Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestittelee toisen naisen kanssa

Vierailija
14.04.2024 |

Yhdessä oltu noin 6 vuotta, 1 yhteinen lapsi ja toinen tulossa syksyllä. Suhteessa mennyt jotenkin huonosti jo monta kuukautta, ei juurikaan seksiä ym. Intuitio sanonut jo kauan että jotain mätää. Oli pakko tarkastaa miehen puhelin vaikka en niin koskaan ole tehnyt paitsi joskus suhteen alkuaikoina.

Sieltä löytyi yhden naisen kanssa ig keskustelu, joka hänen tarinaansa reagoinut liekki tms emojeilla, ja snapchatissa oli viestejä saman tyypin kanssa vaihdettu, mutta niitä viestejö ei tietty enää näe. Mitä tekisitte tässä tilanteessa että en itse joutuisi syntipukiksi kun menin hänen puhelimelleen.. Todella paska olo kun raskaana ja itsetunto nollissa valaan kokoisena ja mies viestittelee jollekkin täysin erilaiselle naiselle, jolla igssä alusvaatekuvia ym. Seksikäs 😣

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin se nähdään. Avo/avioliitot täyttä roskaa ja kulahtaneita. Ja mikä pakko olla yhdessä, kun se ei toimi! 

Vierailija
22/33 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ig pimu ahteriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisella, perheellisellä miehellä on snapchat?

Tiedätkö minä vuonna ovat syntyneet esimerkiksi 27-vuotiaat? Ihan normaalia olla snapchat. Itse olen 30v (-94), ja käyttänyt snäppiä vuosia. Helppo ja nopea tapa olla yhteydessä ystäviin.

Mikä siinä on helpompaa kuin esim. tekstiviestissä? Ne typerät eläimen korvat ja kuono?

Vierailija
24/33 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ensin olettamuksesta, että kyseessä voi olla viaton ihastus.

mies kaipaa sinua niin hän nyt sitten purkaa sitä kaipuuta tällaiseen viestittelyyn ja reagointiin. Hän varmaan ajattelee , ettet saa koskaan tietää. Puhelimen tutkiminen on luottamuksen menetys mikä jää kalvamaan. 

Koita ratkaista tilanne toisin kuin kertomalla että ratsasit puhelimen ?

esimerkiksi vie lapsi hoitoon viikonlopuksi ja varaa teille joku kiva romanttinen mökkiloma tai kylpylä tms. Ehdota somepaastoa niin että sinusta tuntuu että sinä itse vietät liikaa aikaa puhelimella joten miten olisi tällainen romanttinen viikonloppu ilman puhelimia tms. 

miehen aivot on nyt koukuttunut siihen turhaan ihastukseen mitä saa sieltä somesta. Hän tarvitsee vaan muuta ajateltavaa ja pois siitä ympyrästä. 

viikonloppu Tallinnassa esim toimii varmasti ! Lähette nauttimaan toistenne seurasta ja hyvästä ruoasta yms. Muista että on sullakin niitä alusvaatteita. Ja miehesi pitää sua seksikkäänä - todiste on vatsassasi! 

alat vaan ihanaksi nyt. Ja ala touhuta omia juttuja ja riko arjen rutiinia. Miestä alkaa kiinnostaa kun tajuaa että missäs se mun nainen menee. Miehet on aika simppeleitä tässä. 

sillä että kohtaat hänet tuosta tuot esiin vain oman epävarmuuteesi ja epäluottamuksesi miestä kohtaan ja se luo lisää kuilua teidän välille. Kun mies muistaa miten rakastaa sinua ja miten ihana olet, unohtuu someihastukset. 

varattukin voi ihastua vaikka ei haluaisi. Se on osin aivokemiaa. 

älä huoli! 

Vierailija
25/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap onko tilanne ratkennut jotenkin?? 

Vierailija
26/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen*

Vierailija
27/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Lyökäämme viisaat päämme yhteen nyt.

Vierailija
28/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä snäppäilen kuusikymppisen Penan kanssa. Sillä on aina noi kuono ja korvat <3

Vierailija
29/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelin toisen miehen kanssa vuoden verran, oltiin ihastuneita...ainakin viesteihin.

Loppui kyllä kun hän sitten päätti erota ja jouduin lopettamaan leikin. Kerroin puolisolleni kyllä kaiken ja hän oli tosi loukkaantunut.

Kyse on täysin hyvän fiiliksen hakemisesta täysin väärästä paikasta. Kun mikään ei tunnu miltään. Mulla oli masennus ennen viestittelyä ja paheni sen johdosta. Mitään "aitoa" se ei ole eikä aidosti vaaranna hyvää suhdetta, mutta kertoo että miehelläsi ei ole kaikki hyvin.

SINUSSA EI OLE VIKAA VAAN MIEHESSÄ! Hän saa hävetä niin kuin minäkin ja hakea apua. Ja aikuistua. 

Vierailija
30/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö minä vuonna ovat syntyneet esimerkiksi 27-vuotiaat? Ihan normaalia olla snapchat. Itse olen 30v (-94), ja käyttänyt snäppiä vuosia. Helppo ja nopea tapa olla yhteydessä ystäviin.

Mikä siinä on helpompaa kuin esim. tekstiviestissä? Ne typerät eläimen korvat ja kuono?

;D

Vierailija
31/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ig pimu ahteriin?

no, ottaa! ja on tiukka.

Vierailija
32/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin tarkemmin muutosta ukossa, toistaiseksi. Älä vielä tunnusta mitään.

Vierailija
33/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup