.

Me ei sitten koskaan päästy keskstelemaan vieläkö niitä paperipyyhemurhia jatketaan. Ei tosta isännästä ole keskustelijaksi. Tässä kierrossa piti sellai murderi vielä kerran tehdä, mutta nyt on sitten meidän isukkikin alkanut kavereita sääliä ja ovat tässä jo useampaan kertaan lähetetty vapaina matkalle sinne jonnekin... Minkäänlaista sen kummempaa toivonkipinää en nyt tähän kiertoon nostattele; pääasia on, että ollaan päästy noista kamalista murhista ja yritys on käynnissä. Toisaalta mieli saattaa isukilla olla taas ens kuussa toinen joten mahkuja ei välttämättä heti tule. Ja tila-auto meillekin ostettiin vuoden vaihteessa joten eiköhän se ole asiaa tykönänsä mietiskellyt joten kädet kyynärpäitä myöden ristissä ollaan, että tästä se pikkuhiljaa etenee tämä " vauvaprojekti" ...

Ei maar, nyt tuli tosi omanapaista juttua, mutta silmät painuu kohta kiinni joten koitan päästä kirjoituspuuhiin tässä viikonlopun aikana ja nyt suoraa päätä nukkumaan.

Ja niistä harrastuksista... Vauvauinnissa käydään koko perhe ja siinä kaikki. Muuhun ei meidän aika tahdo riittää.

Vaahtis kp 13/24-29

Vierailija
42/50 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tietenkin myös muille:-)

Mikähän se nuo miehet saa haaveilemaan tila-autosta;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tupsahti illankähmässä käly miehineen yllätysvisiitille ja lähtivät juuri. Kiva kun joskus on jotain illanistujaisseuraa ihan näin ex-tempore. Punkkukin maistui paljon paremmalta;)

En nyt kyllä tuon viinin sumentamin aivoin muista yhtään lukemaani, mutta joku oli ostamassa testiä, joten sinulle peukuttelut.

Ja joku mietiskeli, miksihän miehet haaveilee tila-autosta. Jaa-a, en tiedä. Mutta nyt pälkähti mieleeni, että kun meillä se tila-auto jo on, niin ehkäpä siksi ei tuo miehen puolikas ole niin kuumeiluun taipuvainen...

Ihan juuri nyt on itsellänikin kuumeet hitusen jäissä. Kävin nimittäin tänään tutkituttamassa pitkään rinnassa olleen patin, kun viimeinkin sain lääkäriajan näin rintojen tutkiskelun kannalta oikeana kierron päivänä. Ja lääkäriltäpäs tuli passitus mammografiaan. Eli nyt sitten odotellaan ensin tätä asiaa selviäväksi, sitten taas kenties keskitytään kuumeiluun ja miehen kuumeen nostatukseen. Sikäli vähän kakspiippuinen juttu, että juuri näihin vauvantekotouhuihin käytetyt hormonit yhdessä rintasyövän sukurasituksen kera ovat suurimpana mörkönä mielessä, kun tätä nykyistä patin alkuperää miettii. Että päätään kai sitä hakkaa seinään, jos meinaa vielä itsensä pumpata noita hormoneita täyteen. En tiedä yrittääkö tässä nyt joku yläkerran ukko jotain varoitella vai mitä.. Mut katsotaan päivä kerrallaan. Kun asia selviää, niin sitten katsotaan, loppuuko kuumeilut syystä tai toisesta.

Harrastusgalluppia täällä on ollut. Kylläpä on minullekin käynyt kuten niin monelle muulle (eikä mitenkään negatiivisessa mielessä;) että perheen kasvettua on harrastukset jääneet. Nykyään lähinnä kesäisin tongin pihamaata. Talvellahan tuo toki onkin vähän vaikeampaa =) Ennenmuinoin olen ollut kovinkin liikkuvaa sorttia, voimistelusta lenkkeilyyn, mutta nykyään liikutan itseäni lähinnä sen pakollisen, mitä koiruuden pissatukseen kuuluu. Ja yleiskunnossa sen kyllä huomaa. Viime kesänä halasi mieleni jälleen juoksulenkille, mutta rikkinäisellä polvella siitä ei tullut yhtään mitään, ja syksyllä pääsinkin sitten leikkuupöydälle (kierukka- ja rustovamma). Siellä kehotettiin välttämään juoksua, mikäli mielin selvitä ilman nivelrikkoa. Krääks, vanha mikä vanha. Eli täytyy tyytyä kävelyyn ja rullaluisteluun. Viimeisin onkin aivan ihanaa, mutta sitäkään en ole tehnyt sitten tuplien... Eli summa summarum: perhe on harrastukseni (toteaa hän hyvin ylpeänä=)

Mutta nyt täytyy kömpiä miehen viereen. Vaikka mulla on kyllä täällä koneellakin aika hauskaa näin issekseni höyryissä =D Hik.

Vierailija
44/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikko menikin niin kiireisesti työn parissa etten ehtinyt edes lukaisemaan viestejä. No, nyt tuli sitten aamusta luettua koko pino uusiksi.

Minni siellä mietti testiä. Jokos olet testannut??? Tulehan kertomaan tuloksia.

Mä olen ja niin kahden vaiheilla tuon yrityksen suhteen että. On se kumma kun ei osaa päättää, ja sitten kun mukamas päättää niin seuraavana päivänä voikin taas olla ihan toista mieltä. Äh. Ensin oli tarkoitus että joulu-tammikuussa vasta aloitetaan yritys uudestaan. Sitten se pieneni niin että elokuussa aloitettais. Nyt välillä tekis ihan hirveesti mieli antaa mennä vaan ja sitten taas toisaalta ei haluais ihan heti, kun just on työt aloittanut ja mä kuiteskin ihan viihdyn töissä. Lapset tykkää olla hoidossa jne. Tosin kyllähän me jo kerran laitettiin simpat liikenteeseen, mutta tuohon tärppiin en usko. Katsoo nyt miten kierto tästä taas lähtee menemään.

Pakko taas tänään siivota oikein kunnolla. Lattiat on niin likaiset että huomaa kyllä mitä tuo meidän kuopus (1v 11kk) on touhunnut ja syönyt sekä juonut. Taidan heittää matot ulos kun on niin hieno ilma. Aurinko paistaa niin kauniisti, lunta on ihmeen paljon ja pakkasta meillä löytyy noin -8 astetta. Ihanaa.

Koululaiset ovat käyneet joka päivä luistelemassa ja torstaina kolmonen hävitti kentälle toisen saapikkaansa! Siis kyllä mä olin kiukkunen. Neiti tuli luistelemasta kotiin ja ilmoitti että hänen toinen saapikas on hävinnyt. Toisessa jalassa oli saapikas ja toisessa vain sukka! Sitä kenkää sitten kentältä etsittiin pitkä tovi eikä mistään löytynyt. Sitten seuraavana päivänä kenkä oli jostain ilmestynyt luokkahuoneen eteen. Tiedä sitten missä oli ollut..

Päivitin taas meidän esittelypinoa vähän ja meillä on jo hienosti plussanneita! Jatketaan samaan malliin..

Nyt menen aloittelemaan päivän siivousta ei se muuten huusholli siistiksi tule.

Medison+5

Vierailija
45/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän se oli arvattavaakin että testi olisi nega ja niinhän se olikin. Pettymys oli kuitenki suuri!!! No ei muuta ku jatketaan " harjotuksia" :) Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Vierailija
46/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eilen pudottiin kovaa ja korkealta odotuspuolelta niin täällä ollaan taas :D Uutta yritystä kehiin kun kunto sallii. Omaa napaa sen verran että ilman kipulääkkeitä ei tultais nyt toimeen.

Mitenkäs on muilla viikonloppu alkanut?

Lastwish ja kp 2/32

Vierailija
47/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lastwish. Pikaista toipumista ja hienoa, että jaksat silti olla

noin positiivinen. Voimia sinulle.

Minni, mäkin testasin perjantaina. Ihan turha testi. mun on nyt

lopetettava tää typerä testaaminen. Mulla ei siis kuukautisia

kuopuksen syntymän jälkeen (06/06/) niin ei mitään käsitystä

missä mennään. mutta " koskaseonperiaattessamahdollista" niin

minähän testailen. kyllä lääkefirmat tekee meidän hullujen

kustannuksella isot rahat! pitäisköhän vaihtaa alaa!

Hirveä väsymys, ulos pitäis ehdottomasti jaksaa mennä reippaile-

maan, mutta kun muka väsyttää.

Kertokaa nyt hyvät naiset millä saan sen tädin käymään? tai

vielä parempi olis ettei se tulis SIITÄ syystä mutta hulluksi

tämä epätietoisuuskin tekee! Imettämisen lopetin vuodenvaihteessa.

pearl

Vierailija
48/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät nyt huolta itsestäsi- Ja Simpatkin ovat hännät tanassa valmiina uuteen koitokseen.

Minni1974 jaPearl73 hyvähän on kuitenkin testata välillä. voihan olla ettei täti edes ehdi teillpäin käymään. Kyllä se useimmiten tulee kun imetyskin loppuu. Mut meillä ikäihmisillä ;) voi kestää hiukan pidempään. Ja ilman meitä nää monikansalliset pisutikkufirmat menis nurin ja kohta olis taas lama ja siitäkin syytettäis kotiäitejä.

