Yli 50 naiset
Joko 50 ylittäneillä alkaa tuntua seksissä kipua, kirvelyä, kuivuttaa, joutuuko käyttämään liukuvoidetta, että yhdyntä onnistuu kivuitta. Tai jotain muuta, mikä kosteuttaa limakalvoja. Mitä mies on tuosta ollut mieltä, kun alkaa olla kuivat paikat.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kuivuutta, ihan helposti kostun jopa ajatuksesta. On hormonikorvaushoito.
Mmmm...johan tässä kalu kovenee kun ajattelee sinua kostumassa ;) T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kuivuutta, ihan helposti kostun jopa ajatuksesta. On hormonikorvaushoito.
Sama minulla. Tuntuu että halut vain kasvaneet iän mukana. Tarviin seksiä ( orgasmin ) päivittäin, ainakin yhden mielellään kaksikin. Juu ja on hyviä liukkareita olemassa / käytössä.
Rva54
Rva54 toteutuuko tämä tarve päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Tuntuu että halut vain kasvaneet iän mukana. Tarviin seksiä ( orgasmin ) päivittäin, ainakin yhden mielellään kaksikin. Juu ja on hyviä liukkareita olemassa / käytössä.
Rva54
Miten se nyt haluihin meni kun eihän tuossa haluista kyselty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos ei muuten niin " oma apu paras apu ). Eli 75/ 25 hoidan tarpeeni itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos ei muuten niin " oma apu paras apu ). Eli 75/ 25 hoidan tarpeeni itse.
Käytätkö leluja ja aikuisviihdettä vai mielikuvistusta ja sormia. T: m 26 v
Minulla on tummelia perhepakkaus... kuivuus jää siihen paikkaan
Mielikuvitus, sormet ja lelut myös, joo. Tabusta luen eroottisia sarjoja alkuun. Jotenkin MMN ja MM ovat nyt ne In jutut.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus, sormet ja lelut myös, joo. Tabusta luen eroottisia sarjoja alkuun. Jotenkin MMN ja MM ovat nyt ne In jutut.
Kuumaa...voisimpa katsoa vierestä. T: m 26 v
Onneksi tarvittaessa on liukasteita olemassa. T: m 52 v