Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coop tuotteiden kokemuksia?

Vierailija
14.04.2024 |

Ostin heidän perunakeittojuureksia. Menimme retkelle ja keitimme jauhelihakeiton nuotiolla.

Peruna ja juurekset olivat pientä mössöä ja keitosta tuli pahaa sosekeittoa. Hinta oli vähän päälle euron. Siksipä ehkä laaduton tuote.

Kommentit (311)

Vierailija
121/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopa linna oli aika helppo bowser alas heti coopalingsien jälkeen.

Vierailija
122/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopin versio kuorrutetuista valkosipulilohkoperunoista oli ainakin ihan onneton. Järkyttävä sivumaku, ei tarvitse ostaa kertaakaan enää tämän kokeilun myötä, meni yli puolet pussista harakoille. Kaikki tämä S-ketjun ahneuden takia

EI se mitään. Kun hinta on puolet halvempi kuin esim. Apetilla niin kyllä coop lähtee matkaan mukaan, vaikka se hieman erilaiselta maistuisikin. Itse kun sotken chilisoossia joka ruokaan ei sitä niin edes huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/311 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin niiden coppperin testin oli vain 9 min

Vierailija
124/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin "salaattijuustokuutiot" oli todella kovia ja mauttomia, ei jatkoon. Niitä halpoja juustoraasteita olen välillä ostanut. Mielestäni tölkkipavut ovat olleet vähintään ihan syötäviä hintaansa nähden. Pakastekasviksista osa aika laaduttomia (esimerkiksi peruna-keittokasvis) mutta en huomaa eroa toisissa (maissi, pinaatti).

Vierailija
125/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halvalla hyvää saa, mutta köyhän on pakko ostaa halpaa pysyäkseen hengissä.

Vierailija
126/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemani mukaan coop-tuotteet ovat näreissään siitä etteivät ihmiset osaa lausua tuotteiden merkkiä oikein.

Vierailija
127/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran kokeeksi Coopin banaaneja ja ne olivat jauhoisia eikä maistuneet miltään.

Vuosia sitten ostin "Kotimaista"-tuotemerkin jauhelihaa, ja pannulla sitä ruskistettaessa lihamuruset kelluivat rasvassa. 

En osta yleensäkään halpismerkkituotteita, kun ovat pelkkää pskaa.

Vierailija
128/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halvalla hyvää saa, mutta köyhän on pakko ostaa halpaa pysyäkseen hengissä.

Joo, mutta halpistuotteen syömäkelpoisen ruuan osan kilohinnaksi tulee enemmän kuin ns. merkkituotteen.

Vierailija
129/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippimaustesekoitus oli pahaa. Siteitä en edes ostanut, kun olivat paksun ja epämukavan tuntuisia paketin läpi tunnusteltuina. Banaanit ovat harmaita ja viinirypäleet niin kalliita ettei niitä voi ostaa. Enimmäkseen olen vältellyt Coopia. 

Vierailija
130/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopalinnat aika helppoja. Käytät power upit oikein

Vierailija
131/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran kokeeksi Coopin banaaneja ja ne olivat jauhoisia eikä maistuneet miltään.

Vuosia sitten ostin "Kotimaista"-tuotemerkin jauhelihaa, ja pannulla sitä ruskistettaessa lihamuruset kelluivat rasvassa. 

En osta yleensäkään halpismerkkituotteita, kun ovat pelkkää pskaa.

Butikens märken får bli i butiken. Det är det enda sättet att inverka.

Vierailija
132/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neljättä vuotta myynnissä oleva ananassäilyke. Pahaltahan se tuntuu kun meidät on leimattu huonoiksi tuotteiksi ja naapurihyllyn dolet vaihtuvat uusiin jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
133/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että Coop on laadultaan samaa sarjaa kuin K- menu. Sekä Rainbow että Pirkka tuotteet laadultaan huikeasti parempia. Miksi S-kaupat vaihtoivat huonompaan? En ymmärrä. 

Vierailija
134/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-menu, se vasta surkea halpissarja on. En olisi ikinä uskonut, että riisi on pahaa, ennen kuin erehdyin ostamaan K-menu -riisiä.

Vierailija
135/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Coop-tuotteita, kuten säilykkeitä, eikä ole ollut valittamista niissä.

Jos haluaa ostaa jotain keittojuureksia pakasteena, niin saakin varautua mihin vaan, missä tahansa tuotemerkissä. Itse en ole vuosiin ostanut semmoisia, vaan kuutioin tuoreista kasviksista palat ruokiin, koska kaikki pakastekasvikset on vetisiä. Ja usein myös hyvin pikkuruisia ja mauttomia.

En myöskään osta enää valmiiksi suikaloitua kanaa, vaan suikaloin sen itse. Samanlaista tuhnuista piiperrystä ovat nekin kuin pakastekasviksetkin. Aikani katselin Tubesta, kuinka Lähi-idässä ruoanlaittajat leikkasivat ja suikaloivat kanan ym. itse, kunnes päätin tehdä samoin.

Vierailija
136/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coop perunalastut on hyviä, ne semmoisessa tötterössä olevat vähän pringlesmaiset.

Minusta ne oli pahoja. Paprikanmakuiset ei maistuneet miltään.

Vierailija
137/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopit pois ässästä ja kunnon tavaraa tilalle. Täytyy ruveta ostamaan k-ketjusta  kun ässästä kunnon merkit häipyneet.

Tämä antaa valtavan kilpailuedun Koolle. Minun ostokseni jo siirtyivät sinne.

Vierailija
138/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Coop-pastaa. Ihan hyvää vaikuttaa olevan.

Vierailija
139/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tralla ainakin menettelee kuivatuotteet kuten vehnäjauhot ja kaurahiutaleet.

Xtra rahkat ( maustetut ja maustamattomat) hyviä. Kaakaovanukas parempi, kuin kalliimmat.

Vierailija
140/311 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopin "salaattijuustokuutiot" oli todella kovia ja mauttomia, ei jatkoon. Niitä halpoja juustoraasteita olen välillä ostanut. Mielestäni tölkkipavut ovat olleet vähintään ihan syötäviä hintaansa nähden. Pakastekasviksista osa aika laaduttomia (esimerkiksi peruna-keittokasvis) mutta en huomaa eroa toisissa (maissi, pinaatti).

Parasakaali- kukkakaali- Porkkana on hyvä.....vai oliko se sittenkin xtran???