Minä imetän vielä, muutaman kerran päivässä vaikka taapero jo täyttää vuoden. Täti tulee miten haluaa, olemme nyt mykkäkoulussa enkä yhtään tiedä milloin on paikalla. Kierrot ovat olleet nyt 28-50 päivää.

Meidän täti naamioituu raskausoireiksi tätä nykyä, kun ei enää viitsi kiskoa joulunuttua ylleen niin pukeutuu öklötyksen harmaaseen viittaan ja pistää hytisemään. Ennen tuli siivoushulluuskohtaus ennen hänen saapumistaan, nykyisin akka siivoututtaa päivätolkulla tulonsa jälkeen.

Pitäisi kokeilla tuota Pikkukakkosen konstia ja kokoonnutaan kaikki naiset tänne kalsareissa ja siidereissä/viineissä hihittelemään. Voisi olla ihmeen vapauttava kokemus :D

Nyt muun perheen pariin..

Vierailija
49/50 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se on vasta rasittavaa kun on just ehtinyt plussata ja ehkäpä asennoitua uuteen raskauteen ja sit putoaa korkealta ja kovaa. Noin mullekin kävi just ennen tätä viimoista pikkuista. Viikon verran ehdin " nauttia" raskaudesta kun yllättäen testi näyttikin negaa (haamut eivät vahvistuneet) ja vuotokin alkoi. Se mikä asiassa oli positiivista oli se, että meni kesken heti kättelyssä ja niinpä uusi kierto pääsi heti samointein vauhtiin ja sitten jo plussasinkin taas heti uudestaan ja just äsken sen plussan tulos lähti iskän ja veikan kanssa kylpyyn. Toivottavasti sullekin lastwish kävisi samanlailla ja kunnon plussa tulis heti tähän uuteen kiertoon.

Pikkukakkoselle tsemppiä myös uutisten odotukseen. Toivottavasti kyseessä olis jokin harmiton juttu ja pääsit taas jatkamaan hirmuista kuumeilua hetimiten.

Viime torstaina äitini muuten soitti ja ilmoitti hyvin nopeasti ja nasevasti, että hänestä ei löytynytkään syöpää. Olipas se ihana uutinen ja kun oli jotenkin melko varmaa, että pahanlaatuista se on (lääkärikin oli jotenkin antanut ymmärtää niin). Nyt ei sitten tiedetä mikä oireet aiheutti ja aiheuttaa vuotoja, ilmeisesti hormonikorvaushoito. Nyt on vuoden välein ehdottomasti käytävä gynellä tutkittavana ja seurattava tilanteen kehittymistä.

Mä oon tässä ruennut mietiskelemään, että en taitanut sitten kuitenkaan tässäkäään kierrossa ovuloida. Mulla on oikeassa munasarjassa ollut jo muutaman vuoden vajaan 5cm halkaisijaltaan oleva kysta jolle kukaan ei ole ollut kiinnostunut tekemään mitään ja näin ollen se puoli taitaa olla ihan pois pelistä. Vasemmalla on ennen tuntunut voimakkaat ovisoireet, mutta nyt edellisen synnytyksen jälkeen niitä ei juurikaan ole tuntunut. Nytkin mulla on taas kuiva kausi jo alkanut ja sitten nippailua oli enemmän tolla kysta-puolella joten luulen, että mahkut ovat minimaalliset. Joteskin harmittaa kun ollaan nyt viimeisen viikon ajan tosiaan jtp lähetelty simmpoja matkaan.

Joo nyt alkaa meneen taas ihan omanapaiseksi jorinaksi joten toiseen kertaan taas. Tais mulla olla jotain muuta kommentoitavaakin, mutta tarvii lähteä poitsukkaa hakemaan posi kylvystä.

Lauantai-iltaa kaikille toivottelee vaahtis ja sakki

Vierailija
50/50 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut Lastwish ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

Meidän isot tytöt lähtivät minun äitini kanssa katsomaan Disneyn Jääshowta. Ovat olleet kolme kertaa aiemminkin ja aina ovat kovasti tykänneet. Pojat ajattelin viedä luistelemaan kun nyt on näin ihana ilmakin.

Silitettävää olisi kauhea pino ja se tarttis saada tehtyä ettei sitten ensi viikolla tartte iltaisin silitellä. Jospa tästä jotain saisi aikaiseksikin tänään. On aamupäivä mennytkin ihan vain huiliessa, mukavaa sekin välillä.

Taitavat kaikki olla pulkkamäessä ja luistelemassa kun pinokin oli tipahtanut jo kakkossivulle. Nyt on kyllä ihanaa kun tuli kunnon talvi-ilmat niin täytyy nauttia tästä niinkauan kuin sitä piisaa.

Eipä meille mitään kummempia.

Medison