Mä taidan olla ruma, mistä sen tietää
Oon toisten ottamissa kuvissa ruma. Omissa selfiessä ja peilissä taas ihan nätti. Miehet haluaa vaan seksiä. En kelpaa suhteeseen. Mulla varmaan joku kehovääristymä. Kun oon pitänyt itteeni nättinä mut sit en olekaan.
Kommentit (26)
Mistä tiedät että miehet haluaisivat vaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jättävät vähän ajan päästä
Ap
Millä tavalla olet ruma toisten ottamissa kuvissa? Oikeasti ruma näyttää kyllä rumalta myös peilissä ja selfieissä.
Huoli pois, jokainen nainen rupsahtaa ennen pitkää.
Kokeile videoida itseäsi. Video kertoo paljon enemmän kuin kuva.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla iso nenä? Se rumentaa
Höpsistä. Kyllä kunnon nenä komistaa sekä miestä että naista. No makuasia tietysti, mutta itse tykkään melko kookkaasta klyyvarista.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla iso nenä? Se rumentaa
Tai paksut nilkat? Sellaisen maatalouslomittajan nilkat?
Ennen oli ainakin sellainen sivusto kuin hotornot. Sinne sai ladata omat kuvansa toisten random-ihmisten arvosteltavaksi.
Itse en koskaan uskaltanut ladata, koska hauras egoni ei kestäisi sitä, jos olenkin keskiarvoa rumempi.
Katso miten lapset tai vauvat reagoivat ulkonäköösi. Eivät osaa näytellä.
Olet vaatimattoman näköinen, ja itsetuntosi on huono. Epävarmuus karkottaa miehet tehokkaammin kuin mitäänsanomaton ulkonäkö. Selfieissä kaikki ovat kauniita. Muiden ottamat kuvat ovat totuudenmukaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sanovat syyksi? Ehkä se on kuitenkin luonteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sanovat syyksi? Ehkä se on kuitenkin luonteesta kiinni.
No ei ole. Ap ei vain ole tarpeeksi kuuma. Ehkä myös huono sängyssä.
Älä mene sänkyyn ennen kuin selviää että mies on tosissaan. Paitsi tietty jos haluat pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No tässähän selvisi tämäkin, 0/7. En ole aloittaja, mutta olen kauan sitten lakannut elättelemästä turhia toiveita.
sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta
Älä katso peiliin about viikkoon-kahteen. Kun aika on kulunut, mene suoraan päiväuniesi jälkeen peilin eteen, niin ettet ole vielä edes oikein herännyt. Saatat yllättyä.
Eipä noista tiedoista vielä voi mitään päätellä. Paitsi sen, että olet vähintään tavallisen näköinen, jos miehet kuitenkin haluavat seksiä kanssasi.