Sijoitin 50000 euroa 2 vuotta sitten osakesäästötilille, arvo on nyt
51000 euroa. Plussan puolella sentään, kiitos ainoastaan Wärtsilän ja osinkojen.
Kommentit (11)
Samalta kahden vuoden ajalta oma salkkuni on noin 25% plussalla, eli 50t olisi 62.5 tonnia. Plus osingot. Aika huonosti valitut kohteet teillä?
Niin? Mitä sitten kuvittelit sen arvon olevan?
Vierailija kirjoitti:
Samalta kahden vuoden ajalta oma salkkuni on noin 25% plussalla, eli 50t olisi 62.5 tonnia. Plus osingot. Aika huonosti valitut kohteet teillä?
Olis kans jos SDP ei olisi luovuttanut Uniperia isännälleen.
Mäkin ostin Wärtsilää. Hyvin olen plussan puolella sen kanssa. Moni muu tekee tappiota.
Arvo on just tasan se, mikä se on myyntihetkellä. Turha noita on murehtia, jos ei ole tarvetta myydä.
Mä sijoitin suomalaisiin osakkeisiin ja tein koko viime vuoden tappiota. Vaihdoin ulkomaalaisiin rahastoihin ja 4 kuukaudessa olen noin 10% voitolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä sijoitin suomalaisiin osakkeisiin ja tein koko viime vuoden tappiota. Vaihdoin ulkomaalaisiin rahastoihin ja 4 kuukaudessa olen noin 10% voitolla.
Sairko 10 % osinkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairko 10 % osinkoa?
Kyseessä on kasvuosuus rahastot joihin sijoitin. Niiden arvo on noussut 10%
Ostin 3 vuotta sitten indeksirahastoa 50t ja nyt reilut 72t.
Mä sijoitin 40 000 euroa, arvo nyt 34 800 euroa.