Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen olo. Kumpikaan lapsista ei ole saanut kesätyötä. En tiedä miten pärjätään

Vierailija
16.04.2024 |

Itse olen nyt lomautettuna. 

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännään minä onnellinen oon, kun nuorin poeka piäsi kortistoon... Kahden viikon pistä hältä ruokarahhaa saan...

-Jaakko Teppo

Vierailija
182/185 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja ovat olleet 16-vuotiaasta alkaen kesätöissä. Vaatii kyllä hirveästi aktiivisuutta saada töitä. Helmikuussa viimeistään täytyy alkaa töitä kysellä, sillä nopeat syö hitaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän siivoustyö firmaan tuli about alle 10 hakemusta,Ihmettelen miten niin vähän vai vieläkö haetaan huhti toukokuun aikana...? Eli el ole aina sanottua että kovin moni nuori hakisi esim siivoustöihin.

Ne on vielä niin nirsojakin. Ovat kotona oppineet, että kannattaa tehdä mahdollisimman vähän työtä mahdollisimman suurella palkalla. 

Vierailija
184/185 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjoja poimimaan. Joko itse suoraan myytäväksi esim. tori.fissä, jossa saa suorakaupalla paremman hinnan kuin marjatrokareille myytynä tai mansikkamaalle.

En päässyt minäkään 15 vuotta sitten hautausmaalle enkä kunnalle edes haastatteluun. Kysyin kaverin kautta samalle mansikkapellolle ja sinne pääsi, sitten paikalliselta 4H yhdistykseltä ja sain oman pikku kerhon pidettäväkseni. Sitten vielä toisen kerhon ja sitten pari vuotta myöhemmin kauppaan töihin. 

Vierailija
185/185 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse opiskelen tällä hetkellä, ei löydy kesätöitä alalta. Olen työskennellyt kahdella eri alalla, ei löydy kesätyötä kummaltakaan alalta. Alkaa usko loppua jo. Aina löytyy jostain se, jolla on vähän enemmän kokemusta jne jne... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän