Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin ihana yllätys: Varasi matkan Rodokselle samaan aikaan kun me lähdetään!!! Että oon raivona!!!!!!!

Vierailija
21.01.2007 |

Mies tekee todella paljon töitä ja toukokuun lopussa vihdoin lähdettäisi perheen kesken Rodokselle. Olin onnellinen kun saimme matkan varattua ja ajattelin että ihana kun on jotaan mitä odottaa kesällä. Eiköhän anoppi tänään soittanut miehelle että tulee sinne myös ja sai huoneen samasta hotellista. Tämä on ihan kun jostain painajaisesta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun viettää perheen kans rantalomaa ja niin mieskin eikä todellakaan haluta olla kahdestaan kun lähemme perhelomalle. Ollaan kahdelleen kyllin muulloinkin. En ymmärrä kuinka se ei tule ajatelleeksi antaa omaa rauhaa. Jos saisi ilmaiseks perua matkan niin peruisin ja vaihtaisin toiseen. Voikohan muuten samalla varausmaksulla vaihtaa? Soitanpa huomenna heti matkatoimistoon!

Vierailija
2/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa kyllä, sano suoraan että haluaate viettää tämän loman ihan oman perheen kesken tai käske ukkos sanoo!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vaihtaa meiän kohdetta. Ei se kuitenkaan ite ehkä vaihda jos pyytää. Varmaan loukkaantuu tosi paljon eikä riitaakaan haluaisi mutta joku roti saa olla!!

Vierailija
4/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoitoon sille joka ilta. Harmillinen tilanne, höntti anoppi.

Vierailija
5/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun ootte menos sanot että menitte äkkilähdöllä=)

Vierailija
6/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain Ruotsin risteily, mutta kyllä ikimuistoinen.

Vierailija
7/38 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku anoppi haluaisi näin tehdä? Luuleeko hän oikeesti että kaikki tykkää että on kivaa kun mummo tulee vai tekeekö sen kiusaakseen?

Vierailija
8/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekkin ihan raivona. Jos haluaisin viettää perheeni kanssa lomaa. Se tarkoittaa sitä, että olemme silloin yhdessä. Loma mieheni kanssa kaksin on asia erikseen. Enkä todellakaan haluaisi anoppiani mukaamme meidän perhelomalle. Välit anoppiini on asialliset, mutta viikko samassa matkakohteessa veisi minulta fiilikset perhelomailuun. Minusta anoppisi temppu on törkeä.

Vierailija
9/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin monesti siihen hermostunut vaikka aina yritän olla nätisti kun on lasten mummu. Nyt ylittyi vaan raja pahemman kerran.

Pakko nyt mennä nukkumaan kun lapset herää aikasin. Huomenna soitan kyllä ihan heti aamulla matkatoimistoon. Vai tietäisikö kukaan nyt äkkiä kertoa voiko vaihtaa jos on jo maksanut varausmaksun?

Ajattelin että kerrotaan vasta vähän ennen matkaa että muutettiin mieltä. Vaikka loukkaantusi niin pakko tehä niin.

Vierailija
10/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut elää itsellistä elämää ollenkaan, vaan takertui lapsiinsa. Eikä tajunnut mikä on kohtuullista ja mikä ei.

10

Vierailija
11/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tietääkseni saa vaihtaa vaikka varausmaksu maksettu. Siis syy olisi että HÄN haluaa olla teidän kans.?

Vierailija
12/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ei olekaan! Toivottavasti pääsisitte sinne. Ihana letkeä tunnelma lapsiperheille, ihana ranta ja uima-altaat hotellilla, bussit Falirakin ja Rodoksen kaupunkeihin hyvät ja edulliset... Toivon kovasti että matkanne onnistuisi tuolle ihanalle saarelle anopista huolimatta. Ja käykää ihmeessä vesipuistossa! Voisin sanoa yhdeksi parhaista, missä olen ikinä maailmalla käynyt!

Vierailija
13/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paha mieli kun on nyt pakko loukata anoppia. Vielä ei olla keksitty miten sille kertoisi. Vasta ennen reissua vai nyt jo. On aika kurja anopin puolesta jos sitten joutuu yksin kun on koko kevään odottanut perhelomaa. Onko ideoita miten oikesti voisi nätisti sanoa? Kun en kehtaa sanoa että sen anopin takia vaihettiin. Sanoisiko että eräs tuttu haukkui kohteen ja siksi vaihettiin ja halutaan olla sitten ihan itekseen sielä uudessa kohteessa.

ap

Vierailija
14/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vaan unohdatte kertoa anopille muutoksesta ;)

Mitäs sille voi, jos ei muista

Vierailija
15/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi teki pahan virheen kun ei kysynyt teiltä haluatteko että tulee matkallenne mukaan. Mutta nyt teidän täytyy otta asia pöydälle ja kertoa selvasti miksi hausitte vaihtaa matkakohteen ja miksi ette halua anoppia mukaan.

Aika on omavaltainen tyyppi tuo sinun anoppisi. Omani ei koskaan tekisi mitään tuollaista, eikä äitinikään sen puoleen.

Vierailija
16/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin kauheen huono puhumaan vaikeista asioista tuommosen ihmisen kans johon ei ole niin läheinen suhde. Ei tässä muu auta. Pahemmin loukkaa jos saa tietää vasta matkan kynnyksellä. Ahistaa... Tosin voisi aatella että tämä on täysin anopin moka eikä kärvistellä nyt ite syyllisyydessä.

Vierailija
17/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin moka menee matkatoimiston piikkiin ja te selvieätte ehjin nahoin.

Vierailija
18/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täytyy kummiskin sanoa anopille että halutaan olla uudessa kohteessa ilman sitä ettei sekin sitten vaiha. Tai sanotaan ettei vielä tiedetä uutta kohdetta ja ilmoitan että päätettiin kohde vasta ku näen netistä että kaikki matkat sinne on myyty.

ap

Vierailija
19/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä oman perheen kanssa silloin kun niin tahtoo.

Vierailija
20/38 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuuko se sinun maailmasi todella anoppiin. Itse oltiin viime kesänä ulkomailla 1- ja 3-vuotiaiden kanssa ja olisin jopa maksanut että oltaisiin edes yhtenä iltana voitu miehen kanssa syödä rauhassa ja nauttia paikasta. Eli olisi ollut hoitaja lapsille. Ei niitä kahdestaan matkoja kuitenkaan pysty kovin helposti järjestämään.

Älä sitten tule myöhemmin tänne kertomaan ja kysymään neuvoa miten paikata huonoja välejä anoppiin jos käyttäytyy kuten sinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi