*** SISUNAISET, 22.1.2007 ***
Viime viikolta:
Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun loppuun mennessä (vko 13).
Huomaisin pari laskuvirhettä, joten tulokset ovat nyt hieman erilaiset (jokaiselle tullut 3 vkoa lisää tavoitteen saavuttamisen täyttymiseen).
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
71.9 kg, 65.8 kg, 71.3 kg, 0.0 kg, 0.6 kg, 5.5 kg,
21 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.8
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 77 kg, 80.2 kg, -0.2 kg, 7.8 kg, 3.2 kg,
30 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.5
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.8 kg, 79.2 kg, 0.3 kg, 16.3 kg, 3.4 kg,
24 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.0
[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]
101 kg, 76 kg, 79 kg, 0.0 kg, 22 kg, 3 kg,
17 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.3
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 77.6 kg, 82 kg, -0.3 kg, 8.2 kg, 4.4 kg,
20 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.1
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 77 kg, 83.9 kg, 0.0 kg, 8.3 kg, 6.9 kg,
18 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 28.4
[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 87.2 kg, 93.1 kg, -0.2 kg, 2.5 kg, 5.9 kg,
22 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2
[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]
87 kg, 77 kg, 80 kg, 0.0 kg, 7 kg, 3 kg,
11 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 23.9
[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]
79 kg, 71.6 kg, 77.4 kg, -0.6 kg, 1.6 kg, 5.8 kg,
27 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.1
[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 80 kg, 88 kg, -2.0 kg, 2 kg, 8 kg,
13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 29.1
[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]
72.2 kg, 65.7 kg, 72.2 kg, 0.0 kg, 0 kg, 6.5 kg,
16 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.6
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
94.6 kg, 79.4 kg, 88 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 8.6 kg,
16 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 28.1
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:
[b]
1. sija => Ororo : -2.0 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).
[b]
1. sija => Hätähousu: 11 vkoa
2. sija => Ororo: 13 vkoa
3. sija => Mareila: 16 vkoa
4. sija => Pointzi06: 16 vkoa
5. sija => Sininen: 17 vkoa
6. sija => Emonamoha: 18 vkoa
7. sija => Katti26: 20 vkoa
8. sija => ht.78: 21 vkoa
9. sija => Kitta75: 22 vkoa
10. sija => Minlee: 24 vkoa
11. sija => Kaneli: 27 vkoa
12. sija => Körömölli: 30 vkoa
Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)
[/b][/size][size=2]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, Sininen31
Laihduttajia: 12
Painomme oli alussa: 1057 kg
Painamme nyt: 974 kg
Tavoitepainomme (3/2007): 910 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -3.0 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 1 kg
Kokonaispainonpudotus: 83 kg
Matkaa tavoitteeseen: 64 kg
[/color][/size]
- Minlee
Kommentit (19)
se on taas uusi viikkoa kanssasisaret.
Niin se vaan on, että kun kirjaa orjallisesti syömiset ylös ja laskee kalorimäärät, tulee päivän saldo yllättävän noeasti täyteen. Pysyin siis viime viikon mielestäni aika hyvin painonvartijoiden pisteissä. Saan syödä omien laskujeni mukaan 20 pojoa ja päivän saldo oli 19 - 21 p (viikonloppuna en laskenut).
Täytyy kyllä sanoa, että on tosi hankalaa arvioida tarkasti, miten monta pistettä esim. kotiruokailusta tulee / työruokailusta.
Käytän sitä periaatetta, että lasi rasvatonta maitoa = 1p (todellisuudessa taitaa olla enempikin, kun lasiin mahtuu yli 2 dl).
Vaalea leipä siivu 2p, tumma 1 p, rasvaa en huomioi.
Perunat siis 2 p, pastan riisin ja muun ruoan lasken kaloreista. Tosin kun ei ole tarkkaa tietoa paljonko yksi kauhallinen painaa, oletan , että 1 kauha = 300 g (keittokauhaan mahtuu 2 dl).
Sama kotiruoan suhteen. En siis laske tarkkaan mitä kaikkea kastike sisältää, vaan esim. viime viikolla otin niin, että kauhallinen jauhelihakstiketta = 5 p (mukana herkkusieniä).
