Noniin nyt meni loputkin mahdollisuudet löytää mies!!
Kaikki meikit ärsyttää silmiä, joten joudun kulkemaan entistäkin mitättömämmän näköisenä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mä en meikkaa muutakuin musiikkikeikoille ja silti on mies.
Jonka löysit ollessasi musiikkikeikalla meikeissä?
Ap
Miehet ei katso meikkejä hyvällä. Me ei edes ymmärretä miksi ja kun kysytään naiset sanoo että on niin heikko itsetunto että pitää tehdä maalaus naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonka löysit ollessasi musiikkikeikalla meikeissä?
Ap
En. Harrastuksen kautta.
Lisäksi minulla on roikkuvat häppärit ja karvainen alapää. 🥺
Ap
Otsikossasi on virhe, oikea muoto kuuluu:
Noniin, nyt meni viimeisetkin mahdollisuudet löytää mies jolle en kelpaa ilman meikkiä!
Ota tatuointi naamaan niin tsäänssit paranee
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei katso meikkejä hyvällä. Me ei edes ymmärretä miksi ja kun kysytään naiset sanoo että on niin heikko itsetunto että pitää tehdä maalaus naamalle.
Miesten mielestä meikki tarkoittaa paksua aavistuksen vääränsävyistä meikkivoidetta, pinkkiä poskipunaa, vahvoja contoureja, räikeää huulipunaa, värikästä silmämeikkiä paksuilla rajauksilla, isoja silmäripsiä ja ylitummia kulmia.
Hillitty neutraalin sävyinen meikki usealla eri tuotteella tehtynä = meikitön...
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi minulla on roikkuvat häppärit ja karvainen alapää. 🥺
Ap
Kiitos kun tiedotit tämän puolestani :)
T. Oikea Ap
Ei ne meikit naista tee kauniimmaksi. Sisäinen kauneus on se mitä miehet haluaa nähdä.
Ei kukaan voi olla meikattuna 24/7 eli kyllä minun kokemus on, että miehet haluavat naisen jonka ulkonäkö ilman meikkiä ei poikkea valtavasti meikatusta. On varmasti järkytys mennä esim. sänkyyn keinotekoisesti itsensä kauniiksi meikanneen naisen kansssa ja aamulla vierestä herää aivan vieraan näköinen nainen jota ei tunnista samaksi. Paljon parempi, että tietää heti alkuunsa miltä se nainen oikeasti näyttää eli ilman meikkiä tai hyvin kevyesti meikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä meikki tarkoittaa paksua aavistuksen vääränsävyistä meikkivoidetta, pinkkiä poskipunaa, vahvoja contoureja, räikeää huulipunaa, värikästä silmämeikkiä paksuilla rajauksilla, isoja silmäripsiä ja ylitummia kulmia.
Hillitty neutraalin sävyinen meikki usealla eri tuotteella tehtynä = meikitön...
niin te luulette.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, ei miehet tajua. Olin meikannut viimeisen päälle: aivan ihon sävyinen meikkivoide, häipyvä varjostus silmissä, jopa rajaukset, ripsiväri, heleä huulipuna, ja baarissa joku tuli iskemään kun olen muka niin nätti kokonaan ilman meikkiä. Joopajoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne meikit naista tee kauniimmaksi. Sisäinen kauneus on se mitä miehet haluaa nähdä.
Sisäistä kauneutta ei vaan pääse edes esittelemään, jos saa heti kättelyssä pakit ulkonäön takia..
Ap
Jos kuvitellaan että on talo. Talossa on kaksi ikkunaa. Talo maalataan. Kasvoiko tai pienenikö talon koko? Tai siirtyikö ikkunoiden paikat lähemmäs tai kauemmas toisistaan?
Mutta jos talon maali hilseilee ja se maalataan samalla värillä mitä se oli ennenkin ja ohikulkija kehuu että onpa hyvän näköinen talo hän tarkoittaa juuri sitä että se maali ei hilseile.
Olen aina balinnut suihkun raikkaan naisen, meikkipelleihin en ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina balinnut suihkun raikkaan naisen, meikkipelleihin en ihastu.
Kunhan ovat huikean kauniita ilman meikkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