Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan neuvoja. Ystäväni on sokeutunut rakkaudesta mutta tiedän hänen uuden miehensä pettävän häntä.

Vierailija
25.10.2025 |

Kirjoitan tänne, koska en tiedä enää mitä tehdä ja arvostaisin todella naisnäkökulmaa. Minulla on erittäin läheinen naisystävä, jonka puolesta olen aidosti huolissani.

Hän tapasi muutama kuukausi sitten Suomeen muuttaneen afrikkalaisen miehen (Angolasta) ja on ollut siitä lähtien aivan pää pilvissä. Ystäväni on maailman kiltein ja hyväsydämisin ihminen, ja olen hänelle niin onnellinen, kun hän on vihdoin löytänyt jonkun. Ongelma on vain se, että minulla on vahva syy uskoa, ettei tämä mies ole sitä, miltä näyttää.

Nyt se vaikein osuus: Näin tämän miehen eilen yökerhossa toisen naisen kanssa. Ja ei, kyse ei ollut mistään kaverillisesta tapaamisesta. Näin että he suutelivat. Ei jäänyt mitään epäselvyyttä tilanteesta. Ystäväni oli samaan aikaan toisella paikkakunnalla sukulaisten luona.

Sydämeni särkyy ystäväni puolesta. Hän puhuu jo tulevaisuudesta ja on aivan sokeutunut rakkaudesta. En kestä katsoa vierestä, kun häntä käytetään näin törkeästi hyväksi.

Miten tämä kannattaisi ottaa puheeksi? En haluaisi pilata ystävyyttämme.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
2/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot suoraan mitä näit. Itse ainakin haluaisin tietää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuosta kannattaa ainakin kertoa hänelle. Hänen oma asiansa uskooko sinua. Mutta olet siinä kohtaa ainakin tehnyt kaiken voitavan eikä tarvitse potea huonos omatuntoa salailusta. Pahin mahdollinen mitä tuossa voi käydä on että ei usko sinua rakkauden sokeudessaan ja laittaa välit poikki. Mutta sille ei voi sitten mitään kun jokainen aikuinen päättää itse elämästään.

Vierailija
4/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tekoälyllä kirjoitettu ujon punaisen miehen julistus siitä, kuinka pitäisi ottaa hänet pois sieltä nurkasta eikä ulkomaalaista

Vierailija
5/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tekoälyllä kirjoitettu ujon punaisen miehen julistus siitä, kuinka pitäisi ottaa hänet pois sieltä nurkasta eikä ulkomaalaista

Palsta sherlokki taas vauhdissa. 👍

Vierailija
6/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu tällä kertaa. 

1/5

Vierailija
7/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne pettää tiedetään monta sarjapettäjää eikä kukaan kivitä miehiä . 

Vierailija
8/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät ei älyä tehdä töitä työpaikalla vaan nostaa palkkaa . 

Vierailija
9/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalainen mies pettämässä? Ei voi olla totta.

Vierailija
10/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen satu tällä kertaa. 

1/5

Että sama paska jaksaa tehtaolla näitä tökeröitä pitkiä loituksa 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
11/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut valokuvan. 

Kysy ystävältäsi, että jos hänen kumppaninsa pettäisi, haluaisiko tietää. 

Jos haluaa, kerro hänelle. Järjestäkää ystävällesi uusi retki sukulaisiin ja hän tuleekin sinun luokse. Voitte yhdessä mennä baariin toteamaan tilanteen tai sinä menet ja otat kuvia. 

Vierailija
12/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle ja kerro mitä näit. Sano samat asiat kuin tässäkin. Ei soppa muutu pullaksi millään kikkailulla.

Vierailija
13/13 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti vaikuttaa tosiaan koneen luomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme