Millainen rahamäärä kuussa tekisi sinut onnelliseksi
Listataan summia ja mikä valuutta. Myös kulta käy.
Kommentit (77)
Ihan sama jos mies vaan tienaa edelleen sen minkä tienaa.
1500 e käteen niin vois ostaa jotain ylimääräistäkin eikä aina kulkea reikäsissa vaatteissa ja kengissä. Tällä hetkellä 800 e. Mutta eiks nykysin nää reikävaatteet oo muotia?;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään määrä rahaa ei tee minua onnelliseksi. Sen saa aikaan ihan eri jutut. Vaikka teekupillinen hyvää teetä aamuauringon paisteessa.
Itsepetosta.
Niinkö? Olen elänyt vauraudessa ja olen elänyt köyhyydessä. Raha ei tehnyt onnelliseksi, vaikkakin helpotti käytännön elämää.
Vierailija kirjoitti:
7000 euroa kuussa tilille olisi sellainen summa jonka avulla pystyisin ratkaisemaan lähes jokaisen ongelman joka minulla on tällä hetkellä elämässäni. (Eli pääsisin traumapsykoterapiaan, voisin syödä terveellistä ruokaa, saisin maksettua asuntolainan lyhennystä, olisi varaa harrastaa sitä mitä oikeasti haluaisi, jäisi jotain säästöönkin ja sijoituksiin jne...)
Kannattaa ehkä miettiä sinun tuota tilannettasi jollain tavalla. Jos näet, että sinun ongelmiesi ratkaiseminen vaatisi 7000 euroa nettona kuukaudessa tilille, inin kuinka realistiseksi näet, että voisit tuon saavuttaa?
Kullä sinun täytyy lähteä nyt jotain muita ratkaisuvaihtoehtoja hakemaan ongelmillesi, kuin haaveilla 7000 euron nettotuloista! Luuletko, että se työelämä on pelkkää ruusuilla tanssimista sellaisessa hommassa, josta saa 7000 euron nettopalkkaa?!
3000 euroa kuussa netto, ehkä jopa 2500 netto.
Kuussa sijaitseva raha on aika arvotonta.
Lopettakaa roskaamasta kuupalloa rahakasoilla!
200000 euroa niin voisin lopettaa työteon lopuksi ikääni.
4000 euroa kuussa näin nopeasti ajateltuna. Jos toinen puolisko saisi myös niin olisi oikein mukavaa elämää. Uskaltaisi esimerkiksi rakennuttaa talon.
Mitä enemmän sen parempi mutta varmaan 2000 euroa olisi jo hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään määrä rahaa ei tee minua onnelliseksi. Sen saa aikaan ihan eri jutut. Vaikka teekupillinen hyvää teetä aamuauringon paisteessa.
"Eihän raha onnelliseksi tee, mutta itken mieluummin jaguarissa kuin bussissa"
Vanha sanonta
Vierailija kirjoitti:
Sen verran riittää ettei tarvi töissä käydä. N. 3500€.
Tämä olis just hyvä. Riittäisi meillä elättämään kaksi ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran riittää ettei tarvi töissä käydä. N. 3500€.
Tämä olis just hyvä. Riittäisi meillä elättämään kaksi ihmistä.
Eihän tuolla nettosummalla elä yksikään...
Saan 2300 käteen kuussa ja se riittäisi, jos ei tarvitsisi käydä töissä. Nyt työt, työmatkat ja talonhoito vie 75-85 tuntia viikossa ja se on liikaa. Jos olisi enemmän rahaa, voisi ostaa palveluja tai jos työmatka olisi lyhyempi, säästyisi rahaa ja aikaa.
Mulle riittäis 3500. Eläke ja tuet nyt 1500, joista menoja niin, että käytettäväksi jää n 700. Muutama huntti ainakin lisää niin ei tarviis tuijotella aina halvimpia ruokia ja lääkkeisiin olis varaa.
Mun lapsilla on autot ja muut ja ne luulee, et mä olisin varakas. Ei mun tarvii niille selittää mitään mut joskus tekis mieli, kun ne esittää köyhää siten että odottaa mun työntävän niille rahaa. Niillä on kai nettotulot abt 2500.
Tällä hetkellä saan 3500€ käteen. Se on juuri hyvä ja saan sillä kaiken, mitä tarvitsen ja säästöön jää myös. Ainoa ongelma on se työ. Se vie tuhottomasti aikaa ja voimia. Eli tämä summa ilman työtä olisi unelma.
400e kuussa, ei tarvitsisi miettiä aina mitä makaroni maksaa.