Lauri Tähkä lopettaa
Asiasta kerrottaan tiedotteessa.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesi kai vanhan sanonnan: Suo siellä, vetelä täällä.
Et sitten mitään tuoreempaa enää keksinyt.
Viestissä kerrottu onko sanonta vanha vai tuore. Tarkkuutta luentaan Jonne-boy.
Ja sä ja kolme muuta eivät taida ymmärtää sitä sarkasmia ;)
Taas yksi artistii joutui feminismin ansiota lopettamaan uran.
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne muut artistit ovat olleet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mäiskytät ja keksit omia pakojasi. Hän ei joutunut, vaan ihan omalla päätöksellään iän myötä haluaa jo helpotusta..Varmasti on kivaa tekemistä ja ihan omilla tuloillaan. Onnea hälle elämään.. 💓💓🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen meni vapaaehtoisesti Tähkän kanssa hotellihuoneeseen yöaikaan.
Luuliko hän, että siellä veisaavat virsiä..
Jos miehen mukaan lähtee ,pitää olla valmis seksiin.Kukaan ei voi olla niin typerä,ettei ymmärrä mitä sitten tapahtuu.
Naisella ei ole mitään oikeutta vänistä.Hän teki päätöksensä aivan itse lähteä miehen matkaan.
Kyllä ne miehetkin luulee, että virsiä mennään veisaamaan, kun ravintolasta jonkun mukaan lähdetään. Vai miten selität sen, että mies väitää tulleensa rais*katuski, kun lähti vieraan ihmisen matkaan ravintolasta ja sitten kun piti antaa pyllynreikää, väittää ettei muka halunnutkaan. Ukko lähti karkuun ja väittää tulleensa rai*skatuksi. Miten niin tuli, itsehän tuo vapaaehtoisesti lähi mukaan. Sehän on silloin suostunut, eikö niin????
Yhtälailla myös naiset osaavat. Miesten kokema seksuaalinen häirintä ja väkivalta on tabu, eikä siitä sallita puhua ja usein se kääntyy miestä vastaan.
Eniten ammateista juuri miesartistit kokevat seksuaalista häirintää ja väkivaltaa, jos huomauttaa, se kääntyy miestä vastaan. Samoin miespoliisit, miesvartijat, mies-sh, lääkärit jne.
Kynnys tehdä poliisitutkinta ja viedä oikeuden ratkaistavaksi on korkea, olen sen omin silmin nähnyt vuosien aikana. Miehet eivät uskalla, jos ainakin julkisuuden henkilö tai julkisissa virassa, koska se kääntyy yleensä miestä vastaan ja nainen on "heikkouksissaan" viaton uhri, kun naisten mielestä toisen käpeöinti ja suunsoitto oli vain pientä flirttailua. Ja naiset väenväkisin tunkeutuvat seuraan ja ei-sana ei tunneta.
Ja olen nainen ja työskentelen miesvaltaisella alalla ja naisena en sietäisi sellaista häirintää, mitä joissakin ammateissa mieskollegat saavat kokea. Monelle naiselle he tuntuvat olevan yleistä riistaa, jota voi kohdella miten tahansa ja sen huomaa täälläkin, joidenkin kommenteista.
Eikös Vesalakin just lopettanut, mutta silti on stadionkeikka tulossa? Ja Chisu. Ja Antti Tuisku?
Ei hätää. Eiköhän ne kaikki ole kuitenkin taas seuraavalla Vain elämää -kaudella.
"Uran lopettaminen" on ehkä vanhin ja väsynein markkinointikikka musiikkibisneksessä. Ja aina se menee läpi. Pian on Kiss-yhtyekin varmaan taas jäähyväiskiertueella.
Lauri Tähkä voi lopettaa, mutta sitten se varmaan julkaisee SUO-nimellä samoja biisejä kuin aina ennenkin.
Bye , bye ei tule ikävä tätä pohjalaista "uhoajaa"
Hyvä kun lopettaa.Vanha partaäijä.
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Suossa ei ole omien sanojensa ollut eteläpohjalaisuutta enää vuosikymmeniin. Näin se aina menee. Eteläpohjalaiset nostivat Jarkon framille ja seisoivat rinnalla. Osa protestoi Elonkerjuun erottamista, mutta monet puolustivat. Näin se muuttui Jarkon mieli. Takinkääntäjä!
Vierailija kirjoitti:
Eikös se täällä meidän turkulaisten vaivoina ole? Näin olen kuullut, onneksi en ole nähnyt. Muuten olisin varmasti nähnyt painajaisia siitä irvistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Tämä 😃 kuka ton musiikkia edes pystyy enää kuuntelemaan?! Olis nyt lopettanu kokonaan.
Tilastojen, myynnin ja verotuksen mukaan moni kuuntelee. Jokaisella on oma musiikkimaku.. Käy lukemassa Wikipediasta hänen palkinnot urallaan ym. Hyvin pärjäsi ja tulee pärjäämään. 🤗💓
"Jokaisella on oma musiikkimaku"
No ei tasan ole. Jokaisella on nykyään aika sama musiikkimaku. Ainakin juntti-iskelmänkuuntelijoilla
Jee, junttimusiikkia, ei saatana. Ja se sitä pillunkerjäysiskelmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mäiskytät ja keksit omia pakojasi. Hän ei joutunut, vaan ihan omalla päätöksellään iän myötä haluaa jo helpotusta..Varmasti on kivaa tekemistä ja ihan omilla tuloillaan. Onnea hälle elämään.. 💓💓🎶🎶🎶
Täytyy sen hovioikeudessa vielä käydä. Ihan omilla tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Tämä 😃 kuka ton musiikkia edes pystyy enää kuuntelemaan?! Olis nyt lopettanu kokonaan.
Lauri Tähkä ja pillunkerjuu :D
Kiitos tästä 🤣
Rasauttelee yhä useammat mies artistit jotka kuvittelee olevansa maailman napoja ja jumalan lahjoja naisille
Ei tuo ole ainut artisti, joka tekee ihan kirjaimellista pillunkerjuumusiikka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun?
Lauri Tähkä ja pillunkerjuu :D
Kiitos tästä 🤣
Rasauttelee yhä useammat mies artistit jotka kuvittelee olevansa maailman napoja ja jumalan lahjoja naisille
Ei tuo ole ainut artisti, joka tekee ihan kirjaimellista pillunkerjuumusiikka :D
En ole edes tiennyt Tähkän sanouttavan pillunkerjuubiisejä, vaan luullut niiden olevan muiden, kuten Heli Laaksosen. Eikö hän vain laula ja muut tekevät tekstin ja säveltävät.
Tämä Tähkän itsekeskeinen lopetuskirje muistuttaa Mika Myllylän kuuluisaa testamenttia Suomen kansalle. Puuttui vain polvistuminen suolle kaiken antaneena.
Aika sekavaa settiä toi lopetus kirje. Hovin tuomiota odotellessa.
Lopettaisin minäkin tuolla julkisuudella.
Mielestäni olisi voinut lopettaa jo vuonna 2000.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tähkän itsekeskeinen lopetuskirje muistuttaa Mika Myllylän kuuluisaa testamenttia Suomen kansalle. Puuttui vain polvistuminen suolle kaiken antaneena.
No eiköhän sekin järjesty ainakin kuvainnollisesti.
Jarkolle <3 Antaa olla vaan
Minä mieti en tätä maailmaa
Minä mietin missä oot
Missä oot kun virta katkeaa
Antaa olla vaan
Minä mieti en tätä maailmaa
Minä mietin missä oot
Missä oot kun liekki leimahtaa
Missä kuljetkaan
Minä toivon vaan
Että löydät jalkas alle maata kantavaa
Että väistä et