Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coop tuotteiden kokemuksia?

Vierailija
14.04.2024 |

Ostin heidän perunakeittojuureksia. Menimme retkelle ja keitimme jauhelihakeiton nuotiolla.

Peruna ja juurekset olivat pientä mössöä ja keitosta tuli pahaa sosekeittoa. Hinta oli vähän päälle euron. Siksipä ehkä laaduton tuote.

Kommentit (311)

Vierailija
161/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coopit pois ässästä ja kunnon tavaraa tilalle. Täytyy ruveta ostamaan k-ketjusta  kun ässästä kunnon merkit häipyneet.

Tämä antaa valtavan kilpailuedun Koolle. Minun ostokseni jo siirtyivät sinne.

Heh, täällä näköjään K-kauppiaat luomassa hysteriaa.

Nyt on ihan sama kummassa tekee ostokset jos Coop on pois laskuista. Cittarissa on sentään Pirkka, sen tuotteet on ihan hyviä, Rainbown tasoa

Omat kokemukset K-ryhmän kaupoista, että kalliimmaksi tulee, ja heidän bonuksensa oli onnettomia verrattuna S-ryhmään. Ainakin vielä muutama vuosi oli näin.

Vierailija
162/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika äärilaitaan vedät toimintasi, jos jonkun Coopin takia siirryt täysin eri kauppoihin :)

-----

Cittarissa on todella hyvä valikoima vs Prisma. On se kalliimpi myös, jos ei pitäydy Putkassa. Mutta on edes mahdollista ostaa erilaisia gluteenittomia tuotteita. Erityisesti pyhien ja muiden juhlien aikaan tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset K-ryhmän kaupoista, että kalliimmaksi tulee, ja heidän bonuksensa oli onnettomia verrattuna S-ryhmään. Ainakin vielä muutama vuosi oli näin

------

Citymarketissa saa olla tarkkana, ettei osta mitään ylimääräistä. Siis sen takia, että valikoima on mielenkiintoisempi ja laajempi.

Prismassa houkutus on pienempi. Toki Prismoja on erilaisia. Itäkeskuksen on nuhjuinen ja valikoima surullinen. Viikissä taas on mukava, siisti kauppa.

Vierailija
164/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika äärilaitaan vedät toimintasi, jos jonkun Coopin takia siirryt täysin eri kauppoihin :)

-----

Cittarissa on todella hyvä valikoima vs Prisma. On se kalliimpi myös, jos ei pitäydy Putkassa. Mutta on edes mahdollista ostaa erilaisia gluteenittomia tuotteita. Erityisesti pyhien ja muiden juhlien aikaan tykkään.

Nimenomaan se on kalliimpi. Jos haluaa tuhlata enemmän, se on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
165/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

Nimenomaan se on kalliimpi. Jos haluaa tuhlata enemmän, se on hyvä vaihtoehto.

Toistaiseksi on vielä varaa syödä suurinpiirtein mitä haluaa. Citymarketissa on tällä hetkellä enemmän mieleistä tarjontaa. 

Vierailija
166/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop ei ole vaihtoehto ruuissa 

.

Vierailija
167/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-menu, se vasta surkea halpissarja on. En olisi ikinä uskonut, että riisi on pahaa, ennen kuin erehdyin ostamaan K-menu -riisiä.

Mä erehdyin ostaan Xtra-riisiä. Tähän asti oon kuvitellut, että riisi kun riisi, ei kai niissä mitään eroja oo. Kyllä muuten on, syömättä jäivät, jopa ne jo keitetyt.

Vierailija
168/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coopit pois ässästä ja kunnon tavaraa tilalle. Täytyy ruveta ostamaan k-ketjusta  kun ässästä kunnon merkit häipyneet.

Tämä antaa valtavan kilpailuedun Koolle. Minun ostokseni jo siirtyivät sinne.

Heh, täällä näköjään K-kauppiaat luomassa hysteriaa.

What? Olen ihan tavallinen köyhä kuluttaja. En oikein usko, että heillä olisi aikaa palstailla.

Asiakkaalla tulee olla aito mahdollisuus valita mitä ostaa. S-marketissa on pelkkä coop enää ainakin tietyissä tuotteissa, rinnakkaistuotteet on karsittu. Pitäkööt coopin, koska silläkin on ostajansa. Mutta jos ei halua ostaa ja tukea ylikansallista bulkkia, pitäisi valikoimista löytyä se alkuperäinen laadukas rinnakkaistuote. Ongelma on se, että ässässä eivät ota tuotetoivomuksia huomioon (vaikka niitä joskus taannoin kyselivätkin). Esim. K-kauppa kuuntelee herkemmällä korvalla tuotetoiveet. Haluan valita ostokseni laajasta ja laadukkaasta valikoimasta: mielellään luomua ja kotimaista, maku edellä. Coopista jää kaupalle uskoakseni ihan reilu kate, joten sitä sitten tuputtavat. Kaupan omat merkkituotteet lisäksi kaventavat valikoimaa, koska ne kopioivat aidon tuotteen reseptejä. Mikä firma haluaa enää panostaa uusiin innovaatioihin, kun lanseerattu tuote on kohta halpuutettu ja huononnettu johonkin cooppiin?

