Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään puhuminen auttanut epäsuhtaisen seksin määrän haluamisen ongelman ratkaisemiseen?

Vierailija
14.04.2024 |

En ole koskaan kuullut/lukenut, että puhumalla olis ratkaistu, vain sitä että mikään ei muutu

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kannata odottaa, että toinen on joku ajatusten lukija. Huonosti siinä käy . Sitten molemmat vaan ajattelee toisistaan, ettei toinen halua. Meillä oli näin. Kun  viellä nukuttiinkin eri huoneissa , niin molemmat oltiin puutteessa ,minä tosin enempi. Nyt kyllä puhutaan . Tosin ei se ainut asia ole millä tilannetta hoidetaan.

Vierailija
22/87 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puhuminen auttoi. Sovittiin, että järjestetään toisille ja seksille enemmän aikaa. Mies oli se haluttomampi, mutta kyllä me molemmat vähän laiminlyöntiin seksielämää ja toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki oli pari kesää sitten, kun seksivälit alkoi venähtäään jo puoleentoista viikkoon. Kyselin enemmän tai vähemmän jo ärtyneenä vaimolta, että eikö haluta tai miksei seksi maita. Vastaus oli aika kuvainnollinen - olisit halunnut enemmän. Mitä vtua, niinkö se olikin. Mutta totta toinen puoli, halusi tulla enemmän halutuksi  ja tosiasia oli, että olin pitänyt seksiä liian itsestään selvän, vallankin kun vaimon määräämällä rytmillä menty vaimon ilmoittaessa milloin haluaa seksiä.  Sepä se, minun tehtäväni ollut hänen halujen herättäminen ja olin toki jo vähän laiminlyönyt tehtäviäni.

Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä ohi. Paras panetus on aina silloin kun kassit ovat täyttymässä edelllisestä tyhjennyksestä. Voi toki olla sekin, että kun on vuosikymmeniä tottunut johonkin rytmiin niin vaikea harventaa. Sitä paitsi kullit pysyy parhaiten kunnossa käyttämällä aktiivisesti. 

Vierailija
24/87 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti oma kokemukseni on, ettei ole auttanut. Ehkä olen puhunut väärällä tavalla. Joka tapauksessa aina keskustelun jälkeen olen ajatellut, että jes, nyt tämä muuttuu. Ei ole kuitenkaan muuttunut ja mies on yhtä haluton kuin ennenkin.

Vierailija
25/87 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut välillä haluttomia kausia. Riippuen milloin mistäkin. Se ei ole koskaan vaikuttanut seksielämään. En tarvitse halua toista kohtaan harrastaakseni seksiä. Mutta yleensä tällöin otan suihin, teen kädellä koska onhan se vähän laimeaa ihan yhdyntää harrastaa jos ei oikein kostu yms. Tuo kädellä ja suulla tekeminen menee vähän siinä kuten leivän voitelu täytteineen ja vie puolisolle.

Meilläkin toki asiasta puhuttu ja tämä toimii siksi. Eli aina kannattaa jutella.

Vierailija
26/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki oli pari kesää sitten, kun seksivälit alkoi venähtäään jo puoleentoista viikkoon. Kyselin enemmän tai vähemmän jo ärtyneenä vaimolta, että eikö haluta tai miksei seksi maita. Vastaus oli aika kuvainnollinen - olisit halunnut enemmän. Mitä vtua, niinkö se olikin. Mutta totta toinen puoli, halusi tulla enemmän halutuksi  ja tosiasia oli, että olin pitänyt seksiä liian itsestään selvän, vallankin kun vaimon määräämällä rytmillä menty vaimon ilmoittaessa milloin haluaa seksiä.  Sepä se, minun tehtäväni ollut hänen halujen herättäminen ja olin toki jo vähän laiminlyönyt tehtäviäni.

Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä ohi. Paras panetus on aina silloin kun kassit ovat täyttymässä edelllisestä tyhjennyksestä. Voi tok

Voi hyvänen aika sentään. Ukko on kehunut osaavansa lukea naistaan ku avointa kirjaa ja vaimo on ollut munan puutteessa. Tai siis suuseksin. Kovia on jutut.

Vierailija
27/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut.

Kerroin ihan suoraan että jos haluat tän suhteen jatkuvan, niin ala ole aloitteellisempi seksin suhteen. Vieraisiin en aio mennä, mutta lusikat menee jakoon, jos asiat ei muutu.

