Lauri Tähkä lopettaa
Asiasta kerrottaan tiedotteessa.
Kommentit (172)
Mä en tajua tuota joidenkin vikinää, että hyvä kun lopettaa jne. Siis mitä se teidän elämää heilauttaa jos on olemassa artisti josta ette pidä? Ei teidän tarvitse sitä musiikkia kuunnella tai mennä keikoilleen. Ihmeellistä nurinaa aikuisilta ihmisiltä.
Ei, en ole Tähkän fani. En vain ymmärrä tuota teidän kitinää. Mulle on ihan sama lopettaako Tähkä vai ei. On mullakin artisteja ja bändejä joista en pidä, mutta mulle on aivan sama tekeekö ne musiikkia ja keikkoja. Ei vaikuta mun elämään. Vallan mainiosti olen voinut elää ja olla vaikka on Antti Tuisku, Cheek, Elastinen yms. joista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Tämä 😃 kuka ton musiikkia edes pystyy enää kuuntelemaan?! Olis nyt lopettanu kokonaan.
Lauri Tähkä ja pillunkerjuu :D
Vierailija kirjoitti:
Saakohan karenssia kun itse lopettaa työnteon?
Miljoonan vuositulolla tuskin on menossa kortistoon. Toivottavasti et sinäkään siellä ole kun tähän aikaan osallistut keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Tämä 😃 kuka ton musiikkia edes pystyy enää kuuntelemaan?! Olis nyt lopettanu kokonaan.
Son jatkoos Jarkko Suo ja pillunkerjuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivahtiko markkina? Harva on kiinnostunut jammailemaan pohjanmaalaisen lessuangstin tahdissa?
Ei Etelä-Pohjanmaa ja varsinkaan Teuva ole lestadiolaisvaltaista. Elonkerjuussa ja Lauri Tähkässä ei ole mitään lestadiolaista. Typerää lässyttää tuota lessuvänkytystä.
T: teuvalaanen
Mut körttiläästä on.
Jaa missä on körttiläästä?
Tähkän puossa ja pärstäs
Oletpa lapsellinen ihminen. Tähkä ei ole körttiläänen kuten ei ole Teuvakaan mikään körttiläästen paikka. Mulle on ihan sama joku Tähkä. Mä kuuntelen Elonkerjuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Kiitos tästä 🤣
Rasauttelee yhä useammat mies artistit jotka kuvittelee olevansa maailman napoja ja jumalan lahjoja naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkastelee Tähkän yrityksen esim. 5 viimeisen vuoden tulosta, niin tuskin hänen tarvitsee miettiä rahaa, sillä hän elää ainakin taloudellisesti hyvää lopun elämäänsä, ellei sitten elä 200v.
Todennäköisesti jatkaa musiikin alalla, mutta jättää raskaan keikkahommat ja keskittyy mieleiseen musiikin tekemiseen.
Ikävä jää, mutta hänen albumit jää. Hyvin pärjäsi artistina, maksoi samalla meille veroja. Nyt saa huokasta ja tehdä rauhassa mitä tekeekään olematta kenenkään siivellä. 👍💓
Menen noille viimeisille keikoille. Samoin ikävä jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko tuo ahdistelu juttu olla viimeinen niitti...
Luulisi että nuo olisi viimeinen niitti uhrille eikä sille ahdistelijalle. En ymmärrä tätä nykymeininkiä että pitää ahdistelijoita olla säälimässä.
En sääli. Lähinnä mietin että lähteekö nyt häpeämään vähäksi aikaa ja tulee uudestaan myöhemmin kun pöly on laskeutunut. Tosin en tiedä oliko jutulla kuitenkaan vaikutusta hänen suosioon, ihme kyllä ei tainnut olla. Itsekin joskus hänen keikoilla käynyt mutta kyllä tuo juttu muutti käsitystä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Tilastojen, myynnin ja verotuksen mukaan moni kuuntelee. Jokaisella on oma musiikkimaku.. Käy lukemassa Wikipediasta hänen palkinnot urallaan ym. Hyvin pärjäsi ja tulee pärjäämään. 🤗💓
Hyvästit itselle? Itseltä. Minäminä. Minä. Ego. Minä. Itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota joidenkin vikinää, että hyvä kun lopettaa jne. Siis mitä se teidän elämää heilauttaa jos on olemassa artisti josta ette pidä? Ei teidän tarvitse sitä musiikkia kuunnella tai mennä keikoilleen. Ihmeellistä nurinaa aikuisilta ihmisiltä.
Ei, en ole Tähkän fani. En vain ymmärrä tuota teidän kitinää. Mulle on ihan sama lopettaako Tähkä vai ei. On mullakin artisteja ja bändejä joista en pidä, mutta mulle on aivan sama tekeekö ne musiikkia ja keikkoja. Ei vaikuta mun elämään. Vallan mainiosti olen voinut elää ja olla vaikka on Antti Tuisku, Cheek, Elastinen yms. joista en pidä.