Vierailija
169/311 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä ja sokerilla jatkettua kuraa.

Harmittaa vietävästi, kun tykkäsin Rainbown fetapalasta ja tämä Coopin ei ole sama. Pari kertaa ostin, ennen kuin uskoin. 

Apetinan salaattijuustoon palasin ja välillä ostan Xtran. Reilusti kastiketta vaan päälle🙄

Nyt huomasin, että Kotimaista sikanauta oli vaihtunut myös. Tällä hetkellä samaa kuin Pirkka. Ei ollenkaan hyvää. Haisee pistävältä ja on pilalla reilusti ennen viimeistä käyttöpäivää. 

400g Snellman on entinen Kotimainen. HK jauhelihaa olen ostanut nyt myös, se on yllättävän vähärasvaista verrattuna muihin.

Vierailija
170/311 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelin kun näin hienon italialaistyylisen mainoksen televisiossa jossa mainostettiin coop-tuotteita. Ajattelin että kyllä nyt lienee vähän harhaanjohtamista tässä kun ei liene mistään parhaasta laadusta kuitenkaan kyse.

Vai merkitseekö se naamarin veto sitä että pelkää kus.....ta ? Näin pettyneenä tuotteisiin tuli tuo mieleen.

Vierailija
171/311 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-menu, se vasta surkea halpissarja on. En olisi ikinä uskonut, että riisi on pahaa, ennen kuin erehdyin ostamaan K-menu -riisiä.

Mä erehdyin ostaan Xtra-riisiä. Tähän asti oon kuvitellut, että riisi kun riisi, ei kai niissä mitään eroja oo. Kyllä muuten on, syömättä jäivät, jopa ne jo keitetyt.

Minä ostin koronan takia kaappeja täyttäessäni Xtran riisiä, sellaiset 2kg pussit. Ne oli ihan hyviä kyllä. Piti vain huuhtoa hyvin ennen käyttöä, niin ei tule liisteriä. 

Vierailija
172/311 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt tekemään ostoksia myös Citymarketista. Ihan Coopin ja Prisman entistä pienemmän valikoiman takia.

Vierailija
173/311 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

coop kanelitäytepitko on huonoa ja mautona.

Vierailija
174/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huonoja kokemuksia Coop tuotteista enkä osta niitä enää. Sinihomejuusto oli niin pahaa ja väkevää että se pilasi punajuuripaistoksen joka oli heitettävä roskiin, soijakastike niin pahaa että kaadettiin lavuaariin, mandariinit, sitruunat,  ruusukaalit kaupassa niin huonoja ettei voinut ostaa, pekoni roskiin. Tässä minun kokemukseni ja se jää tähän.

Vierailija
175/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siirtynyt tekemään ostoksia myös Citymarketista. Ihan Coopin ja Prisman entistä pienemmän valikoiman takia.

Tein vertailua kotiinkuljetuksella tilattaessa Citymarketin ja Prisman välillä. Päädyin tekemään tilauksen Citymarketista, juurikin valikoiman laajuus oli tällä kertaa ratkaiseva tekijä. Täytyy tehdä uutta vertailua taas seuraavalla kerralla, nyt sattui Citymarketissa olemaan myös paljon tarjouksia, jotka päätyivät omaan ostoslistaan. Luultavasti jos hinta edellä rakentaisi ostoskorin sisältöä, Prisma olisi voittaja.

Vierailija
176/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin coopin mantelilla ja suklaalla kuorrutettua jäätelöpuikkoa, ihan classicin kopio. 6kpl 3,20€ ja ihan helkkarin hyvää. 

Vierailija
177/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin keltaevätonnikala öljyssä, n 2,59 € prk on parasta. Ennen myytiin Rainbow merkillä.  Edes Abba ei pärjää. 

Vierailija
178/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveästi coopin tuotteista, paitsi heidän sellaiset kertakäyttöpuhdistusliinat, jotka on tarkoitettu keittiöön on kivan tuoksuisia.

K-menun suolakurkut taas, ne mitkä maksaa vähän päälle euron on ihan huippuhyviä. Ei tarvitse enää ostaa muuta suolakurkkua :D

Vierailija
179/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vaan joka pystyy voisi tukea oman kotimaan tuotantoa

aika moni pystyy

Vierailija
180/311 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin veskipaperi on 1 cm kapeampaa kuin Lidlin. Jää kakkulia kätyliin.