Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop tuotteiden kokemuksia?

Vierailija
14.04.2024 |

Ostin heidän perunakeittojuureksia. Menimme retkelle ja keitimme jauhelihakeiton nuotiolla.

Peruna ja juurekset olivat pientä mössöä ja keitosta tuli pahaa sosekeittoa. Hinta oli vähän päälle euron. Siksipä ehkä laaduton tuote.

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mozzarella pakastepizza, ennen Rainbow nyt Coop. Näytti pienemmältä mikä ehkä johtui siitä reunaa oli paljon enemmän kuin ennen ja täytettä vähemmän. Reuna myös kuivui ihan näkkäriksi paiston aikana. En osta toiste.

Saman olen huomannut Ristorante pakastepizzoista.  Itse asiassa en ole hyvää pakastepizzaa vielä nähnyt.

Minä olen. Rakastin Grandiosan pizzaa, jota alussa tuli myyntiin täällä Suomessa. Siinä oli päällä Jarlsbergin juustoa, joka oli todella maukasta. Sitten tuli joku kilpailu ja kuluttajilta kysyttiin mistä mausta he pitävät. Aavistin heti pahaa ja aavistukseni toteutuivat. Hyvänmakuinen pizza katosi ja tilalle tuli monta uutta täytettä. Mikään niistä ei maistu minulle. Nykyään Grandiosa-pizojen päällä on paljon mozzarellaa - en pidä siitä mausta.

Vierailija
302/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, meillä ostokset on vaihtuneet Prismasta Cittariin, Coop oli vain viimeinen niitti. Coop tuotteet on nyt nostettu hyllyissä paraatipaikalle, vaihtoehtoja joutuu etsimään. Samalla nostivat muiden tuotteiden hintoja niin, että rahallisesti muiden tuotteiden ostaminen ei oikein edes kannata. 

Coopin tuorepuristettu appelsiinimehu on "ihan ok", kaikki muut tuotteet järjestäen p*skaa. Esim jo aiemmin mainitut leikkeleet ja fetajuusto pala, aivan hirveän makuisia. Kerrasta uskoin. Samoin hedelmät pienikokoisia ja huonolaatuisia, mätänevät heti kotona pöydälle. 

Muutenkin Prismasta on tullut vähän surumielinen bulkki kauppa. Vähän semmoinen millainen Lidl oli alkujaan. Tavaraa kärrätään lavakaupalla ja tuotteet vaan tungetaan hyllyihin. Cittarissa on sentäs laajempaa ja vähän erikoisempaa valikoimaa, myymälät siistejä ja houkuttelevia.

Ostin keväällä Prismasta appelsiineja. Niitä ei yksinkertaisesti voinut syödä. En muista kokeneeni vastaavaa aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

X-tralla ainakin menettelee kuivatuotteet kuten vehnäjauhot ja kaurahiutaleet.

Minulla on ikävä X-tran valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, joita myytiin metallipurkissa. Kaapissa on jäljellä yksi purkki enkä raaskisi millään käyttää sitä. Pahvipakkauksessa myytävät maistuvat epämiellyttävältä. Muuten, se pahvipakkaus pitäisi putsata sisäpuolelta ennen keräysastiaan viemistä. Se onkin sitten lähes mahdoton tehtävä, joten pakkaus menee nyt sekajätteeseen.

Huuhtelet pikaisesti kylmällä vedellä tai hananjuoksutuksesta kerätyllä vedellä kun jämät eivät ole vielä ehtineet kuivettua purkkiin, ei sen vaikeampaa. Tiskatessa astioita huuhtominen toimii myös.

Itse huuhtelen nuo aina joko niin että laitan desin vettä purkkiin, suljen sen ja hölskyttelen vettä purkissa niin että jämät irtoavat tai jätän purkin tiskialtaaseen, tiskaan astioita ja annan tiskiveden huuhtoa purkin.

Vierailija
304/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Coop irtoteetä ja sen laatu oli pettymys. En osta enää ikinä Coop merkin teetä.

Vierailija
305/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop-mansikkajäätelön vohveli on vaihdettu tummasta vaaleaan mössöön. Jäisenäkin jäätelö on pehmeä ja litistyy käsiin syödessä. Kaikkiaan vastenmielisen makuinen nykyisellään. Älkää ostako.