Vierailija
28/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin keskustelua lukiessa monilla se tärkein asia jää puuttumaan eli sen halun osoittaminen toista kohtaan. Ei siinä paina mitkään rypyt tai läskit, jos oikeasti toista ihmistä himoitsee ja ja sen myös osoittaa. Esimerkiksi ei ole kovin montaa miestä, jotka katsovat muualle siinä vaiheessa kun nainen ilmestyy makuuhuoneeseen uudessa asusteessa ja himokas katse silmissään valmiina toimintaan ja antaa ymmärtää että nyt muuten pussit tyhjenee. Asenne ratkaisee!

Mutta jos keskustelu alkaa sillä, että toinen kysyy , että pitäisköhän meidän vähän, niin toisen on helppo siinä vaiheessa keksiä tuhat ja yksi tekosyytä miksi ei. Eli panostusta myös sille saralle ja sitä kipinää pitää pitää hengissä joka päivä vaikkei se seksiin johdakaan. Ja tämä koskee ihan molempia osapuolia. Mököttäminen ja nalkuttaminen seksin puutteesta ei koskaan johda mihinkään positiiviseen.

Vierailija
29/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä ohi. Paras panetus on aina silloin kun kassit ovat t

Voi hyvänen aika sentään. Ukko on kehunut osaavansa lukea naistaan ku avointa kirjaa ja vaimo on ollut munan puutteessa. Tai siis suuseksin. Kovia on jutut.

Sekoitat taas asioita, etkä ymmärrä. Keskustelu seksistä ja seksin harrastaminen on kaksi aivan eri asiaa. Meillä on keskusteltu seksistä ja seksin harrastamisesta koko ikä. Mutta seksiä harrastettaessa ei ole, eikä ole ollut tarvetta, eikä oikein mahdollisuuttakaan. Käytetty alusta lähtien vain sanatonta viestintään. Olen alusta lähtien lukenut vaimoni reaktioista mitä ja miten häntä on pitänyt hyväillä. Halunnut selvittää ja kokeilla, mistä hänet on saanut kiimaan. Kokeillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta.  Hän ei ole edes itse pystynyt neuvomaan kun ei tiedä itsekään. Tässä juuri viimeksi kysyin asiasta, jonka kyllä tiesin kysymättäkin, että miksi pyllyn sormetus on kielletty, toisinaan kuitenkin sallittu ja toisinaan jopa haluttu. Hän ei  pystynyt itsekään sanomaan miksi ja milloin mikäkin. Eli minun pitää aina lukea häntä ja arvioida itse. Osaa kyllä sanoa, ettei niin kovaa, jos olen tulkinnut vähän väärin hänen himonsa. Yleensä seksin ja varsinkin suuseksin aikana ei ole puhuttu mitään, eikä kyllä yhdynnänkään aikana. Olen vain kysynyt aina, että miten päin haluaa milloinkin. MInun tehtäväni ollut  keksiä tavat, millä vienyt hänet nirvanaan. Vie sinä minä viksisen tuli selväksi jo seurusteluaikana. Ja minähän olen vienyt. Käyttänyt kaiken mielikuvitukseni ja kekseliäisyyteni toteuttaakseni hänen orgasminsa, sillä tavalla kuin hän on halunnut. Olen sitten aina keksinyt keinot, halusi hän suuseksillä tai yhdynnässä. Jollekin miehelle noi olisi voinut luoda paineita, itselle ne ollleet vain haasteita selätettäviksi. Onnistuminen on luonut itsevarmuutta, joten lienee sieltä peräisin.

Vierailija
30/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tavallaan. Vähän jää nähtäväksi -tilassa tosin. Tiedossa se on molemmilla että juttu ei jatku jos seksiä ei ole riittävästi, ei tässä kuitenkaan ihan ikäloppuja vielä olla ja ihan terveitäkin.

Kyllähän se lähtökohtaisesti puhuminen kannattaa ja uskon että joissain tapauksissa asia voi parantuakin. Ei tietysti pelkällä puhumisella, siinä täytyy olla molemmilla haluakin siihen ratkaisun löytymiseen.

Vierailija
31/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on auttanut ja tiedä monia joilla se on auttanut. Kaipa se riippuu siitä miten ja mistä keskustelee. 

Auttaa vain jos toinen kuuntelee ja se on ihan helmeä! Meilläkin oli vaikeaa vaimolla alkuun just toi kuunteleminen ja lopulta parisuhdeterapiassa hän ymmärsi ja oppi taidon! Sitten päästiin avoimeen suhteeseen ja olen löytänyt muita seksikumppaneita. Joskus se töiden tekeminen suhteen eteen siis toimii, yleensä ihmiset eivät kykene itsereflektioon, avoimeen kommunikaatioon ja henkiseen kasvuun. <3

Vierailija
32/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan. 

Vierailija
33/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan. 

Sama meillä. Jos sanoo vaikka, että minusta tuntuu pahalta, mitä sanoit eilen ulkonäöstäni niin tätä seuraa erouhkaus ja viikon riita. Vaimo kategorisesti kieltäytyy tekemästä mitään muutoksia käytökseensä edes silloin, kun on kyse provosoimattomasta haukkumisesta.

Vierailija
34/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut, ja pari kertaa olisi isommat ongelmat vältetty, jos olisi osattu puhua. Olen ottanut opiksi, ja nyt kyselen vaimolta kaikkea tosi intiimiä silloin tällöin. Jos halut ei kohtaa, tulee haluttomuutta, joten on hyvä tietää, mitä toinen haluaa.

Esimerkiksi eilen kyselin, miten hän haluaa pilluaan nuoltavan. Itse tykkään nuolla ja sormettaa pillua, mutta hän nyt sanoi, että hänelle nuoleminen ei ole parempi kuin sormetus, koska kieli on liian pehmeä.Otan tästä opikseni ja jatkossa nuolen vähemmän ja sormetan enemmän. Myös hän neuvoi oikeita tekniikoita, mitkä saa hänet villiksi sormetuksessa. Lisäksi on käynyt ilmi, että hän haluaisi kokeilla sitomista. Hankin siihenkin välineitä. ja kokeillaan jossain vaiheessa. Vaimolle olen kertonut haaveilevani suihinotosta, ja hän on alkanut sitä tehdä jonkin verran, vaikkei se luontaisesti hänelle niin seksikästä ole. Muutama viikko sitten sain häneltä ekan kerran suihinoton, ja oli hienoa.

M43

Vierailija
35/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Jos sanoo vaikka, että minusta tuntuu pahalta, mitä sanoit eilen ulkonäöstäni niin tätä seuraa erouhkaus ja viikon riita. Vaimo kategorisesti kieltäytyy tekemästä mitään muutoksia käytökseensä edes silloin, kun on kyse provosoimattomasta haukkumisesta.

En miehenä kuuntelisi hetkeäkään tuollaista ja sanoisin itse, että ero tulee jos käytös ei muutu. Tosin tuossa vaiheessa eroisin jo muutenkin. Itselle parisuhteen periaate ollut se, että se kestää niin kauan, kun vaimo minua haluaa ja haluaa saada tyydytyksen seksissä. Ilman säännöllistä seksiä en suostuisi elämään, enkä ole elänyt. Muista asiosta olen ollut valmis joustamaan vaan en seksistä. 

Vierailija
36/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta X:ltä ja monien kavereiden vaimoilta myös. paitsi mihinkään ostosteluun en lähenyt varsinaisesti vaikka toki järjestelin hienoja lomamatkoja ja tulihan sitä huushollia hoidettua yms. Itse erosin ja kyllä vaan vaihtamalla paranee xD nykyään ei todellakaan erota liian helposti <3

Nykyään haluan vain seksiä ja jos sattuu muutenkin synkaamaan niin ok, kiva bonus. En ikinä enää muuta yhteen, tai suostu kuin avoimeen suhteeseen. 

Vierailija
37/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy mistä monet parit harvoin puhuvat on ikään ja parisuhteen pituuteen ja kehoon liittyvät muutokset. Monet naiset varsinkin kokevat että perheen perustamisen jälkeen he eivät ole samalla tavalla haluttavia kuin ennen kun tissit roikkuu tai vatsassa on ylimääräistä ja ajautuvat vain äidin rooliin. Se vaikuttaa myös käytökseen ja seksihaluihin, kun oma peili-ja minäkuva muuttuu.

