Coop tuotteiden kokemuksia?
Ostin heidän perunakeittojuureksia. Menimme retkelle ja keitimme jauhelihakeiton nuotiolla.
Peruna ja juurekset olivat pientä mössöä ja keitosta tuli pahaa sosekeittoa. Hinta oli vähän päälle euron. Siksipä ehkä laaduton tuote.
Kommentit (311)
Hinta/laadusuhteeltaan hyviä tuotteita ja parasta (ainakin mitä itse ostan) etteivät ole tehty suomessa
Mehuistakin tuli vesilitkuja. Hyi. Huonommasta tosi huonoon.
En tykkää Coopin viinirypäleistä. Ne ovat ylikokoisia ja mauttomia. Pirkka-viinirypäleet maistuvat paljon paremmilta.
Hohhoijaa.
Taas näitä K-ketjun aivopesu aloituksia..
🤣
Onneksi jokainen voi itse päättää mitä ja mistä ostaa!
Kalja on ainakin hyvää, maistuu sen paremmalta mitä enemmän juo.
Ei ole tullut vastaan yhtään tuotetta, missä taso olisi ollut edes yhtä hyvä tai parempi, kuin Rainbowlla
Pahin oli Coopin riisikakut. Hyi hitto.
Yritetäänkö meidät opettaa samaan paskaan mitä syödään Yhdysvalloissa?
Coopilla on tosi pieniä pakkauksia, ihmettelin kaupassa just pakastepinaattia että maksaako vaivan ostaa, kun se kerkiää sulaa jo matkalla kassalle, kun on niin surkeen pieni pussi. Jätin kauppaan.
Coop mandariinit ovat olleet makeimpia mitä olen ikinä suomesta ostanut. Samoin Coop oliivit oliivit ovat hyviä, myös Coop pakastetut valkosipulikermaperunat olivat ihan ok. En ole huomannut mitään laaduttomuutta, en tosin osta kuin tiettyjä tuotteita.
Coop:n Cola juoma on hyvää ja halpaa.
Cooper parhaita tuotteita hinta/laatusuhteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Cooper parhaita tuotteita hinta/laatusuhteeltaan.
Siis Coop.
Cooper ehdottomasti ja saa vielä kaupan päälle bonusta!
Vierailija kirjoitti:
Cooper ehdottomasti ja saa vielä kaupan päälle bonusta!
Siis Coop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Keititte ne soppajuurekset pahasti yli.
Ne olivat pientä silppua jo ennen kuin teimme tulet nuotioon. No ei yhdellä eurolla voikaan saada kunnollista. Apetit on hintavampi mutta paljon laadukkaampi.
Minkälainen idari laittaa ruokaa jossain NUOTIOLLA???
Vierailija kirjoitti:
Mozzarella pakastepizza, ennen Rainbow nyt Coop. Näytti pienemmältä mikä ehkä johtui siitä reunaa oli paljon enemmän kuin ennen ja täytettä vähemmän. Reuna myös kuivui ihan näkkäriksi paiston aikana. En osta toiste.
Saman olen huomannut Ristorante pakastepizzoista. Itse asiassa en ole hyvää pakastepizzaa vielä nähnyt.
Snåljåpar blir besvikna. Vad är bättre än det?
On ne parempia kuin CCCP tuotteet
Coop parasta mitä rahalla saa!
Bonusta vielä kaupan päälle!
Kyllä S-ketjussa on hyvät palkitsemiset!
Ei kannata ostaa mitään cooppia. Heillä usein myös tuotteista tulee takaisivetoja salmonellaepäilyjen ym takia. Välttäisin.