Vierailija
306/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtra sentään on usein oikeasti halpaa ja laatu tietty hinnan tasolla. Coop on kalliimpi kuin rainbow ja laatu kuin xtrassa. Kotimaista on sentään vielä olemassa, ja se on hyvä. Mutta nyt kun sain töitä, niin loppuu kokonaan kauppojen omien merkkien ostaminen mulla, tuen mieluummin esimerkiksi Snellmanin tuotantoa, eikä tarvitse laatuun pettyä, tai ei ainakaan vielä ole koskaan tarvinnut.

Joo! Eihän siinä mitään pahaa ole jos tuote on rehellisesti halpa ja laatu sen mukainen. Joskus hinta-laatu suhde on paljon tärkeämpi kriteeri kuin pelkkä laatu. Jos ostaa vaikka tavallista ruokasuolaa niin ei sillä laadulla yksinketaisesti ole merkitystä. Suola on suolaa.

Vierailija
307/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymys. Coopin mandariineista meni vatsa lirulle. Testasin usean kerran ja aina sama juttu. En tiedä, miten se oli mahdollista, koska niin ei ollut käynyt aiemmin. Nyt ostan kalliimpia mandariineja ja vatsa on pysynyt paremmassa kunnossa.

Onkohan tilapäisille työntekijöille tehty salmonellatestit ym?

Vierailija
308/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtra sentään on usein oikeasti halpaa ja laatu tietty hinnan tasolla. Coop on kalliimpi kuin rainbow ja laatu kuin xtrassa. Kotimaista on sentään vielä olemassa, ja se on hyvä. Mutta nyt kun sain töitä, niin loppuu kokonaan kauppojen omien merkkien ostaminen mulla, tuen mieluummin esimerkiksi Snellmanin tuotantoa, eikä tarvitse laatuun pettyä, tai ei ainakaan vielä ole koskaan tarvinnut.

Siis just näin! Oon melko varma, että meidän Coop on muiden maiden xtraa. Että sitä ihan halvinta toiseksi/kolmanneksi halvimpaan hintaan meillä. Ja miksi ihmeessä se on kalliimpaa kuin Rainbow oli??

Vierailija
309/311 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku ulkomailla Coopia ostanut sanoa onko tuotteet yhtään samoja vaikka siellä Ruotsissa kuin täällä? Tuntuu, että ovat tosiaan about Xtran laatuisia.

Vierailija
310/311 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Coopin oliiviöljyä, kun oli "tarjouksessa". Ei olisi pitänyt, ainoa yhtäläisyys oliiviöljyyn on nimessä. Laadultaan Lidlin rapsiöljyjen luokkaa, mutta  moninkertaiseen hintaan. Yleensäkin esim. hillot ovat liian makeita. Coopin olutkin on melko kuraa.

Vierailija
311/311 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelu. Coop Cola Chews makeinen. Ei jatkoon. Kolasta tulee suuhun häivähdys, mutta todella imelä ja jos juo vettä tulee suuhun litkumainen maku. Happoa (mikä lie happo), ei toimi, miksi joka elintarvikkeessa happoja. Kooltaan sopiva sille joka haluaa vain muutaman, eikä isoa pussia. Koostumus ei miellytä. 

Coop Kalapyörykkä 250g. Ei jatkoon. Kuiva koostumus kuin mummon ullakko, ehkä säilyvyyden kannalta hyvä. Mauttoman oloinen vaikka suolaa, koska seitiä työnnetty sekaan, pippurit eivät paranna asiaa. Mausteilla yritetty parantaa, mikään ei auta. Silti toimii hyvänä proteiinin lähteenä jos kiire arjessa. K-ryhmällä oli sentään maukas lohipyörykkä joka tuli kokeiltua, voisin ottaa uudelleen. -Nyhtölohta S hyllyltä en ole uskaltanut kokeilla, liikaa jalostettu teollisesti.

Coop pehmeät kuivatut taatelit 200 g. Jatkoon! Maistuu ja toimii. Uskaltaisin ostaa uudelleen. Päädyn kiinnitys ei aina toimi, vaatii pakastepussin varalle. Kannattaa jatkaa tämän tuotteen myyntiä. Vai onko joku eri mieltä?