Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosketuksen puute (M)

Vierailija
14.04.2024 |

Onko tavallista että naista ei kiinnosta koskettaa miestä. Ei halia ei hipsutusta. Koko 15 vuoden suhteen ajan ollut näin. Harmittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aktiivinen osapuoli. 

Vierailija
2/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rakastanut häntä pitkään aikaan. Hän ei varmaan minua ikinä. Kaikenlainen kanssakäyminen hiipunut. Miten pääsen tästä irti? Olisiko ilmiselvä pettäminen ratkaisu? En ole ikinä pettänyt. Olen monta kertaa sanonut hänelle, että haluan erota. Hän sanoo, että kadun puheitani myöhemmin ja asia jää siihen. En jaksa enää,

Vierailija
4/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rakastanut häntä pitkään aikaan. Hän ei varmaan minua ikinä. Kaikenlainen kanssakäyminen hiipunut. Miten pääsen tästä irti? Olisiko ilmiselvä pettäminen ratkaisu? En ole ikinä pettänyt. Olen monta kertaa sanonut hänelle, että haluan erota. Hän sanoo, että kadun puheitani myöhemmin ja asia jää siihen. En jaksa enää,

Miksi ulkoistat vastuun elämästäsi puolisollesi, josta haluat erota. Hänkö tosiaan sanoo mitä sinä kadut tai et?

M45

Vierailija
5/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa avioliitossa kosketusta on päivittäin, seksiä pari kertaa viikossa. Minulla tuollainen suhde ilman kosketusta olisi mahdoton. Olisin mieluummin yksin kokonaan. Minä eroaisin tilanteessasi ja yrittäisin etsiä ihmisen, joka haluaa koskettaa ja jota rakastat. Pettäminen taas ei ratkaise ongelmaa.

Vierailija
6/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan yhdessä. Hän huonotuloinen. Ei omista mitään. Auta.

Vierailija
7/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä nyt pitkään ja hartaasti. Meistä jokaisella on vain yksi elämä. Haluatko viettää sen katkerana ihmisen kanssa jota et rakasta, vai mahdollisesti onnellisesti yksin tai jonkun toisen kanssa? Tämän ei pitäisi olla kovin vaikea kysymys jos rakkautta ei enää ole.

Vierailija
8/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa avioliitossa kosketusta on päivittäin, seksiä pari kertaa viikossa. Minulla tuollainen suhde ilman kosketusta olisi mahdoton. Olisin mieluummin yksin kokonaan. Minä eroaisin tilanteessasi ja yrittäisin etsiä ihmisen, joka haluaa koskettaa ja jota rakastat. Pettäminen taas ei ratkaise ongelmaa.

Ajattelin, että pettämisellä saisin hänet ulos elämästäni.

Vierailija
9/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erota ihmisestä, joka ei hyväksy eroamista

Vierailija
10/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun otan asian esiin hän sanoo onko aina kaikki hänen vika ja lähtee tilanteesta.

Vierailija
11/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto on sinun ja hän ei lähde suosiolla? Kokeile ensin sanoa, että haluat erota ja anna kk aikaa muuttaa pois? Jos ei muuten niin petä/kerro pettäneesi, että pääset eroon. Helpointa, jos saisit hänet lähtemään itse.

Vierailija
12/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto on sinun ja hän ei lähde suosiolla? Kokeile ensin sanoa, että haluat erota ja anna kk aikaa muuttaa pois? Jos ei muuten niin petä/kerro pettäneesi, että pääset eroon. Helpointa, jos saisit hänet lähtemään itse.

Juuri näin. Kun sanon, että haluan erota niin hän jatkaa seuraavana päivänä kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
13/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö suihkussa ja huolehdit perus hygieniasta? Mun puolison hiukset dunkkaa ja ei tee mieli koskee nykyään. Käy suihkussa liian harvoin, ei lotkauta korvaansa kun oon aiheesta varovasti ja myös tosi suoraankin sanonut. Itkettää.

Vierailija
14/14 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmiselvä pettäminen ratkaisu niin vastauksena kyllä.

Oma exäni ei myöskään ottanut todesta kun sanoin voivani huonosti eikä suhde anna muuta kuin murhetta että haluan erota. Sanoi että höpöhöpö ja tsemppasi sen kuuluisan 2 viikkoa jonka jälkeen kaikki oli ennallaan.

Olisin päässyt kaikinpuolin helpommalla kun olisin julkipettänyt ja eron syyt olisi olleet kaikille, myös parisuhteen ulkopuoliselle selvillä. Meillä ei minun puolelta ollut kolmansia osapuolia, exäni mustamaalasi maineeni pettäjänä ja juoppona kaikille joten se olisi ollut yksi ja sama kun olisin sen oikeasti myös tehnyt.