Kaksi kertaa kun päivässä syö tuollaisen aterian, niin siinä ne 20 pojoa jo melkein on.
Tuolla taktiikalla oli illalla aina nälkä, joten sitten söin omenaa / päärynää /mandariinia ja jogurttia.
Tulokset:
Paino viimeksi: 79.2 kg
Nyt: 78.0 kg
Pudotusta siis hurjat 1.2 kg.
Mitat: navan kohdalta: 91 cm
Lantio: 104 cm
En kirjaa kaikkien mittoja mihinkään. Jokainen tietää itse mistä on mitannut ja mikä lukema on ollut. Verrataan tuloksia sitten maaliskuussa. Tai saattaahan se olla, että otan mitat talteen, mutta en laita niitä viikkoiseen yhteenvetoon mukaan.
Viikon jatkoa kaikille!
t. Minlee
Ororo: Mahtava pudotus jälleen! Mulle kävi vähän samalla tavalla lauantaina. Olin töissä kahteen asti enkä ennättänyt syömään saati pitämään kahvipaussia. Menin kotiin ja meille oli tullut vielä pojan synttärivieraita. Suoraan tyhjällä mahalla kahvipöytään! Söin kuin hevonen kaikki herkut. Sitten söin ihan valtavat satsit pizzaa ja lihapullia. Illan mätin vielä suklaakakkua! Huhhuh...Jos mulle ois ollu jokin salaatti valmiina pahimpaan nälkään tai ihan oikea ruoka tämmöstä ei ois päässyt käymään...No tästä viisastutaan...
Mulla se punnituspäivä on Torstai, mutta mittasin äsken innoissani (työpaikan takahuoneessa ! : ) pikkasen venähtäneellä mitalla samasta kohti kuin Ororo.
Lantio pepun alta: 107 cm
Vyötärö kapein kohta: 87 cm
Navan kohdalta 98 cm
Reisi 65 cm
Aika kurvikkaan näköiset mitat, heh. Nyt kyllä pitää rankaista itteeni siitä lauantain hervottomasta mässäilystä. Pidän sosekeittopäivän. Käyn salilla ja uimassa tänään. Eilenkin tein salitreenin. Eka kerran tunsin miten hauikseen otti punttitreeni ja nyt on haba kipeenä. Mahtavaa..
Katti
Hienoja tiputuksia tytöt..kunpa mullakin ois samanmoisia vaan ei...
Viikko sujui taas tosi hyvin niin syömisten kuin liikunnankin osalta, mutta vaaka näytti 80,5kg eli plussaa paukkui taas 300g eli se minkä viime viikolla justtiinsa sain tiputettua!!
Mä en kyllä enää jaksa noita plussia tänne viikko toisensa perään ilmoitella eli mut voi jättää tilastoista pois, sillä ei tuo ketään tsemppaa katsella kuinka tavoiteaika yms. senkun lipuu kauemmas vaan vaikka kaikkensa tekee ja vieläpä suht oikein, sillä kaikkien kanssa kenen kanssa oon tätä junnaamista pohtinut ja miettinyt mitä vois tehdä toisin niin teen kaikki juuri mitä pitääkin, muttei auta ei!!
Oon kyllä menossa mukana, mutten mä jaksa enää toista vuotta näitä plussia plussien perään tänne merkkauttaa..syön kyllä kevyesti, lasken pisteitä ja liikun, mutta ilmoittelen jos jotain tapahtuu..ei vaan jaksa enää muuten tätä projektia!!!
Kaikille muille kovasti toivon suuria pudotuksia ja tsemppiä!!
köris
Nopsaan ennen täydellisiä naisia, viime viikon pudotus 900
Mareila
Mareila..hieno tiputus :o)!!
Mä oon jo paljon paremmilla mielin kun aamulla..siihen auttoi kovasti se, kun pääsin bestiksen kanssa tuonne kirpsakkaan -15asteen pakkaseen reippaalle 1tunnin sauvakävelylenkille ja saatin purettua niin ilot kuin surutkin...kyllä niillä ystävillä vaan on ihmeelliset vaikutukset ihmiselossa :o)!!
Eli mieli kirkkaana taasen..kohti kevyempiä kiloja..onneks ei sentään tuon enempää plussaa tullut, vaikkei ois kyllä kuulunut tulla tuponkaan vertaa, koska oon ollut niin tunnollinenn ;o)!!
Kovasti tsemppiä kaikille!!
köris
Mareilalle onnittelut hienosta pudotuksesta!
Köris: Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Usko pois. Ei aina jaksa ymmärtää miksi ihan puhtaaseen matematiikkaan perustuva asia ei toimi. Kulutat enemmän kuin syöt niin laihdut. Voi kun se olisikin niin yksinkertaista! Me ihmiset ollaankin paljon monimutkaisempia otuksia mitä luulisi. Pysy vaan mukana porukassa vaikka tuloksia ei tilastoisikaan. Olet kuitenkin tämän porukan hengen luoja ja niin pitkään mukana pyörinyt! Eikä muuten taatusti kenenkään tsemppiin sinun plussat vaikuta! Kuitenkin olet niin tunnollinen ja kaikki on hormoneista kiinni!
Kävin salilla ja uimassa eilen. Illalla laskin huvikseni pitkästä aikaa pisteet niin sain vaan 15,5 p. Kuitenkin napa oli pullollaan illalla eikä mitenkään nälkiintynyt olo. Päivällä söin keittoa ja illalla kaksi tortillaa ahdettuna täyteen salaattia, tonnikalaa, raejuustoa, suolakurkkuja ja hotsalsa kastiketta! Nam, oli kyllä tosi hyvää! Varsinkin kun seurana oli 3 vanhaa kamua! Kummasti ystävien kanssa elämäkin maistuu paremmalta. Ihan niinkuin Köriskin tuumasi. Sain sentään jälkkäriherkuista pidettyä näppini erossa...Punnituspäivää odotellen tässä...
Katti
Nyt kerkeän kirjoittaa paremmin, perjantaina menin pää kymmenentenä jalkana, joten en kerinnyt kirjata viime viikon tulosta heti.
Viikonloppu meni enemmän tai vähemmän syömiseksi (kuten joillain muillakin) ja juomiseksi, oli siis menoa molempina päivinä. SUnnuntaina söin pitsaa =( No loppuviikon ajattelin ottaa tosi tosi kevyesti ja liikkua tosi tosi paljon.
Kiva Köris, että vähän parempi mieli, tämä on sellaista salatiedettä tämä laihdustus. Kovasti tsemppiä ja ihan varmasti ne kilot tippuvat =)
Mareila
Ensiksikin vau, mitä tuloksia tytöt on viikolla saaneet aikaan!!! Köriksellekin lisää kirpeitä pakkaspäiviä ja pysyhän vaan porukassa, kun täällä näkyy noita kiloja tippuvan. Syvä kumarrus Ororolle, Minleelle ja Mareilalle:)
Itse aloitin viime viikon rehvakkaasti kulkemalla päiväkirja kainalossa ja keskiviikkoon asti kaikki menikin hyvin. Sitten huomasin minä kotiäiti upean työpaikkailmoituksen ja jahkaamisen jälkeen naputtelin hakemuksen menemään. Ja arvatkaapa vaan tuliko syömisistä mitään, kun piti oikeasti miettiä töihin menoa.
Sain sitten paikan ja tässä on mennyt aika lapsien hoidon järkkäämisessä sun muissa käytännön asioissa (plus iso annos kebabbia..). Vielä pitäisi miettiä, irtisanonko itseni edellisestä paikasta, vai jätänkö asian roikkumaan. Mutta ihana työ alkaa ensi viikolla ja painonpudotukselle se tietää hyvää, kun ei kertakaikkiaan voi sitten syödä enempää kuin on ottanut evääkseen. Edelliset onnistuneet pudotukset on olleet työssäoloaikana. Siispä hyvällä mielellä, vaikka tämän viikon tulos onkin plussaa.
paino viimeksi 93,1
paino nyt 93,4
plussaa + 0,3
kokonaispudotusta -2,2
Ja kiloja kaikki tyynni...........
Ja Katille tsemppiä vielä jatkuvalle viikolle *db*.
*Kitta75 ja kilot*
Nyt tietysti pisteet taas kirjoissa, kansissa ja syömiset kurissa;)
En päässyt eilen koneelle, mutta ilmoitan nyt tulokset
Eli paino eilen aamulla 87,0kg eli ihan kivasti on menny.
Olin työreissulla jossa pöydät notkui herkkuja, söin surutta kaksi päivää, mutta sitten loppuviikon olin tiukalla sosekeitto ja salaatti linjalla ja eilen jatkoin piseteiden laskua. Urheillut olen todella paljon 5 kertaa viikossa. Kyllä tämä tästä menee alaspäin kilo kerrallaan:)
KITTA75:Onnea uudesta työstä ja kovasti tsemppiä!
POINZI06:Hyvä, että sujuu kivasti!!
Mulla on päivä sujunut taasen kivasti..äsken lähti vieraat ja mitään en kahvipöydästä itse ottanut..jee!!Tosin ei nuo kahvittelut mulle yleensäkään tuota vaikeuksia, kun en niin kovin ole pullan ja piparin ystävä..mulle maistuis paljon paremmin kaikki suolaiset kuin makeat herkut!
Tänään en oo ollut lenkillä enkä liikkunut muutenkaan..oon vaan ollut, mutta nyt ajattelin koittaa vääntäytyä noiden callanetics-liikkeiden pariin..ans kattoo kui mun käy..toivottavasti ihan hyvin;o)!! Ja huomenna olen menossa 45min.vesijumppaan taasen..ihanaa!!
Eipä muut..pysytäänhän tiukkana vaan ja toivotaan hyviä tuloksia punnituspäiville :o)..Tsemppiä!!
köris
Mites on päivä lähtenyt sujumaan??
Meillä se on jo täydessä vauhdissa, kun esikko vietiin 9.00 kouluun ja nyt tulin kurkkaamaan ennen kun Elämä käsissä alkaa, että oisko joku jotain kirjoittanut..vaan ei olut, joten rupesinpa itse kirjoittamaan taas ;o)!!
Mä sitten eilen tein sen callanetics ekstra-ohjelman ja oikeesti se ei kyllä tuntunut juurikaan missään ja mietinkin, että voiko se oikeesti tehota, sillä hurjan hyviä kokemuksia oon siitä kyllä kuullut ;o).. tosin nyt tehtiin liikkeitä 25-30 kun 15.-30.päivä niitä liikkeitä tehdään 100/liike eli taitaa vaan olla pehmeä alku ja koventua kovasti tahti sitten ajan kanssa!!
Tänään oon tosiaan menossa vesijumppaan..jee!!
Eipä muuta..kaikille mukavaa Keskiviikkoa!!Tsemppiä!!
köris
Enpä olekaan täällä muistanut vierailla, kun meni koko viime viikkoa sängyn pohjalla köhiessä ja kärsiessä :( Tunnustettava on sekin, että paino käväisi jopa 84:lla alkavissa lukemissa ja mielialat olivat sen mukaisia... Niin tuttuja ovat nuo [b]Köriksen[/b] fiilarit - itselläni kun ei silloin vuosi sitten laihis oikein onnistunut eikä ottanut tulta (tosin syy oli ihan itsessäni ja liiassa syömisessä) niin jätin teidät - palatakseni jälleen riviin! Toivon mukaan Köris et jätä meitä, olet kyllä sellainen ilopilleri ja ryhmän sielu :)
Tämä viikko alkoi sitten menkoilla ja turvotuksella, maanantaiaamuna paino järkytti luvuilla 83,7kg... vaan kun sitten kävin iltalenkillä ystäväni kanssa ja iltapalaksikin napsin vain Ehrmannin rahkaa - oli tiistain tulos julkaisukelpoinen: 82,6kg!! Taitaa olla pari viikkoa edellisestä tuloksesta, joten onhan tuo tavallan kahden viikon tulos, mutta silti ihan kiva :) Pudotusta siis -1,3kg :D :D
Arvaatte varmaan, että into on taas päällä!
Mitä muuta menetelmää sinä Köris käytät kuin Paikkareita... tai siis syöt niiden oppien mukaan ja liikut? Käytätkö liikuntapisteet syömisiin vai tuleeko niistä " miinusta" ? Voisitko joskus listata päivän ateriasi (vaikka parin päivän ajalta) ja liikunnat siihen päälle, että saataisiin joku käsitys siitä, mikä tuossa jumissa on syynä... minua oikeasti kyllä aina kiinnostaa nämä laihisjutskat ja nimenomaan tämä " salatiede" laihtumisen takana :D Kun et kai sinä tosiaan vielä hyvänolonpainossasikaan taida olla? Vertauksen vuoksi tässä minun tämän päivän syömiseni tähän mennessä:
[b]aamupala:[/b] 2 palaa Vaasan Ruispaloja, päälle reilusti MiniLättaa, pari kinkkusiivua ja viipaloitu tomaatti, kuppi teetä makeutusaineella ja rasvattomalla maidolla (yht. n.200kcal)
[b]välipala:[/b] kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (n.35kcal)
[b]lounas:[/b] puoli lautasellista salaatti-tomaatti-porkkanaraaste-vesimelonia, toiselle puolelle kauhallinen pastaa ja lohikastiketta, 2 palaa ruisleipää, päällä reilusti Ingmariinia, lasi rasvatonta maitoa (n. 650kcal)
Välipalaksi otan teekupposen kanssa proteiinipatukan (n.200kcal) ja iltapalaksi rahkaa (n.200kcal). Näillä syömisillä minun pitää siis liikkua voidakseni syödä päivällisellä ja pitääkseni -500kcal vajetta. Toki jos syön vain tekemääni kukkakaalikeittoa, pysyn ilman liikuntaakin vajeessa, mutta tiedän jo etukäteen, että elimistöni HUUTAA ruokaa kun töistä kotiin pääsen ja kokkaan lapsille...
Emo
Mulla ei tuo painonpudotus tunnu sujuvan kans nyt ollenkaan. Kahden viikon tulos +300g eli paino nyt 71.6kg. Mulla on ollut vähän motivaatio hukassa vaikka ihan alkuvuodesta olikin into päällä. .
Mulla on varmaan se paljon puhuttu kaamosmasennus, mikään ei oikeen innosta ja koko ajan on pieni väsymys päällä.
Kehtaankohan tähän edes mittojani laittaa, aika pyöreä pullero olen..
No tässä tulee
Vyötärö kapein kohta 92cm (HUH!)
Lantio 106cm
Joopa joo, ei paljon naurata!
Päivä on lähtenyt oikein mukavasti käyntiin, ihanaa kun on kunnolla lunta, en voi sietää lumentonta talvea.
Jumpat on jumppailtu tältä päivältä, päälle vielä hyötyliikuntaa, jota kotona tulee väistämättä. Naapurilla kävin kahvilla, hän kysyi, että laitetaanko suklaata pöytään, totesin vaan etten taida välittää. Nyt kun olen ollut kohta kuukauden syömättä karkkia, huomaa, ettei sitä tee ollenkaan mieli, taitaa olla pisin aika minun elämässäni.
Olisko kenelläkään mitään hyviä kevyitä ruoka ohjeita jaettavaksi asti? Jotenkin alkaa oma mielikuvitus loppua.
Sisua kovasti kaikille sisunaisille, lähden tästä nautiskelemaan päivän rauhallisesta hetkestä =)
Mareila
Tosi kovia pudottajia tässä porukassa ja muutenkin hyvä fiilis! Kiva, että kutsuttiin mukaan! On mukavaa käydä lukemassa muiden kuulumisia, tää toimii paremmin mulle kuin live painonpudotus ryhmä.
Ei sitä viitsi suurissa ryhmissä avata suutansa, mutta täälläpä viitsikin!
Olen käynyt pitkillä lenkeillä nyt kolme päivää peräkanaa + maanantaina jumppasin uuden ohjelmani mukana. On muuten aika tehokas ohjelma , ojentajat ja pakarat ovat tosi kipeenä =)
Tänään pidän liikkumisesta vapaapäivän, oli sen verran rankka työkeikka, että tahdon vaan leikkiä lasten kansssa lumessa.
Vaikka lauantaina tulikin se iso repsahdus, olen saanut itseni koottua tosi hyvin ja oikeastaan saanut lisätsemppiä, koska huomasin jälleen, että jos joskus repsahtaa ( tyyliin 2 kertaa kuukaudessa) ei se haittaa menoa. Täytyy vaan muistaa olla kunnolla normaalisti.
Uusia huomioita: vaatteet ovat alkaneet löystyä vihdoinkin. Mulla on kaappi täynnä housuja jotka eivät tällä hetkellä sovi mulle, maaliskuun lopussa alkaa varmaan helpottamaan kun saan ekat kymmenen kiloa pois.
T. Ororo
Pikaisesti tänä aamuna käväisin vaa' alla, mutta huomenna tai lauantaina näyttää vaakakin tarkemman tuloksen, sillä minä turpoan aina lentäessä, valvoessa ja syödessäni suolaista ruokaa. Kaikkia näitä piti valitettavasti tehdä Saksaan suuntautuneella työmatkallani.
Kevennyskuuria nyt pahasti haittaa tiukka matkustusaikatauluni, jolloin olen ravintolaruoan varassa ja muutenkin elämäntavat ovat epäsäännölliset. Mihinkään ylettömään mässäilyyn en kuitenkaan ratkennut, pikemminkin näin nälkää, kun palaverit venyi pitkälle iltaan enkä saanut ruokaa tasaisesti päivän mittaan.
Palailen sitten virallisten mittojen kera myöhemmin.
Tämän viikon tulos +/- 0, eli sama paino, kuin viime viikolla, tosin tähän varmasti syynä viime viikonloppu, joka oli järkyttävä repsahdus itsessään =( Eikä tuo maanantaikaan ihan putkeen mennyt, eikä oikeastaan eilinenkään, joten oma vika, onneksi ei ollut plussaa tullut. Nyt ensi viikkoon uudella innolla ja onneksi viikonloppu menee rauhassa kotona oleillen =) Tälläisiä tuloksia tällä viikolla, ensi viikolla toiv. parempia.
Täytyy koittaa vähän säännöllistää näitä omia ruoka-aikoja.
Mareila
Viikko on taas vierähtänyt ja kilo lähtenyt. Lauantaina menetin hallintani täysin....Iltapäivällä lounaan jälkeen muistin, että meillä on litra jäätelöä jäänyt pakastimeen kun lastenvahti ei ollut sitä syönyt. Päätin ottaa sen meille jälkkäriksi ja söin ISON palan. Sen jälkeen söin kaikkea mitä jääkaapista löytyi enkä poistunut ulos koko päivänä. Miten tällaiset kohtaukset saa hallintaan???? No, sununtaina olin taas päättäväisellä tuulella ja otin tomaattikeitto linjan koko päiväksi. Söin kuitenkin kaikki ruokavaliooni tarvittavat ruoka-aineet mutta yksipuolisesti ja kevennettynä. Ehkä siksi paino oli kuitenkin tippunut kilon.
Mulla on tämä painonhallinta ongelma täysin psyykkinen, olen onneton lohtusyöjä, jos vähänkin masentaa niin sitten syön ja syön.
Okei, vastoinkäymisistä huolimatta jatkan oikein hyvällä mielellä ja ehkä opin jotain hairahduksestani.
Tässä viikon tuloksia:
Paino alussa: 90kg
Paino nyt: 87 kg
Pudotusta viikossa: -1kg
Sitten noita mittanauha tuloksia:
Lantio( pepun alta, levein kohta) 115cm
Vyötärö (kapein kohta) 89 cm
Vatsan ympärys(navan kohdalta, uloshengityksen jälkeen) 100cm
Reisi (levein kohta) 68cm