Kaipaan neuvoja. Ystäväni on sokeutunut rakkaudesta mutta tiedän hänen uuden miehensä pettävän häntä.
Kirjoitan tänne, koska en tiedä enää mitä tehdä ja arvostaisin todella naisnäkökulmaa. Minulla on erittäin läheinen naisystävä, jonka puolesta olen aidosti huolissani.
Hän tapasi muutama kuukausi sitten Suomeen muuttaneen afrikkalaisen miehen (Angolasta) ja on ollut siitä lähtien aivan pää pilvissä. Ystäväni on maailman kiltein ja hyväsydämisin ihminen, ja olen hänelle niin onnellinen, kun hän on vihdoin löytänyt jonkun. Ongelma on vain se, että minulla on vahva syy uskoa, ettei tämä mies ole sitä, miltä näyttää.
Nyt se vaikein osuus: Näin tämän miehen eilen yökerhossa toisen naisen kanssa. Ja ei, kyse ei ollut mistään kaverillisesta tapaamisesta. Näin että he suutelivat. Ei jäänyt mitään epäselvyyttä tilanteesta. Ystäväni oli samaan aikaan toisella paikkakunnalla sukulaisten luona.
Sydämeni särkyy ystäväni puolesta. Hän puhuu jo tulevaisuudesta ja on aivan sokeutunut rakkaudesta. En kestä katsoa vierestä, kun häntä käytetään näin törkeästi hyväksi.
Miten tämä kannattaisi ottaa puheeksi? En haluaisi pilata ystävyyttämme.
Kommentit (13)
No sanot suoraan mitä näit. Itse ainakin haluaisin tietää
No kyllä tuosta kannattaa ainakin kertoa hänelle. Hänen oma asiansa uskooko sinua. Mutta olet siinä kohtaa ainakin tehnyt kaiken voitavan eikä tarvitse potea huonos omatuntoa salailusta. Pahin mahdollinen mitä tuossa voi käydä on että ei usko sinua rakkauden sokeudessaan ja laittaa välit poikki. Mutta sille ei voi sitten mitään kun jokainen aikuinen päättää itse elämästään.
Noniin, tekoälyllä kirjoitettu ujon punaisen miehen julistus siitä, kuinka pitäisi ottaa hänet pois sieltä nurkasta eikä ulkomaalaista
Vierailija kirjoitti:
Noniin, tekoälyllä kirjoitettu ujon punaisen miehen julistus siitä, kuinka pitäisi ottaa hänet pois sieltä nurkasta eikä ulkomaalaista
Palsta sherlokki taas vauhdissa. 👍
Niin ne pettää tiedetään monta sarjapettäjää eikä kukaan kivitä miehiä .
Eräät ei älyä tehdä töitä työpaikalla vaan nostaa palkkaa .
Afrikkalainen mies pettämässä? Ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen satu tällä kertaa.
1/5
Että sama paska jaksaa tehtaolla näitä tökeröitä pitkiä loituksa 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Olisit ottanut valokuvan.
Kysy ystävältäsi, että jos hänen kumppaninsa pettäisi, haluaisiko tietää.
Jos haluaa, kerro hänelle. Järjestäkää ystävällesi uusi retki sukulaisiin ja hän tuleekin sinun luokse. Voitte yhdessä mennä baariin toteamaan tilanteen tai sinä menet ja otat kuvia.
Soita hänelle ja kerro mitä näit. Sano samat asiat kuin tässäkin. Ei soppa muutu pullaksi millään kikkailulla.
Teksti vaikuttaa tosiaan koneen luomalta.
Nosto