Onko kellään puhuminen auttanut epäsuhtaisen seksin määrän haluamisen ongelman ratkaisemiseen?
En ole koskaan kuullut/lukenut, että puhumalla olis ratkaistu, vain sitä että mikään ei muutu
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan.
What? Onko ihmiset oikeasti tämmöisissä suhteissa... loppus hyvin äkkiä moinen pelleily minun osalta.
Vastaus kysymykseesi: Kyllä, erittäin monet ihmiset ovat juuri tuon tyyppisissä suhteissa. Seksi vallakäytön välineenä on vanhin ja tehokkain tapa, sekä erittäin edullinen. Ei, itse en hyväksy että näin on, mutta siinäpä ei minun hyväksymisiä kysellä. Se on helppoa kuin heinänteko, jos joku asia puolison toiminnassa tai sanomisissa tai ihan missä vaan ei miellytä, niin jalat ristiin siihen asti että myönteinen tulos pihtaajan kannalta on saavutettu. Tietysti ei seksiä ennen kun on anteeksipyynnöt saatu, sekä sopivaksi arvioidut lepyttelylahjat, sitten vielä viikko taukoa, ja sitten voidaan raskaasti huokaisten kääntyä selälleen ja huokaista marttyyriäänellä "...ja nopeasti sitten...!".
Oletko kasvanut jossakin umpiossa, eikö äitisi neuvonut sinulle edes tämmöisiä perusasioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jos kertoo jostain, otan sen huomioon, mutta jos itse mainitsen jostain, alkaa viikkojen, jopa kuukausien pihtaus. Kera mykkäkoulun. Sitten tulee ostaa jotain kallista, että nainen leppyy ja menee pari kuukautta, että kerran ehkä rakastellaan.
What? Onko ihmiset oikeasti tämmöisissä suhteissa... loppus hyvin äkkiä moinen pelleily minun osalta.
Vastaus kysymykseesi: Kyllä, erittäin monet ihmiset ovat juuri tuon tyyppisissä suhteissa. Seksi vallakäytön välineenä on vanhin ja tehokkain tapa, sekä erittäin edullinen. Ei, itse en hyväksy että näin on, mutta siinäpä ei minun hyväksymisiä kysellä. Se on helppoa kuin heinänteko, jos joku asia puolison toiminnassa tai sanomisissa tai ihan missä vaan ei miellytä, niin jalat ristiin siihen asti että myönteinen tulos pihtaajan kannalta on saavutettu.
Oletko kasvanut jossakin umpiossa, eikö äitisi neuvonut sinulle edes tämmöisiä perusasioita?
Oletko kasvanut jossain umpiossa jos suostut pillulla kiristykseen. Minkä ihmeen takia. Kyllä tuon voi tehdä selväksi jo parisuhteen alkuvaiheessa, sen, ettei sitä tule sietämään. Sitten pitää vielä osoittaa, ettei siedä ilman seurauksia. Ihme lapasia.
Mikä miehillä on niin vaikea ymmärtää, että nainen pitää saada etukäteen halukkaaksi ja kiinnostumaan seksistä jotta nainen voisi naittia ja saada orgasmejakin. Naiset ei käynnisty nappia painamalla, toisin kun miehet, joten miesten on satsattava naisensa halukkuuden kasvatukseen, syystä, että naisella kaikki riippuu aivoista. Tuossakin todettu samaa:
https://kaksplus.fi/perhe-elama/parisuhde/naisen-orgasmi-on-monen-asian…
Mun mies on pihdannut monesti. Ei ole vain naisten juttu, ja naiset eivät halua huonoaa seksiä, joka on se pano vain! Tyhmät miehet tajutkaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on pihdannut monesti. Ei ole vain naisten juttu, ja naiset eivät halua huonoaa seksiä, joka on se pano vain! Tyhmät miehet tajutkaa tämä.
Miksi mies on pihdannut?
Mulle kelpaisi ihan pano vaan. Ärsyttävää kun mies haluaa aina vähintään tunnin rakastelusession ja jos haluan nopeaa ja rajua niin muna ei pysy pystyssä.
Suhteen alussa oli toisin ja kaipaan sitä kun homma oli kiihkeää ja kesti korkeintaan 15 minuuttia. Kostun helposti ja saan myös orgasmin suht nopeasti. Tunnin vatvomisella alapää kuivuu ja sielu karkaa ruumiista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on pihdannut?
Mulle kelpaisi ihan pano vaan. Ärsyttävää kun mies haluaa aina vähintään tunnin rakastelusession ja jos haluan nopeaa ja rajua niin muna ei pysy pystyssä.
Suhteen alussa oli toisin ja kaipaan sitä kun homma oli kiihkeää ja kesti korkeintaan 15 minuuttia. Kostun helposti ja saan myös orgasmin suht nopeasti. Tunnin vatvomisella alapää kuivuu ja sielu karkaa ruumiista.
Oletko kysynyt, miksei mies halua samaa, eli sinun parastasi. Itsellä kyllä se on isompi ongelma, että meillä vaimolle pitää aina menna pitkän kaavan kautta, että saa orgasminsa ja että yhdyntä onnistuu, eli kullin pitää seistä pirun kauan ja sitten vielä jaksaa pitkän suusekin jälkeen olla kovana, että pystyy naimaan. Olisi satakertaa helpompaa miehellee päästä heti asiaa, kun kulli seisoo kovana. Jaksaisikin panna paljon kauemmin, just sen 15min kiihkeästi, eikä pitkään venytellen. Meillä ei ole olosuhteiden tai vehkeiden takia naitu sitten nuoruuden kohtuu nopeasti seksin alusta. Ennen oli silti helpompaa, kun nuolin vain lähelle h-hetkeä ja sitten naitiin kiihkeästi molemmille orgasmit.
Mutta sitä ihmettelen, että miksei mies nai tai harrasta seksiä sen mukaan, että miten nainen saisi ja haluaisi. Se nyt on miehelle kaikista fiksuinta, jos meinaa tyydyttääkin naisensa. Syystä, että jos jättää tyydyttämättä niin edestään löytää haluttoman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on pihdannut?
Oletko kysynyt, miksei mies halua samaa, eli sinun parastasi. Itsellä kyllä se on isompi ongelma, että meillä vaimolle pitää aina menna pitkän kaavan kautta, että saa orgasminsa ja että yhdyntä onnistuu, eli kullin pitää seistä
Olen kysynyt. Syynä se että muna ei pysy kovana eli ilmeisesti häntä ei kiihota panemalla paneminen. Se vie häneltä fiilikset kuten minulla hidas rakastelu. Ollaan tehty sitten kompromisseja että on sormettanut minut rajusti ja minä nyt sitten siihen tunnin rakasteluun toki suostun.
Myös se on ärsyttävää jos kädellä tai suulla teen niin mies tulisi nopeasti mutta aina pitkittää tätä. Kun kysyin syytä niin haluaa nautiskella. Ihan, joka, kerta. Mulla hajoo suu ja kädet. Itseasiassa taitaa sama homma olla panemisessakin. Kun puoli tuntia on rakasteltu ja mies olisi tulemassa niin hän suunnilleen lopettaa liikkumisen kokonaan ettei tulisi.
Eikä ole siitä kiinni että seksi olisi jotain harvinaista herkkua että sen vuoksi sitä pitäisi pitkittää. Harrastetaan seksiä joka toinen päivä, ennen oli päivittäin. Mutta multa lähtee järki jos joka päivä tunti menee sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä. Jos sanoo vaikka, että minusta tuntuu pahalta, mitä sanoit eilen ulkonäöstäni niin tätä seuraa erouhkaus ja viikon riita. Vaimo kategorisesti kieltäytyy tekemästä mitään muutoksia käytökseensä edes silloin, kun on kyse provosoimattomasta haukkumisesta.
Näin naisenakin pakko sanoa, toi kuulostaa ihan hirveältä. Siis jo tuo ulkonäön arvostelu jos totta, niin on eroperuste. Älä katsele tuommoista enää, JSS.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki oli pari kesää sitten, kun seksivälit alkoi venähtäään jo puoleentoista viikkoon. Kyselin enemmän tai vähemmän jo ärtyneenä vaimolta, että eikö haluta tai miksei seksi maita. Vastaus oli aika kuvainnollinen - olisit halunnut enemmän. Mitä vtua, niinkö se olikin. Mutta totta toinen puoli, halusi tulla enemmän halutuksi ja tosiasia oli, että olin pitänyt seksiä liian itsestään selvän, vallankin kun vaimon määräämällä rytmillä menty vaimon ilmoittaessa milloin haluaa seksiä. Sepä se, minun tehtäväni ollut hänen halujen herättäminen ja olin toki jo vähän laiminlyönyt tehtäviäni.
Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä ohi. Paras panetus on aina silloin kun kassit ovat täyttymässä edelllisestä tyhjennyksestä. Voi tok
Nyt Pate sä puhut paskaa. Teillähän on AINA siis AINA vaimo tehnyt aloitteet seksiin. Eikös vaan?
Nyt väität, että vaimo ei ollut saanut tarpeeksi seksiä. Miksi se ei ole tehnyt sitten enemmän aloitteita. Oletkos miettinyt sitä?
Leuhkit, että osaat lukea vaimoasi. V.tut sanon minä. Jos oikeasti osaisit niin vaimosi olisi silloin saanut tarpeeksi seksiä eikä kiukuttelisi, että olisi halunnut enemmän. Voi näitä sun Regina tarinoitasi. On ne vaan niin koomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki oli pari kesää sitten, kun seksivälit alkoi venähtäään jo puoleentoista viikkoon. Kyselin enemmän tai vähemmän jo ärtyneenä vaimolta, että eikö haluta tai miksei seksi maita. Vastaus oli aika kuvainnollinen - olisit halunnut enemmän. Mitä vtua, niinkö se olikin. Mutta totta toinen puoli, halusi tulla enemmän halutuksi ja tosiasia oli, että olin pitänyt seksiä liian itsestään selvän, vallankin kun vaimon määräämällä rytmillä menty vaimon ilmoittaessa milloin haluaa seksiä. Sepä se, minun tehtäväni ollut hänen halujen herättäminen ja olin toki jo vähän laiminlyönyt tehtäviäni.
Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä
Eli olet siis kertonu vaimollesi sun ja sen dildon välisistä kuumista leikeistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä ohi. Paras panetus on aina silloin kun kassit ovat t
Nyt Pate sä puhut paskaa. Teillähän on AINA siis AINA vaimo tehnyt aloitteet seksiin. Eikös vaan?
Nyt väität, että vaimo ei ollut saanut tarpeeksi seksiä. Miksi se ei ole tehnyt sitten enemmän aloitteita. Oletkos miettinyt sitä?
Leuhkit, että osaat lukea vaimoasi. V.tut sanon minä. Jos oikeasti osaisit niin vaimosi olisi silloin saanut tarpeeksi seksiä eikä kiukuttelisi, että olisi halunnut enemmän. Voi näitä sun Regina tarinoitasi. On ne vaan niin koomisia.
Etkö taaskaan ymmärrä lukemaasi. Jatkuvasti sama juttu. Vaimo tehnyt aloitteet, eli päättänyt milloin meillä on ollut seksiä. Vaimo on aina saanut niin paljon seksiä kuin halunnut, mutta minä olisi halunnut useammin. Ekassa jutussa tein sen virheen, että oletin, että meillä on automaattisesti seksiä viikon sisällä. Tein siis saman virheen kuin monet muutkin miehet, odotin automaatiota.. Vaimon komentista ymmärsin ja huomasin, että olin jättänyt oman osuuteni tekemättä, eli hänen halujensä herättämisen. Otin siitä opiksi ja pyrkinyt aina muistamaan, että vaimon halujen herättäminen on ainut tapa saada useammin seksiä. Ei sinä keskustelutkaan auta pidemmän päälle, jos jättää itse halujen nostatuksen väliin. Joten saadakseni useammin seksiä pitää minun pitää vaimon vireystilaa ja haluja yllä, jotta ne realisoituu seksinä useammin. Läheisyys ja oleminen vaimon kanssa henkisesti läsnä on paras keino. Rakkauden ja halujen osoittaminen poikii vastarakkautta ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisokkikin alkaa jo kärsiä pahimman panetuksen mentyä
Reginaa, niin Reginaa. Mutta jatka toki lässytystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paljon parempi rytmi, muutaman päivän välein, kun asiasta käytiin oikein keskustelua, että itselle vaikeampaa jos menee liian harvaksi,paineet kasvaa liikaa ja seisok
Reginaa, niin Reginaa. Mutta jatka toki lässytystäsi.
Etkö sä kateellinen tajua,että on elävästä elämästä kirjoitettua. Toiset tekee elämästään sellaista jota haluaa ja elää sen mukaan. Ihan oma valinta.
Ei puhuminen ole auttanut kuin hetkeksi. Mikä tosiaan on ihan ymmärrettävää, koska ei niitä haluja herätellä sillä että puhutaan seksin epäsuhtaisesta määrästä. Niin se vaan menee.
