Millainen ihminen ostaa kaupasta maalaishyytelöä?
Kommentit (23)
Millainen ihminen kyselee aina kaikkea, millaiset ihmiset sitä tai tätä?
80v. äitini pyytää usein tuomaan lihahyytelöa, eli tytinää. Se on hänen herkkuaan.
Minä, 45 v vasenkätinen newagehörhö. Ostan myös gazpachoa ja Vestan tillisilliä.
Siitä saa hyvän kastikkeen kannattaa kokeilla joskus. Ovat aika usein punalaputettuina myös.
Minä. Kahdesti vuodessa; kun on koiran syntymäpäivä ja joulu. Sen suurta herkkua <3
MITÄ hittoa se sulle kuuluu! Anna ostaa, omillaan ostavat ja itte syövät!
Sian ruokaa tämä syltty. Isäni ostaa kerran vuodessa joulupöytään kun sitä pitää olla, mutta kukaan ei syö ja lopulta se heitetään biojätteeksi.
Toinen mummoni osti ainakin ysärillä muistaakseni. Ja kerran olen 2000 -luvulla kyseisen tuotteen ostanut, sain kyllä syötyä loppuun ajan kuluessa, mutta ei se nyt mitään suurta herkkua ollut kuten vaikka lasagne ja perunamuusi on.
Uusavuton. Punsa on helppo keittää sianpäästä itsekin ja tulee halvalla hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen kyselee aina kaikkea, millaiset ihmiset sitä tai tätä?
Henkisesti kolmevuotias. Ilmeisesti jäänyt lapsena vaille huolenpitoa ja huomiota, joten jankuttaa nyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon junttiruokaa. Myös monen maakunnan virallinen maakuntaruoka.
Entäs sitten, mitä se sua heiluttaa, anna olla
Vierailija kirjoitti:
Sian ruokaa tämä syltty. Isäni ostaa kerran vuodessa joulupöytään kun sitä pitää olla, mutta kukaan ei syö ja lopulta se heitetään biojätteeksi.
Olettepa tyhmää porukkaa.
Kulinaristi sitä ostaa. Sellainen, joka arvostaa hyviä makuja.
Paljon parempaa ja maukkaanpaa se on kuin yksikään bulkkimakkara ( nehän pelkkää jauhoa, rasvaa ja sitä teurasjätettä) tai kinkkuleike.
joku jolla ei ole mitään makuaistia.