Onko kellään puhuminen auttanut epäsuhtaisen seksin määrän haluamisen ongelman ratkaisemiseen?
En ole koskaan kuullut/lukenut, että puhumalla olis ratkaistu, vain sitä että mikään ei muutu
Kommentit (87)
Ei auta puhuminen. Mutta puhuminen auttaa siihen että kumpikin tajuaa lähteä eri teille eikä pitkittää yhdessä oloa. Eli joka tapauksessa kannattaa ns nostaa se kissa pöydälle. Muuten katkeroituu.
Olen sellainen ihminen jolla seksiä tekee mieli harvemmin, noin kerran kuukaudessa. Eikä asia ole mikään ongelma, kunnes alkaa parisuhteeseen. Olen jokaiselle miehelle sanonut tämän mutta eivät usko. Silloin olen tajunnut itse kaivaa ulos toisesta tiedon ettei ole tyytyväinen, kun huomaa että toiselle kerta kuukaudessa ei riitä. Enää en ala suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta puhuminen. Mutta puhuminen auttaa siihen että kumpikin tajuaa lähteä eri teille eikä pitkittää yhdessä oloa. Eli joka tapauksessa kannattaa ns nostaa se kissa pöydälle. Muuten katkeroituu.
Olen sellainen ihminen jolla seksiä tekee mieli harvemmin, noin kerran kuukaudessa. Eikä asia ole mikään ongelma, kunnes alkaa parisuhteeseen. Olen jokaiselle miehelle sanonut tämän mutta eivät usko. Silloin olen tajunnut itse kaivaa ulos toisesta tiedon ettei ole tyytyväinen, kun huomaa että toiselle kerta kuukaudessa ei riitä. Enää en ala suhteeseen.
Mutta.... Tämä nyt ei sovi ollenkaan siihen että vika on aina miehessä? Tekikö ne miehet jotakin joka vei halusi, tekiväthän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta.... Tämä nyt ei sovi ollenkaan siihen että vika on aina miehessä? Tekikö ne miehet jotakin joka vei halusi, tekiväthän?
Ei ollut kenessäkään vika. Eihän minulta kukaan haluja vienyt? Haluni ovat samanlaisia olin suhteessa tai sinkku.
Miesten vika oli se että he eivät usko kun sanotaan, jos pitää vikaa miehistä etsiä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan.
Sama meillä. Jos sanoo vaikka, että minusta tuntuu pahalta, mitä sanoit eilen ulkonäöstäni niin tätä seuraa erouhkaus ja viikon riita. Vaimo kategorisesti kieltäytyy tekemästä mitään muutoksia käytökseensä edes silloin, kun on kyse provosoimattomasta haukkumisesta.
Näin naisenakin pakko sanoa, toi kuulostaa ihan hirveältä. Siis jo tuo ulkonäön arvostelu jos totta, niin on eroperuste. Älä katsele tuommoista enää, JSS.
Tuollainen arvostelu on ko
Joo ei se mitään harvinaista ole. Kaksoisstandardeja.
Kyllä täällä on vakuuttamasta päästyä vakuutettu ettei ole olemassa vähähaluisia naisia, on vain taitamattomia miehiä.
Panopappa, kerro tuolle naiselle vaimostasi, ja mankelipimppu- orgasmeista, vässyköistä ja piilohomoista!
Eihän tuo voi olla totta mitä yrittää väittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan.
What? Onko ihmiset oikeasti tämmöisissä suhteissa... loppus hyvin äkkiä moinen pelleily minun osalta.
Vastaus kysymykseesi: Kyllä, erittäin monet ihmiset ovat juuri tuon tyyppisissä suhteissa. Seksi vallakäytön välineenä on vanhin ja tehokkain tapa, sekä erittäin edullinen. Ei, itse en hyväksy että näin on, mutta siinäpä ei minun hyväksymisiä kysellä. Se on helppoa kuin heinänteko, jos joku asia puolison toiminnassa tai sanomisissa tai ihan missä vaan ei miellytä, niin jalat ristiin siihen asti että
Helppo sanoa lapaseksi, eriasia ymmärtää ihmisten erilaiset asemat. Monella sen oman puolison vaihtoehto ei ole toinen nainen vaan yksinäisyys. Olen ollut elämässä niin moneen otteeseen yksinäinen ja tutustunut niin moneen ihmiseen, että olen päättänyt hyväksyä sen, että tavismiehen osa on olla naiseen nähden alempiarvoisessa asemassa.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: kyllä on. Meillä minä mies (yllätys!) olen aina halunnut seksiä enemmän, vaimo vähemmän. Nuorempana 3-4 kertaa viikossa olisi ollut minulle sopiva tahti, nyt viidenkympin jälkeen pari kertaa viikossa.
Käytännössä seksiä on ollut viime vuosina kerran viikossa. Kun seksikerrat alkoivat harventua siitäkin, otin asian puheeksi. Vaimo sanoi, että hänelle riittäisi harvempi tahti ja minä toivoin tiheämpää tahtia. Teimme kompromissin: seksiä on taas noin kerran viikossa. Se ei ole vaimollenikaan vastenmielistä, sillä pidän huolen, että hänkin nauttii. Ja itse nautin myös ja lisäksi sooloseksistä.
Tätähän se on parisuhde: kummankin toiveiden huomiointia ja kompromissien tekemistä.