Sitä en tosin ymmärrä, että miksi miehen pitää olla aina se jonka tulisi ne halut herätellä? Kyllä minä ainakin kaipaan sitä että nainen osoittaa halukkuutensa ja mahdollisen himonsa minua kohtaan ihan yhtä lailla. Aika nopeasti menee hommasta maku ja seksivälit pitenee, jos itse joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä ja halut herättelevä osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuminen ole auttanut kuin hetkeksi. Mikä tosiaan on ihan ymmärrettävää, koska ei niitä haluja herätellä sillä että puhutaan seksin epäsuhtaisesta määrästä. Niin se vaan menee.
Sitä en tosin ymmärrä, että miksi miehen pitää olla aina se jonka tulisi ne halut herätellä? Kyllä minä ainakin kaipaan sitä että nainen osoittaa halukkuutensa ja mahdollisen himonsa minua kohtaan ihan yhtä lailla. Aika nopeasti menee hommasta maku ja seksivälit pitenee, jos itse joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä ja halut herättelevä osapuoli.
Eli et luonnostasi aina halua puolisosi pillua?? No en ihmettele, jos puolison halut loppuu. Vaimon pahin pelko ollut, etten olisi enää kiinnostunut hänen pillustaa ja haluasi sitä yhtä paljon kuin ennenkin. Hän on tuntenut olonsa turvalliseksi, kun olen iltaisin silitellyt pillua ja muutenkin osoittanut halujani. Jos jätän nuo tekemättä kysynyt välittömästi, että mitä murjotan. Enkä suosittele muillekaan miehille etäisyyden ottamista ja jättämään osoittamasta halujaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei paneta ja haluta tuosta noin vaan. Mutta jos mies tulee halaamaan takaapäin ja suutelee niskaa niin olen valmis samantien. Minua ei haluta pelkkä mies, se vaatii tekoja että sytyn. Sori vaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tosin ymmärrä, että miksi miehen pitää olla aina se jonka tulisi ne halut herätellä? Kyllä minä ainakin kaipaan sitä että nainen osoittaa halukkuutensa ja mahdollisen himonsa minua kohtaan ihan yhtä lailla. Aika nopeasti menee hommasta maku ja seksivälit pitenee, jos itse joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä ja halut herättelevä osapuoli.Minua ei paneta ja haluta tuosta noin vaan. Mutta jos mies tulee halaamaan takaapäin ja suutelee niskaa niin olen valmis samantien. Minua ei haluta pelkkä mies, se vaatii tekoja että sytyn. Sori vaan:D
Olen mies eikä minuakaan paneta ja haluta tuosta vaan, se vaatii tekoja että sytyn. Sori vaan :D
mielestäni on käsittämätöntä että oletetaan että mies on aina valmiina kun nainen päättää ja myöskin se että miehen pitää aina olla se sytyttävä osapuoli.
Kyllä minun parisuhteessani me molemmat sytyttelemme toisiamme emmekä sysää vastuuta/syytä toiselle. Eiköhän se seksi ole kahden kauppa(näin niin kuin normisuhteessa)
Kyllä mä voin kuvitella että muakin rupeaisi tympimään jos joutuisin aina olemaan se aloitteen tekevä osapuoli. Onneksi näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tosin ymmärrä, että miksi miehen pitää olla aina se jonka tulisi ne halut herätellä? Kyllä minä ainakin kaipaan sitä että nainen osoittaa halukkuutensa ja mahdollisen himonsa minua kohtaan ihan yhtä lailla. Aika nopeasti menee hommasta maku ja seksivälit pitenee, jos itse joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä ja halut herättelevä osapuoli.Minua ei paneta ja haluta tuosta noin vaan. Mutta jos mies tulee halaamaan takaapäin ja suutelee niskaa niin olen valmis samantien. Minua ei haluta pelkkä mies, se vaatii tekoja että sytyn. Sori vaan:D
Olen mies eikä minuakaan paneta ja haluta tuosta va
Se tekee aloitteen kumman tekee mieli. Jos ei kummankaan tee mieli niin pakkoko sitä väkisin. Ja jos vaan toista haluttaa niin mitä väliä jos toinen osapuoli kuitenkin on heti hommassa mukana. Ongelmaksi kokisin jos ei muulla tavoin huomioi arjessa tai ole muuten läheisyyttä.
No mikset ota erouhkausta todesta? Piruko sinut tuossa pitää kiinni?