mies haluaa vain suihinoton
Lapsemme syntymän jälkeen mies haluaa usein vain että minä hoidan hänet suullani. Käyhän se joskus ja silloin kun saan suullisen hoidon itsekin tai esileikkinä mutta vaivaa se kun välillä pyytää minua ottamaan suihin ja kun sanon et haluun jotain itekin ni mies sanoo et ei sitten. Eli miksei hän ole valmis juuri koskaan tyydyttämään minua tai edes yrittämään? Lapsen syntymästäkin on jo useampi vuosi. Olen kertonut että tuntuu kuin olisin joku huora kun hoitelen hänet ja jään itse ilman. Rakastajako pitäisi ottaa! No vieläkin meillä on seksiä pari kertaa kuussa mutta kyllä on homma latistunut. Enkä enää suostu ottamaan suihin jos en itse saa jotain myös koska sitten en itse saisi mitään. Tämä yhdynnän pihtailu on saanut minut inhoamaan suuseksiä ja tuntuu ettei mies rakasta minua enää, liekö koskaan rakastanut. Mikähän sillä nyt on, mitä teen, vinkkejä!
Jos suhde on tasapainoinen, sitä saa joka tapauksessa itsekin. Ja jos haluaa, voi pyytää.
Silloin kun itselläni oli tuollainen " mies haluaa vain suihin" -ongelma olin noin 20v ja neitsyt, joten en ollut 1. rupsahtanut, 2. löpsähtänyt, enkä myöskään 3. lahna. " Seuraajani" oli samanikäinen kuin minä ja sai myös samanlaisen kohtelun suikkiinottokoneena. Hänkään ei näyttänyt kovin löysältä, ainakaan ulospäin. Urheilijoita olimme molemmat.