Coop tuotteiden kokemuksia?
Ostin heidän perunakeittojuureksia. Menimme retkelle ja keitimme jauhelihakeiton nuotiolla.
Peruna ja juurekset olivat pientä mössöä ja keitosta tuli pahaa sosekeittoa. Hinta oli vähän päälle euron. Siksipä ehkä laaduton tuote.
Kommentit (311)
taneli mäkelähän on jo kymmenet kerras ILLASSA vuoden ajan mainostanut TÄMÄ EI OLE TÄTÄ HEH HEH HE. NYT JO 9324 ON NOSTANUT SATASENSA POIS JA S KORTTI ON LEIKATTU. kalliiksi tulee asiakas omistajien halveksunta tanelin ja afrikkalaisten mainoksilla.
Coopin tuotteiden karsea laatu käytännössä saa minut boikotoimaan S-kauppoja. Asioin tästä lähin Keskon kaupoissa ja Lidlissä. Jotenkin surkuhupaisaa, että tällaisen asiakkaiden silmään pissimisen takana on osuuskunta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua kiinnostaa kuka tai mikä on tuotemerkin takana, missä on valmistettu, kuka yrityksen omistaa ?
Ruotsissa asuessani Coop oli yksi niistä tavallisista ruokakaupoista Ican ja Hemköpin ym lisäksi. Siellähän noita xtra ja coop tuotteita oli myynnissä. Useimmin kävin Icassa, kun oli lähempänä. Luulin silloin, että Coop on ruotsalainen, mutta taitaa ollakin sveitsiläinen, tai monikansallinen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs Coop lager olut? Onko joku jo erehtynyt maistamaan?
Vetistä bulkkilageria, mutta meni alas ihan hyvin.
Coopin versio kuorrutetuista valkosipulilohkoperunoista oli ainakin ihan onneton. Järkyttävä sivumaku, ei tarvitse ostaa kertaakaan enää tämän kokeilun myötä, meni yli puolet pussista harakoille. Kaikki tämä S-ketjun ahneuden takia
Minä olen äänestänyt jaloillani, koska S-ryhmän valikoimat ovat pienentyneet ja tuotteiden laatu laskenut hurjasti viimeisen 10 vuoden aikana. Aiemmin kävin aina S-marketissa ja Prismassa, nyt K-supermarketissa ja Citymarketissa. K-ryhmässä hinnat ehkä keskimäärin vähän korkeammat, mutta toisaalta jos ostaa tarjouksia ja Pirkkaa, niin ruokalasku pysyy kohtuullisena. Joitain K-menu-tuotteitakin olen kokeillut mutta niissä laatu on ollut pettymys. Arvostan kuitenkin sitä että valikoima on laaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen fennomaani ja Suomessa ostan vain suomeksi nimettyjä tuotteita.
Niin olen minäkin. Vihervassut ja globot on ihan paskaa.
Heh, fennomaani ei ole yhtä kuin persu. Olen ''vihervasemmistolainen'' fennomaani. Mutta kiitos mielipiteestäsi, vaikka sitä ei kukaan kaipaakaan.
puolassa tai joku muu EU maa: valmistusmaa on monissa 'suomituotteissakin' merintänä. Vertailkaa. Ei suomimerkki takaa, että se on 'aito' suomalainen valmiste. Sama tuote, eri pakkaus. Raaka-aine suomalainen, valmistus jossain halpamaassa. Roudataan siis edestakaisin. Ei nimestä kannata maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan Coop on varsin tuttu jo vuosien takaa. Siellä hyvää peruskamaa, suikalelihapaketit täyttä lihaa, ei läskiä. Suomen Coopin pekoni on yllättänyt positiivisesti, hyvät, paksut siivut. Muuta en ole vielä kokeillut.
Ja näin sua uunotettiin. Coopin pakkaus on 2 euroa kalliimpi kuin Rainbown. Ja Coopin tuote valmistusmaa Puola. Nam, e-hepatiitti ja salmonella, here I come.
Ok. En muista ostaneeni Rainbow -pekonia, joten hinnasta en tiedä enkä välitä. HK:n amerikkalaisessa on hirveitä eroja pakettien välillä, liian usein säleistä ja paperinohutta. Enemmän syödään siellä Norjassa, jossa parasta on Gilden Skogsbacon, myös paikallisten mielestä. Pekoni syödään kypsennettynä, there you go.
Katsopa, missä HK:pekoni on valmistettu🤣 Puolassa.
Leipä pilluuntui, iso pyöreä homeläiskä leipäpussin kahdessa viimeisessä palassa.
Kotimaista keittojuurekset ovat ok. Kokeilemani Coop-tuotteet huonoja, joten Coopit jää ostamatta.
Oli pakko lukea koko ketju kerta istumalta läpi, sillä olen pohdiskellut Coopin hedelmien laatua. Minusta ne ovat mauttomia, välillä raaan oloisia kypsästä ulkonäöstä huolimatta. Kerätty liian aikaisin ja kypsytetty kemiallisesti? En tiedä. Kertokaa joku muu, jos on enemmän tietoa asiasta. Muita Coopin tuotteita en muista kokeilleeni. Pyrin ostamaan kotimaisia tai pohjoismaisia tuotteita ellei ole muuta vaihtoehtoa.
Pakkaukset ainakin ovat ihan onnettomia. Tässä pari esimerkkiä. Ostin 2 pussia coop mozzarellaraastetta. Kassa huomasi, että toinen pusseista oli revennyt. Ei ollut vielä kun sen kärryyn nakkasin. Kävin hakemassa uuden. Kotona molemmat pussit olivat haljenneet saumasta ihan samalla tavalla, kuin se jo kärryssä hajonnut. Ja raasteet tietenkin pitkin kassia.
Jäätelöpakkauksessa on joku kumma muovipinnoite sisällä ja se repeilee irti, kun pakkauksen avaa. Kiva nyppiä sitä muovikelmua irti jäätelöstä, kun se jää siihen kiinni. Lapsi huomasi, että sitä muovia löytyi vielä lautaseltakin. Nam.
Muutamat COOPin tuotteet ostaneena voin sanoa että ei kannata ostaa. Tuntuu että COOPin tuotteista on jätetty mausteet pois kun jotkin heidän tuotteista ei maistu miltään verrattuna esim. kilpailijan samaan tuotteeseen.
Coop = Ei jatkoon!!!
Coopit pois ässästä ja kunnon tavaraa tilalle. Täytyy ruveta ostamaan k-ketjusta kun ässästä kunnon merkit häipyneet.
Coopia ja kotimaista vain ostan. Ihan vertailuna vaikka valion rasvaton arkirae raejuusto 2,95e vs rainbow rasvaton raejuusto 1,45e niin onhan noissa hinnoissa aivan järkyttävä ero. Valiolla lukee paketissa 500g ja rainbowlla 400g mutta kun valiosta on valuttanut nesteet pois on paino 420g ja rainbowlla 380g. Noita kun menee 2-3pakettia päivässä niin ero on merkittävä. Jos suomituottaja ei pysty kilpailemaan ulkomaalaisen kanssa, niin sitten varmaan pitää laittaa lappu luukulle.
Coop perunalastut on hyviä, ne semmoisessa tötterössä olevat vähän pringlesmaiset.
Maailmantilanne huomioiden: tarkoittaa suomeksi sitä, että S-ryhmän pomot on sanelleet viljelijöille ja teollisuudelle hinnan ja sen jälkeen lähteneet halpuutettuihin maihin. Ihmiset voisivat syödä paljon vähemmän ja laadukkaampaa ruokaa.