Meillä kävi näin ja sen kanssa tapeltiin pitkään kunnes teimme reissun Inglesiin. Haastoin reissun aikana vaimoa riisumaan yläosansa pois rannalla, mitä ei ole koskaan tehnyt. Hän vastusteli pitkään aluksi mutta suostui kun ei kuulemma tule tuttuja vastaan. Käskin häntä kiinnittämään huomiota siihen paljonko hän sai katseita miehiltä kun kävelimme pitkin rantaa. Hetken päästä huomasin hänen ilmeessään melkoisen muutoksen kun katseita alkoi sadella ja hymy oli korvissa. Hän suorastaan nautti olostaan ja siitä kuinka paljon sai huomiota. Kysyin miltä tuntuu ja hän sanoi että todella erilaiselta ja kiihottavalta.  Ei kuulemma ollut koskaan tuntenut oloaan sellaiseksi. Kävelimme muutamana päivänä näin ja hän nautti joka sekunnista. Kävelimme dyyneilläkin ja siellä pysähdyimme hetkeksi katsomaan kun joku mies runkkasi ja tämä huomasi vaimoni isot rinnat ja runkkasi hänelle loppuun asti katsellen häntä.  Vaimo oli täysin myyty. Voin sanoa, että sillä reisulla naitiin ja paljon. Vaimo jopa yllytti minua ottamaan housut pois nakurannan kohdalla ja halusi, että kuljen siellä kulli paljaana hänen kanssaan. Hän nautti suunnattomasti siitä, kun minä sain katseita ja hän piti minua kädestä ikäänkuin sanoen muille katsokaas mitä minulta on.

Tämän reissun jälkeen meidän seksielämä sai aivan uuden vaihteen ja olemme olleet paljon avoimempia ja seikkailunhaluisempia sekä puhumme seksistä aivan eri tavalla. Ja tätä on jatkunut jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
38/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy mistä monet parit harvoin puhuvat on ikään ja parisuhteen pituuteen ja kehoon liittyvät muutokset. Monet naiset varsinkin kokevat että perheen perustamisen jälkeen he eivät ole samalla tavalla haluttavia kuin ennen kun tissit roikkuu tai vatsassa on ylimääräistä ja ajautuvat vain äidin rooliin. Se vaikuttaa myös käytökseen ja seksihaluihin, kun oma peili-ja minäkuva muuttuu.

Meillä kävi näin ja sen kanssa tapeltiin pitkään kunnes teimme reissun Inglesiin. Haastoin reissun aikana vaimoa riisumaan yläosansa pois rannalla, mitä ei ole koskaan tehnyt. Hän vastusteli pitkään aluksi mutta suostui kun ei kuulemma tule tuttuja vastaan. Käskin häntä kiinnittämään huomiota siihen paljonko hän sai katseita miehiltä kun kävelimme pitkin rantaa. Hetken päästä huomasin hänen ilmeessään melkoisen muutoksen kun katseita alkoi sadella ja hymy oli korvissa. Hän suorastaan nautti olostaan ja siitä kuinka paljon sai huomiota. Kysyin miltä t

Hieno kokemus. Ja yhdessä saavutettu. Kommunikaatiossa pienilläkin jutuilla voi olla pitkä häntä.

Vierailija
39/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi näin ja sen kanssa tapeltiin pitkään kunnes teimme reissun Inglesiin. Haastoin reissun aikana vaimoa riisumaan yläosansa pois rannalla, mitä ei ole koskaan tehnyt. Hän vastusteli pitkään aluksi mutta suostui kun ei kuulemma tule tuttuja vastaan. Käskin häntä kiinnittämään huomiota siihen paljonko hän sai katseita miehiltä kun kävelimme pitkin rantaa. Hetken päästä huomasin hänen ilmeessään melkoisen muutoksen kun katseita alkoi sadella ja hymy oli korvissa. Hän suorastaan nautti olostaan ja siitä kuinka paljon sai huomiota. Kysyin miltä t

Kyllä, pääasia että saa toiset kateellisiksi! Siinä se on se onnen avain! Katsokaapa mitä minulla on! Häh- häh- hää, siinäpähän runkkailette, minullapa on nainen nyt tässä!

Nyt vain kaikki haluttomien naisten ukot Inglesin matkapilettejä tilaamaan.

Jos ei ole rahaa, niin ajaisiko saman asian jos paikallisessa uimahallissa tai K- raudassa vähän tissiä vilauttaisi?

Vierailija
40/87 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Onko ihmiset oikeasti tämmöisissä suhteissa... loppus hyvin äkkiä moinen pelleily minun osalta.