Täyttä asiaa. olen itsekin ihmetellyt mitä väliä on lopettaako joku josta en tykkää esim musiikin teon, koska ei minun ole ollut sitä pakko kuunnella tähänkään asti :D
Toinen samanlainen asia on se, että jatkuvasti vingutaan, että se ja tuo ohjelma saisi loppua, kun minä en tykkää. No mitä hiivattia, tv:tä tulee aamusta iltaan ohjelmia, joita minä en välit katsoa, mutta ei minua haittaa, että niitä tulee. Ei minun tarvitse niitä katsoa.
Kyllä maailmaan mahtuu musiikkia ja ohjelmia, joita ei itse piittaa, mutta joku toinen voi tykätä. Miksi kaikki musiikki, kaikki ohjelmat pitäisi olla sellaisia mistä MINÄ tykkään? Ja muuta saisi tyytyä siihen, mitä MINÄ haulan kuunnella ja katsoa. Muunlaista ei saisi/tarvitsisi esittää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen meni vapaaehtoisesti Tähkän kanssa hotellihuoneeseen yöaikaan.
Luuliko hän, että siellä veisaavat virsiä..
Jos miehen mukaan lähtee ,pitää olla valmis seksiin.Kukaan ei voi olla niin typerä,ettei ymmärrä mitä sitten tapahtuu.
Naisella ei ole mitään oikeutta vänistä.Hän teki päätöksensä aivan itse lähteä miehen matkaan.
No miksi se "Barbi" sai sitten tuomion, kun mies lähti hänen mukaansa ravintolassa, mutta kun piti alkaa hommiin, mies huomasikin, että Barbi olikin mies ja yritti karkuun, mutta joutui kuitenkin im*emään m*unaa. Miksi tuo mies ei ymmärtänyt, että pitää antaa peppureikää, jos on kerran mukaan ravintolasta lähtenyt? Eikä mies ymmärrä tuollaista asiaa? Tuo mies on tehnyt päätöksen, kun on ravintolasta mukaan lähtenyt. Turha alkaa kämpillä perumaan, ei muuta kuin peräaukko esille ja menoksi. Olet varmaan samaa mieltä?
Tuota kommenttiasi on moni yläpeukuttanut, eli miehet varmaan on sitä mieltä, että sitten saa miehenkin ottaa väkisin, ei se mitään rais*kaamista ole. Mitäs läksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen mukaan lähtee ,pitää olla valmis seksiin.Kukaan ei voi olla niin typerä,ettei ymmärrä mitä sitten tapahtuu.
Naisella ei ole mitään oikeutta vänistä.Hän teki päätöksensä aivan itse lähteä miehen matkaan.
Kyllä ne miehetkin luulee, että virsiä mennään veisaamaan, kun ravintolasta jonkun mukaan lähdetään. Vai miten selität sen, että mies väitää tulleensa rais*katuski, kun lähti vieraan ihmisen matkaan ravintolasta ja sitten kun piti antaa pyllynreikää, väittää ettei muka halunnutkaan. Ukko lähti karkuun ja väittää tulleensa rai*skatuksi. Miten niin tuli, itsehän tuo vapaaehtoisesti lähi mukaan. Sehän on silloin suostunut, eikö niin????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nainen menee jonnekin yöaikaan miehen kanssa, mies saa tehdä naiselle mitä vain ja turha siitä on vänistä?
Muista tämä, kun seuraavan kerran ihmettelet, miksei yksikään nainen lähde sun mukaasi.
Niin ei lähde minun matkaan, mutta Lauri Tähkän ja Axel Smithin mukaan lähtevät, hyvä siskot. Jaxuhalit
Lähteehän ne jotkut miehetkin "Barbin" matkaa ja sitten väittävät, että rais*katiin, vaikka ihan itse lähti. Ei jaksuhaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkastelee Tähkän yrityksen esim. 5 viimeisen vuoden tulosta, niin tuskin hänen tarvitsee miettiä rahaa, sillä hän elää ainakin taloudellisesti hyvää lopun elämäänsä, ellei sitten elä 200v.
Todennäköisesti jatkaa musiikin alalla, mutta jättää raskaan keikkahommat ja keskittyy mieleiseen musiikin tekemiseen.
Ikävä jää, mutta hänen albumit jää. Hyvin pärjäsi artistina, maksoi samalla meille veroja. Nyt saa huokasta ja tehdä rauhassa mitä tekeekään olematta kenenkään siivellä. 👍💓
Menen noille viimeisille keikoille. Samoin ikävä jää.
Vieläkö lippuja saa, tuun mukaan
Vierailija kirjoitti:
Yksikään huutamalla laulaja ei saa arvostustani. Tähkän ohella myös Anna Eriksson on ihan kauheaa myrkkyä korville.
Miksi tänne toitotat tuntematon. Ymmärrätkö että meillä kaikilla oli oma musiikkimaku. Ei kukaan sun arvostusta kaipaa. Sinä tykkäät jostakin muusta ja Tähkästä tykkää ne ihmismäärät hänen musiikistaan mikä näkyy myynnissä, verotuksessa ja ihmoismääristä keikoilla. 🤗🌹
Tähkän puossa ja pärstäs